Ik heb nu bijna 2 jaar de HTC One X die al een erg slechte wifi ontvangst had, maar vlak voor mijn vakantie ook geen gps fix meer kan krijgen. Uiteraard ga ik proberen iets via de garantie te regelen maar ik heb in tussentijd een telefoon nodig en wil daarna over op Sim Only. Aangezien het nu niet het beste moment is voor een nieuwe telefoon (weinig nieuwe releases) zoek ik een scherp geprijsde telefoon die goed mee kan komen en misschien wel een jaartje mee gaat.
Ik zoek een?
scherp geprijsde alleskunner die ik op dit moment kan krijgen
Wat is je budget?
ik denk aan max 350 voor een nieuwe en max 225 voor tweedehands
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil hem voor alle dagelijkse dingen gebruiken, ook werkgerelateerd. Bijvoorbeeld: navigatie, email, browsing, foto's , instant messaging etcetera.
Ik vind een goede accuduur erg belangrijk. Ook de geluidskwaliteit tijdens het bellen omdat mijn klanten mij hierop bellen.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik neig nu naar de nexus 5 en de LG G2 maar sta ook open voor alternatieven.
De nexus 5 heeft voor zover ik gelezen heb een matige accu, dit probleem heeft de G2 dan weer niet. De G2 heeft echter matige bouwkwaliteit en heeft last van broekzakgebeurtenissen door de knopjes op de achterkant.
Ik ben erg gecharmeerd van het Nexus principe (trotse eigenaar van de Nexus 7 2013).
Ik ben absoluut geen voorstander van de Samsung lijn. Ik vind ze simpelweg niet mooi.
Kortom: graag ontvang ik van jullie advies in mijn keuze die ik het liefst dit weekend nog maak. Een alternatief is ook helemaal prima.
Ps: geschreven op een tablet, dus excuus voor ontbreken van dergelijke interpunctie.
Ik zoek een?
scherp geprijsde alleskunner die ik op dit moment kan krijgen
Wat is je budget?
ik denk aan max 350 voor een nieuwe en max 225 voor tweedehands
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil hem voor alle dagelijkse dingen gebruiken, ook werkgerelateerd. Bijvoorbeeld: navigatie, email, browsing, foto's , instant messaging etcetera.
Ik vind een goede accuduur erg belangrijk. Ook de geluidskwaliteit tijdens het bellen omdat mijn klanten mij hierop bellen.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik neig nu naar de nexus 5 en de LG G2 maar sta ook open voor alternatieven.
De nexus 5 heeft voor zover ik gelezen heb een matige accu, dit probleem heeft de G2 dan weer niet. De G2 heeft echter matige bouwkwaliteit en heeft last van broekzakgebeurtenissen door de knopjes op de achterkant.
Ik ben erg gecharmeerd van het Nexus principe (trotse eigenaar van de Nexus 7 2013).
Ik ben absoluut geen voorstander van de Samsung lijn. Ik vind ze simpelweg niet mooi.
Kortom: graag ontvang ik van jullie advies in mijn keuze die ik het liefst dit weekend nog maak. Een alternatief is ook helemaal prima.
Ps: geschreven op een tablet, dus excuus voor ontbreken van dergelijke interpunctie.