Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome OS en ABNAMRO Edentifier

Pagina: 1
Acties:

• de meester01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 01:07

de meester01

IONIQ 5 Lounge RWD LR 19"

Topicstarter
Ik wil graag over naar Chromeboxen op kantoor maar ik vraag me af of dit OS de USB Edentifier van ABNAMRO kan gebruiken? Ik kan natuurlijk de extra code intoetsen met alleen de webbased inlog procedure maar dat doe ik dan ongeveer 15 X per dag (zakelijk gebruik) en daar krijg je snel genoeg van.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Aegir81
  • Laatst online: 19-11 18:57
Google is je vriend hoor: https://www.abnamro.nl/nl...software-installeren.html

Doe gerust wat meer moeite.

[ Voor 13% gewijzigd door Aegir81 op 15-08-2014 11:25 ]

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Grapjas, kijk eens naar de titel...

Zoveel valt er niet te installeren op ChromeOS, tenzij je een custom bakkie in elkaar hebt gezet en windows software kun je natuurlijk helemaal vergeten.
Wat ik als enige handige oplossing zo snel kan bedenken is om de overmakingen op te sparen en ze dan aan het eind van de dag allemaal tegelijk te doen.
Je zou eventueel ook ABN-Amro kunnen bellen, maar mijn persoonlijke ervaring is dat ze daar geen drol verstand hebben. Probeer al 2,5 jaar gewoon internetbankieren(dus niet eens iDEAL ofzo) terug te krijgen.

[ Voor 47% gewijzigd door DeTeraarist op 15-08-2014 14:32 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Aegir81
  • Laatst online: 19-11 18:57
DeTeraarist schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:28:
[...]

Grapjas, kijk eens naar de titel...
Dat deed ik, de link toont dat enkel OSX en Windows ondersteund worden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nog steeds geen Linux? Daar had ik een hele tijd terug eens over geklaagd. Antwoord: Er zijn te veel verschillende distributies om er tijd in te gaan steken.

Als je nou de top 5 meest gebruikte distributies neemt, dan ben je al een heel eind volgens mij.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op ChromeOS kun je zoiets vergeten, 't is immers een volledig webbased iets, met vrij weinig mogelijkheden om lokaal dingen op te slaan. En ik acht de kans dat de bank voor zoiets software gaat ontwikkelen vrij klein is.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:56

OgWok

U.N.C.L.E.

De banken zijn redelijke NoNo's als het om OSen en browsers gaat. Bij ING hebben ze nog niet eens door dat OSX 10.9 bestaat…...

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk niet zo zeer nono's, eerder bijzonder conservatief. Dat zijn banken sowieso als het op veel zaken aankomt, immers willen ze zeker weten dat alles veilig is, voordat ze er software voor uit gaan brengen. Dus zaken als Linux en ChromeOS zullen niet zo heel snel support krijgen.
Pagina: 1