Werking feedback users niet OK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 21:37
Tweakers,

Deze week heb ik 2 negatieve ervaringen gehad met users. Eentje met een aankoop een andere met een verkoop. Daarop heb ik, voor het eerst sinds hier aanwezig te zijn, beetje noodgedwongen 2 negatieve reviews moeten plaatsen. Aankoop voldeed niet aan de beschrijving, veel latere verzending, geen tc-code en geen factuur (allemaal wel beloofd). Plus product is slechte staat ontvangen zonder enige accessoires of originele doos en geen factuur erbij geleverd. Geen reactie op DM's en wel aanwezig zijn op de tweakers site na ontvangen van de betaling; tja dan kan ik niet positief blijven..

De reacties die je dan terug krijgt zijn negatieve reviews over jezelf zonder inhoudelijk verhaal of niet correct, terwijl je zelf objectief wil blijven in de uitleg die erbij staat in de reviews. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van feedback in V&A?

Wat zijn de mogelijkheden hierin om dit tegen te gaan? Beter is om het maar te moeten slikken als dingen niet voldoen en geen review te schrijven over de gebruiker, om zo er zelf ook geen eentje terug te krijgen? Dat idee krijg ik nu namelijk.

:F

Groet,
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even reageren op Michel. Ik heb een slechte recensie op hem geschreven. Dit heb ik gedaan nog voordat ik zijn slechte recensie heb gezien. Als je niet tegen kritiek kunt dan moet je hier niet zijn denk ik. De vorige gebruiker die ook een slechte recensie schreef naar Michel. Heeft het ook over een aantal kinderachtige dingen die gebeurd zijn.

Nadat Michel tegen mij bijdehand deed heb ik besloten hem niet verder te helpen.

Iedereen is vrij om een review te schrijven en aan wie dan ook te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 21:37
Jammer om te lezen dat je hier verteld dat je de review bij mij geplaatst had alvorens die bij jezelf te lezen. Dat zei je namelijk niet in de DM conversatie.

Daarnaast krijg ik inhoudelijk geen reactie op het objectief beoordelen van wat je geleverd hebt, zoals omschreven in de review.

Hoop dat andere gebruikers het langs elkaar leggen en de juiste conclusie trekken.

Enige wat ik hier wilde melden is dat dit niet de opzet van feedback bij users is als men zelf iets negatiefs heeft verdient en dan maar als revanche zonder inhoudelijk correct te zijn hetzelfde terug doet.

[ Voor 21% gewijzigd door Noord27 op 15-08-2014 15:36 ]