Monitor < 150

Pagina: 1
Acties:

• aRegularUser
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 22:26
Ik zoek een?
Ik zoek een goede monitor, te gebruiken om mee te gaan gamen.

Wat is je budget?
150 euro is toch wel een maximum. Ik heb zelf ook gezien dat je voor die prijs al wel kwalitatieve dingen vind.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen. Ik heb wel gelezen dat BenQ het beste garantiesysteem heeft en een zeer hoge tevredenheid geeft qua schermen? Ik zoek toch wel naar iets verstelbaar en met een HDMI poort. Ook iets waar ik in de toekomst een tweede scherm mee kan gaan gebruiken.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huiskamer.

Waar ik zelf aan dacht:
pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart
pricewatch: BenQ GL2450HE Zwart

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Wat bedoel je precies met verstelbaar, als in de hoogte? In dat geval zijn jouw beide voorbeelden niet geschikt. Kijkend naar jouw voorbeelden ben je op zoek naar een 24" Full HD en dan vanuitgaande dat je een in hoogte verstelbare monitor wil dan hou je weinig over, namelijk:
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer V246HLbmd Zwart€ 132,70€ 132,70
1BenQ BL2405HT Zwart€ 156,74€ 156,74
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 289,44

Eigenlijk valt de BenQ al af met zijn gemiddelde prijs van ongeveer €160,-. De Acer daarintegen zit goed binnen je budget met een gemiddelde prijs van €140,-.

De Acer heeft een reactietijd van 5ms. Als je af en toe een spelletje speelt, dan is dat wel prima. Ben je een fanatieke gamer die bv veel shooters speelt, dan zul je je denk ik gaan iriteren aan deze reactiesnelheid (2ms is vaak een pre bij gamers). De monitor heeft geen HDMI, maar voor €10,- kun je een DVI-HDMI kabel of een converter kopen.

Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar dan horen we het wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rob Krauts op 15-08-2014 08:50 ]

• aRegularUser
Rob Krauts schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:46:
Wat bedoel je precies met verstelbaar, als in de hoogte? In dat geval zijn jouw beide voorbeelden niet geschikt. Kijkend naar jouw voorbeelden ben je op zoek naar een 24" Full HD en dan vanuitgaande dat je een in hoogte verstelbare monitor wil dan hou je weinig over, namelijk:
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer V246HLbmd Zwart€ 132,70€ 132,70
1BenQ BL2405HT Zwart€ 156,74€ 156,74
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 289,44

Eigenlijk valt de BenQ al af met zijn gemiddelde prijs van ongeveer €160,-. De Acer daarintegen zit goed binnen je budget met een gemiddelde prijs van €140,-.

De Acer heeft een reactietijd van 5ms. Als je af en toe een spelletje speelt, dan is dat wel prima. Ben je een fanatieke gamer die bv veel shooters speelt, dan zul je je denk ik gaan iriteren aan deze reactiesnelheid (2ms is vaak een pre bij gamers). De monitor heeft geen HDMI, maar voor €10,- kun je een DVI-HDMI kabel of een converter kopen.

Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar dan horen we het wel :)
Ja ik ben wel echt op zoek naar een 2ms reactietijd. Hij is bedoeld voor voornamelijk op te gaan gamen. Ik was enkel eens aan het zien of er ergens van die verstelbare waren rond deze prijs, had beter moeten specifieren!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
2ms, in hoogte verstelbaar, HDMI en van redelijk formaat.. Erg lastig voor onder de 150 euro. Eigenlijk onmogelijk!

Iets boven je budget maar voldoet wel perfect aan je eisen: pricewatch: Iiyama B2483HS-B1 Zwart

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
aRegularUser schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:25:
[...]

Ja ik ben wel echt op zoek naar een 2ms reactietijd. Hij is bedoeld voor voornamelijk op te gaan gamen. Ik was enkel eens aan het zien of er ergens van die verstelbare waren rond deze prijs, had beter moeten specifieren!
Dan zijn beide monitoren, die je zelf aangaf, prima. Persoonlijk zou ik gaan voor de iiyama, omdat deze 75 ondersteund en verticaal wel kantelbaar is.

• aRegularUser
stin00 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 02:15:
2ms, in hoogte verstelbaar, HDMI en van redelijk formaat.. Erg lastig voor onder de 150 euro. Eigenlijk onmogelijk!

Iets boven je budget maar voldoet wel perfect aan je eisen: pricewatch: Iiyama B2483HS-B1 Zwart
Nou voor die 16 euro valt het echt wel te doen dan! Ik weet dat het een heleboel eisen waren, maar ik wil gewoon het beste eruit kiezen :D dat snap je wel!
In ieder geval een dikke mercie! Ik denk dat het deze gaat worden ;)

• stin00
  • Niet online
Ik wil je nog wel even aanraden het verschil tussen TN en ISP panelen uit te zoeken. Het genoemde scherm heeft een TN paneel (zeer lage reactietijd) maar een IPS paneel heeft weer veel mooiere, echtere kleuren en betere kijkhoeken:)

• aRegularUser
stin00 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 02:15:

Na lang nadenken heb ik besloten om voor de monitor te gaan die jij me had voorgesteld! (pricewatch: Iiyama B2483HS-B1 Zwart) Bedankt!

• stin00
  • Niet online
Prima keuze hoor! Voor dat geld een erg complete monitor die uitstekend voor gamen is :D ben benieuwd hoe hij bevalt!

Pagina: 1