Hoi,
Ik heb een nieuwe laptop nodig voor mijn opleiding waar ik dit jaar mee ga beginnen.
Alleen ik kom er maar niet uit.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga beginnen met een grafische opleiding. Ik ga vooral met Adobe Cloud werken maar ook 3dmax en dat soort dingen.
Lijstje:
- Video's en foto's bewerken
- 3d modelling
- game
- surfen en mailen
Ik wil er misschien wel SSD in maar dat is dan vooral voor de OS en programma's, de HDD is dan voor de opslag.
Wat is je budget?
ongeveer +|- 1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag voor school.
Wat heb ik op dit moment op het oog:
De Lenovo Y50-70
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL
Alleen ik lees dat deze laptop een erg slecht scherm heeft. Daar ben ik niet zo fan van. Ook al voldoet de laptop verderst helemaal aan mijn eisen. Ik zat nog te kijken naar de Lenovo Y50 4K IPS scherm maar die is veelste duur.
De Asus N550JK-CM362H
pricewatch: Asus N550JK-CM362H
Deze laptop heeft dan een mindere videokaart voor het geld. Maar wel dan weer een IPS scherm.
En deze laptop heeft blijkbaar ook een G550 versie. Maar die is blijkbaar nog niet in Nederland te verkrijgen?
X•BOOK 15CL58 - GTX860
http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl58.html
Ik vraag me af of deze laptop goed is? bijvoorbeeld de koeling en geluid en bouwkwalitieit? Kan er namelijk niet veel reviews over vinden
En er staat waar je kan samen stellen dit:
- 15CL58 Full HD Non Glare (mat) met NVIDIA GTX860 2GB GDDR5 videokaart
- 15CL58 Full HD 95% GAMUT Glare met NVIDIA GTX860 2GB GDDR5 videokaart
Wat is het verschil?
En in deze laptop zit volgens mij geen IPS scherm maar met mijn samenstelling ben ik wel duurder uit als de Asus en als die van Lenovo! En ik vraag me natuurlijk af of BTO een goeie seller is.
Of zijn er nog verdere keuzes?
Ik heb een nieuwe laptop nodig voor mijn opleiding waar ik dit jaar mee ga beginnen.
Alleen ik kom er maar niet uit.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga beginnen met een grafische opleiding. Ik ga vooral met Adobe Cloud werken maar ook 3dmax en dat soort dingen.
Lijstje:
- Video's en foto's bewerken
- 3d modelling
- game
- surfen en mailen
Ik wil er misschien wel SSD in maar dat is dan vooral voor de OS en programma's, de HDD is dan voor de opslag.
Wat is je budget?
ongeveer +|- 1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag voor school.
Wat heb ik op dit moment op het oog:
De Lenovo Y50-70
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL
Alleen ik lees dat deze laptop een erg slecht scherm heeft. Daar ben ik niet zo fan van. Ook al voldoet de laptop verderst helemaal aan mijn eisen. Ik zat nog te kijken naar de Lenovo Y50 4K IPS scherm maar die is veelste duur.
De Asus N550JK-CM362H
pricewatch: Asus N550JK-CM362H
Deze laptop heeft dan een mindere videokaart voor het geld. Maar wel dan weer een IPS scherm.
En deze laptop heeft blijkbaar ook een G550 versie. Maar die is blijkbaar nog niet in Nederland te verkrijgen?
X•BOOK 15CL58 - GTX860
http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl58.html
Ik vraag me af of deze laptop goed is? bijvoorbeeld de koeling en geluid en bouwkwalitieit? Kan er namelijk niet veel reviews over vinden
En er staat waar je kan samen stellen dit:
- 15CL58 Full HD Non Glare (mat) met NVIDIA GTX860 2GB GDDR5 videokaart
- 15CL58 Full HD 95% GAMUT Glare met NVIDIA GTX860 2GB GDDR5 videokaart
Wat is het verschil?
En in deze laptop zit volgens mij geen IPS scherm maar met mijn samenstelling ben ik wel duurder uit als de Asus en als die van Lenovo! En ik vraag me natuurlijk af of BTO een goeie seller is.
Of zijn er nog verdere keuzes?