ik wil een blue orb op mijn radeon plakken maar ik zou niet weten hoe ik die oude heatsink er af krijg !
gebruik de search is zijn al genoeg topics geweest over heatsinks verwijderen.
"Je zoekactie naar 'heatsink verwijderen' leverde 111 resultaten op. Resultaten 1 - 50."
[topic=119854]
"Je zoekactie naar 'heatsink verwijderen' leverde 111 resultaten op. Resultaten 1 - 50."
[topic=119854]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
die koeler zit er zeg maar opgelijmd? gooi die kaart in de diepvries (30minuutjes ofzo)
pak een schroevendraaier met plakke kop.. doe die er ff onder.. beetje kracht zetten, en hoppa hijz los.. werkte bij mijn voodoo 5 5500 ook.. topic staat hier ook nog ergens..
pak een schroevendraaier met plakke kop.. doe die er ff onder.. beetje kracht zetten, en hoppa hijz los.. werkte bij mijn voodoo 5 5500 ook.. topic staat hier ook nog ergens..
wat dacht je ervan de blue orb op die heatsink te monteren? lijkt me iig koeler
Moet je wel ff zelf verzinnen hoe je het vastmaakt (bv gaten boren in de heatsink)
Ben je gek ofzo gewoon draaien en trekken nix schroevendraaier zo beschadig je je kaart VET als je het NET ff verkeerd doetOp maandag 11 juni 2001 19:56 schreef limp_bizkit het volgende:
pak een schroevendraaier met plakke kop.. doe die er ff onder.. beetje kracht zetten, en hoppa hijz los..
Verwijderd
draaien heb ik 1x gedaan... toen zat mijn chip ook gelijk aan mijn heatsink..Op maandag 11 juni 2001 20:50 schreef 001Michael het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo gewoon draaien en trekken nix schroevendraaier zo beschadig je je kaart VET als je het NET ff verkeerd doet
schroevendraaier zet je allen onder de sinks om hem zo eraf te 'lichten'.. ik heb de hele chip niet aangeraakt met mijn schroevendraaier...
Als je het vriezer geintje doet moet je wel onthouden dat je je kaart in een luchtdicht zakje doet voor je 'm erin legt.
En de blue orb OP de heatsink lijkt me niet echt een goed plan omdat de blue orb zelf ook al een hs heeft als ik me niet vergis.
En de blue orb OP de heatsink lijkt me niet echt een goed plan omdat de blue orb zelf ook al een hs heeft als ik me niet vergis.
Verwijderd
die van mij ook weet iemand wat je ertegen kan doen??Op maandag 11 juni 2001 21:08 schreef charles het volgende:
Mijn blue orb maakte na 1 week al herrie !
Je moet een bankpasje en een setje ouderwetse ballen.
zoek een hoekje waar je je bankpas er onder kan krijgen, doe je ogen dicht en duw vrij hard tegen je passie, dan rolt op een gegeven moment ke cooler over de vloer, core schoonmaken en kwakkie erop en blorb erbij, klaar is koos
zoek een hoekje waar je je bankpas er onder kan krijgen, doe je ogen dicht en duw vrij hard tegen je passie, dan rolt op een gegeven moment ke cooler over de vloer, core schoonmaken en kwakkie erop en blorb erbij, klaar is koos
Breek je nek voorzichtig
Pagina: 1