• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01 07:27
korte vraag, ik wil graag de optimale instellingen voor mijn Pioneer KRL-32V hebben. Ik kan nu zelf gaan kalibreren, maar zijn er geen websites waar de optimale instellingen te vinden zijn? (aangezien ik geen kalibratie apparatuur heb)

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:45

Passievrucht

swarma

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01 07:27
goh...

genoeg te vinden op het internet hoe je het zelf moet doen, maar ik hoopte dat er een website bestond (uiteraard zelf gezocht) waar je alle optimale instellingen kan vinden.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aangezien elk paneel anders is, zijn er geen algemeen geldende instellingen. Je zou zoiets als basis kunnen overnemen maar dat wil niet zeggen dat het in jouw specifieke situatie de juiste zijn.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:45

Passievrucht

swarma

BasZer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:39:
goh...

genoeg te vinden op het internet hoe je het zelf moet doen, maar ik hoopte dat er een website bestond (uiteraard zelf gezocht) waar je alle optimale instellingen kan vinden.
aanwijzing op kort antwoord: http://www.tweaktv.com/tweak-my-tv/ (eerste hit in let me google that for you)

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
BasZer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:39:
goh...

Daarom ook DEZE link.
Pagina: 1