Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Lexie71
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-09-2015
Ik heb nu dus een Iphone 4s. Ik merk dat hij wat ouder word omdat ik eerst een losse foto moet maken en die daarna pas bij bijv facebook status update kan plaatsen. Tijdens het surfen op internet en tijdens t spelen van spelletjes (bijv hay day) klapt hij eruit.

Ik zoek dus een mobiel die dit wel kan. Het liefst met 4g zit veel op internet voor emails, sociale netwerken.
Speel spelletjes. Maak fotos die ik deel op sociale media sites. Het scherm mag zeker groter zijn. Een hoesje er omheen is ook geen probleem. Ik heb de samsung s3 van mn vriend geprobeerd, ik vind hem erg traag met het laden van apps en internetpagina's.

Heb altijd iphones gehad maar mn budget laat t niet meer toe.

Ik heb een goedkoop t mobile abonnement ik wil dus een los mobiel komen tot ong. €300,-

Ik heb de huawei P7 overwogen maar zie toch recensies dat hij een oud besturingssysteem heeft en dus trager is. Misschien is een motorola of sony iets voor mij?

Is er iemand die is over gestapt van iphone naar een ander merk/besturingsysteem? Hoe is dat bevallen? Wat beter/slechter tov zn ios apparaat?

Verwijderd

-Android heeft veel meer opties, instellingen en mogelijkheden, maar draait niet altijd even snel op lichte hardware. Gelukkig kun je voor ~300e ook een nexus of lg2 halen met zware soc.
-windows phone draait licht, stabiel, en heeft echt een eigen user interface afwijkend van apple.
-Blackberry heeft een ui dat lijkt op ios, maar werkt nog meer dan ios met veeg-bewegingen voor de systeem-navigatie.
Wel hebben ze als communicatie belangrijk is, de hub.

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 19:00
300 euro, kijk naar een oneplus one! word ook de opvolger van mijn 4s, als ik een x een code krijg :)

Verwijderd

Misschien een Moto G? Die is voor zijn prijs echt belachelijk goed. Ik vind zelf Xiaomi-toestellen goed, de Mi3 is misschien wat voor jou. Maar dat moet maar net je smaak zijn.

Ik zou niet snel voor een Oneplus One gaan, aangezien dat van Oppo is. De slechtste telefoon die ik ooit had was een Oppo Find 5. Mocht je uitleg willen moet je dat maar even zeggen, maar voor nu volstaat het om te zeggen dat het ding een en al ellende was. En ik herken veel te veel van Oppo in Oneplus One.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 14:46 ]

• Lexie71
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:42:
-Android heeft veel meer opties, instellingen en mogelijkheden, maar draait niet altijd even snel op lichte hardware. Gelukkig kun je voor ~300e ook een nexus of lg2 halen met zware soc.
-windows phone draait licht, stabiel, en heeft echt een eigen user interface afwijkend van apple.
-Blackberry heeft een ui dat lijkt op ios, maar werkt nog meer dan ios met veeg-bewegingen voor de systeem-navigatie.
Wel hebben ze als communicatie belangrijk is, de hub.
Thx voor deze duidelijk uitleg.

Ik heb na mn iphone 3gs heel even een LG gehad (weet niet meer welke) maar die heb ik binnen een week terug gebracht. Vond m zooo traag daarna ff gespaart en uiteindelijk mn iphone 4s 2de hands via marktplaats gekocht.

Ik ga me wat meer verdiepen in de moto g en over de xiaomi had ik ook goeie recensies gehoord.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
mote x2 of x+1 komt bijna uit, wellicht is dat wat? Ik verwacht er best veel van

• Lexie71
digital_ownage schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:57:
mote x2 of x+1 komt bijna uit, wellicht is dat wat? Ik verwacht er best veel van
Nog nix over gelezen. Ga ik doen.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Kijk eens naar windows phone. pricewatch: Nokia Lumia 925 Zwart is een mooi model onder je budget.
Qua android zou ik kijken naar de pricewatch: LG Nexus 5 16GB Zwart en de pricewatch: LG G2 16GB Zwart waar de lg g2 de betere accu en de betere camera heeft, maar de nexus 5 heeft als eerste de nieuwste software en is in mijn ogen van een beter materiaal gemaakt.

• Lexie71
Ben er nog steeds niet uit :(. Wat financiële tegenslag gehad nu denk ik aan een Huawei ascend G6. Heb erover gelezen maar zou graag jullie ervaring over willen lezen zeker omdat hij mn iphone 4s gaat vervangen. Is dit een stapje vooruit tov snelheid ed?

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Lexie71 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:49:
Ben er nog steeds niet uit :(. Wat financiële tegenslag gehad nu denk ik aan een Huawei ascend G6. Heb erover gelezen maar zou graag jullie ervaring over willen lezen zeker omdat hij mn iphone 4s gaat vervangen. Is dit een stapje vooruit tov snelheid ed?
Wat is nu je budget als ik vragen mag? Dan kan ik daar rekening mee houden in mijn advies...

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-11 16:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik zou eerst nagaan waardoor de problemen ontstaan die je nu ervaart... juist iOS staat er om bekend dat er niet tot nauwelijks vastlopers/eruitknallende apps/niet werkende functies zijn. Er is dus iets mis met je iPhone en als dat softwarematig is, zou het zonde zijn om de hardware te vervangen.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Lexie71 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:46:
Ik heb nu dus een Iphone 4s. Ik merk dat hij wat ouder word omdat ik eerst een losse foto moet maken en die daarna pas bij bijv facebook status update kan plaatsen. Tijdens het surfen op internet en tijdens t spelen van spelletjes (bijv hay day) klapt hij eruit.
Welke versie van iOS draai je? Als je nog op iOS 6 is het aan te raden om een upgrade uit te voeren. De meest recente versie van iOS is 7.1.2. Deze versie zal grafisch erg wennen zijn als je iOS 6 gewend bent, maar zorgt er wel voor een betere app compabiliteit en is in veel gevallen ook stabieler en sneller. Binnen enkele maanden komt iOS 8 uit en ook die is geschikt voor de 4S, dus nog niet een bijzondere reden om een nieuwe telefoon te kopen. Het helpt ook als je eens je filmrol opschoont (oude foto's backuppen op je PC en van je telefoon verwijderen) en weinig gebruikte apps verwijdert. Hierdoor raakt het geheugen minder snel vol en hoef je je ook wat minder druk te maken over je opslagruimte.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Gezien je price range, pricewatch: Sony Xperia M2 Zwart is ook een alternatief.

Wear Sunscreen!

• Lexie71
Ik heb de nieuwste software erop draaien ( ben juist steeds benieuwd wat voor nieuws ze erbij hebben gedaan).
Mss is het een idee om wat fotos eraf te halen en op mn laptop te zetten.

Mijn budget is rond de 200 euro. Minder mag natuurlijk altijd.

Ik heb mn iphone ondertussen ook ongeveer 3 jaar. Heb wel weer zin in wat anders.

Raden jullie aan om te wachten tot IOS 8 uit is? Hoewel hij dan wel tragen word en de mogenlijkheden minder worden terwijl als ik verder kijk dat mn 'oude' Iphone en op bijv. Een adroid weer nieuwe dingen kunnen.

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Lexie71 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:42:
Ik heb de nieuwste software erop draaien ( ben juist steeds benieuwd wat voor nieuws ze erbij hebben gedaan).
Mss is het een idee om wat fotos eraf te halen en op mn laptop te zetten.

Mijn budget is rond de 200 euro. Minder mag natuurlijk altijd.

Ik heb mn iphone ondertussen ook ongeveer 3 jaar. Heb wel weer zin in wat anders.

Raden jullie aan om te wachten tot IOS 8 uit is? Hoewel hij dan wel tragen word en de mogenlijkheden minder worden terwijl als ik verder kijk dat mn 'oude' Iphone en op bijv. Een adroid weer nieuwe dingen kunnen.
Ik betwijfel of je voor €200 een nieuw toestel gaat vinden dat (veel) sneller en beter is dan de iPhone 4S...

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

200 euro is echt heel weinig inderdaad. 400-600 euro is vrij normaal voor een high-end telefoon. Ik weet dat het veel geld is, maar het is wel een apparaat dat minstens 2 jaar mee gaat en je toch al gauw enkele uren per dag gebruikt.

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Waarom geen Motorola Moto G 8GB..
Die draait als een tierelier en kost weinig!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 00:16
Een nieuwe telefoon zou ik op dit moment nog niet aanschaffen. Je beschrijft problemen meer als software-matig. Gezien je budget zou ik die €200 lekker in de zak steken op de bank zetten en iets meer sparen.

Tips:
- Ga er een halve dag voor zitten (of 2 uur)
- Update via iCloud al je instellingen
- Zet al je afbeeldingen en video's over.
- Restore je telefoon en update naar het nieuwste iOS
- Zet je instellingen terug via iCloud

Vervolgens moet je de instellingen aanpassen die hieronder beschreven staan
5 tips to speed up your iPhone 4s

Je kunt ook even een paar foto's en video's van je telefoon verwijderen en bovenstaande tips uitvoeren.
Ben benieuwd naar het resultaat!

• Lexie71
DJustin schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:41:
Een nieuwe telefoon zou ik op dit moment nog niet aanschaffen. Je beschrijft problemen meer als software-matig. Gezien je budget zou ik die €200 lekker in de zak steken op de bank zetten en iets meer sparen.

Tips:
- Ga er een halve dag voor zitten (of 2 uur)
- Update via iCloud al je instellingen
- Zet al je afbeeldingen en video's over.
- Restore je telefoon en update naar het nieuwste iOS
- Zet je instellingen terug via iCloud

Vervolgens moet je de instellingen aanpassen die hieronder beschreven staan
5 tips to speed up your iPhone 4s

Je kunt ook even een paar foto's en video's van je telefoon verwijderen en bovenstaande tips uitvoeren.
Ben benieuwd naar het resultaat!
Ik denk dat ik ga beginnen met dit lijstje af te werken. Denk dat dat t verstandigst is maar heb mn iphone nu 3 jaar ben toe aan een nieuw speeltje. Ff geduld hebben.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lexie71 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:57:
[...]

Ik denk dat ik ga beginnen met dit lijstje af te werken. Denk dat dat t verstandigst is maar heb mn iphone nu 3 jaar ben toe aan een nieuw speeltje. Ff geduld hebben.
Het is jou geld, maar voor dat bedrag een toestel kopen ga je er toch mee achteruit. Op zich kan de Moto G nog wel, maar zoals eerder hier is vermeld: Spaar het nog even door. Als je het nog tot een 400 + kan sparen kan je misschien tweedehands een iPhone 5 kopen. Helemaal nu er binnenkort een 6 in verwachting is zullen de prijzen van de 5 nog verder zakken.

Clean je iPhone 4S op, maak even een dropbox account en zet je foto's daarop, of zet al je foto's op iCloud. Belangrijk is wel dat je geen backup terugzet naar een herstelde iPhone, dat voorkomt weer batterijproblemen etc.

Succes :)

hi!

Pagina: 1