bobsquad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:37:
[...]
Zorg jij maar eens dat je ontopic reageert i.p.v. domme reacties typt ik heb 2 linkjes gegeven maar blijkbaar geef je er niks om of je wil niet zien dat ik gelijk heb. Nee je gaat je frustratie op iemand anders uiten. Misschien is het tijd om naar bed te gaan en morgen maar even kijken wat voor een idioot topic je hebt aangemaakt.
p.s. als jij op de man speelt bij overige forum gebruikers, ben ik niet bang om daar eventueel een ban voorop te lopen.
Alweer een winnaar. Ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt hoe de zaken in elkaar steken. Door JOUW frustratie ga je strooien met 'domme reacties typt' en 'idioot topic', laat staan dat jij mij gaat vertellen dat ik maar naar bed moet gaan.
Ik zou nu een aanname kunnen maken over je mogelijke <20 leeftijd, maar daar verlaag ik me niet toe.
quote:
g1de0n schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:31:
Mijn stelling, zoals eerder aangegeven, is gebaseerd op mijn ervaring en de ervaringen van nog een aantal andere mensen.
Hele volksstammen geloven uiterst onwaarschijnlijke dingen, dus wat meer gesubtantieerde waarnemingen zijn dan prettig

quote:
Dit valt nog eens mede te staven door de materialen te vergelijken en welke eigenschappen ze hebben. Ik geef duidelijk aan in m'n eerste post of er nog andere bevindingen zijn van anderen en er wellicht een houdbare grond kan ontstaan voor de stelling.
Nogmaals, weet je van welk materiaal die muisvoetjes zijn gemaakt of heb je er iets bijgezocht? Weet je zeker dat deze uitvoering overeenkomt met de ideale situatie?
Het komt op mij over als wat teveel aannames

Het feit dat teflon slijt en keramiek (althans niet merkbaar) niet zegt genoeg over de hardheid, dat is één. Over de gladheid ben ik al heel veel keren duidelijk geweest, dat is uit eigen bevinding en testen en de eigenschappen van beide materialen. Waar het mij om ging, in eerste instantie, is waarom wordt er niet en masse meer gebruik gemaakt van keramiek ipv teflon.
Daarbij staat revoltec niet echt bekend om kwaliteit. Daardoor geloof ik ook nooit dat ze BAM toepassen op hun producten aangezien het nog bijna nooit industrieel is toegepast. Laat staan voor consumentenproducten, Leuk voor je dat je de perfecte muis voor jou hebt gevonden maar deze discussie is nutteloos geworden door hoe jij reageert op je mede-forumgebruikers
Wat weet jij over Revoltec? De muis staat anders aardig hoog in de rating op Pricewatch? Ik heb ook nooit gezegd dat Revoltec gebruik maakte van BAM. Stop eens met ongegronde aannames te maken.
Lees deze quote maar even van een random gebruiker aan de andere kant van de oceaan. Ik ben blijkbaar niet de enige die roepende is in de woestijn:
"Since using the ceramic feet I, however, have not had to replace my mouse nor my mouse pad; everything glides as smoothly as the day that I paired to two. And, there aren't any real signs of wear on the ceramic feet. The real question is, why aren't consumers demanding ceramic feet on their mice? They should be relatively inexpensive - even if cost is an issue (which it isn't), they could put them only on higher-end products.
I truly believe that manufacturers like Logitech and Microsoft are refusing to incorporate this "technology" into their products, because it is so much more effective than thin, unreliable Teflon pads. They are truly afraid of people having their products last for longer than their "quality engineering" has intended. And, they know that people will eventually tire of buying (if they know where to find them) replacement strips.
It's an absolutely unfortunate situation and I feel that, if you have the time, you should fire your favorite peripheral manufacturer an email about it."
Van Amazon (voor de Duits lezenden):
"KERAMIK-Füße! Punkt! Ich möchte nie wieder was anderes, warum ist da nur noch keiner eher draufgekommen statt der Legionen an dämlichen Mausfüssen zum drüberkleben und Co..."
"Die Keramik-Füsse sind wirklich unvergleichlich.....ich kann sie nicht genügend hervorheben.Schöner ist noch keine Maus in meiner Hand über das Pad gerutscht."
"die Keramikgleitfüße, die unvergleichbar sind zu Teflon- und sonstigen Kunststoffgemischten Gleitfüßen;"
Ik sluit me hierbij aan.
Geen misselijke score op Amazon.de, 132 5-sterren reviews van de 182.
[
Voor 78% gewijzigd door
g1de0n op 16-08-2014 02:15
]