Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een logitech Z-5500 5.1 speakerset, deze werkte prima. Tijdens het film kijken of gamen kwam het spraak geluid door de center speaker.
Het probleem nu is dat de center speaker nauwelijks werkt, tijdens de test in de driver hoor je maar heel zacht geluid hieruit komen, dus de spraak hoor ik helemaal niet meer :S.

Wanneer ik de instellingen op het panneel van de Z-5500 verander, en deze van origineel (6 channel direct) naar Movie zet, komt er opeens wel spraak geluid door de box, maar in de driver is deze nog steeds nauwelijks tot niet hoorbaar...
Tijdens het gamen, wanneer de set op origineel staat komt er wel omgevingsgeluid uit de speaker, maar niet het spraak geluid.

Door deze sympthomen ga ik ervanuit dat het een software fout is.
Dit is gekomen nadat ik een glas water over mijn mechanische toetsenbord heb laten vallen, en daarna ben ik nog gaan typen om te kijken wat ie deed, kortsluiting dus.

Er gebeurde allemaal rare dingen, zoals dat ik boekmarks in chrome alleen kon openen als ik nieuw tabblad selecteerde, en alle links waarik op klikte werd gedownload als .htm file, wat ik nogal vreemd vond.
Na een keer opnieuw opstarten was dit weg.

Hierna is ook het geluid raar gaan doen, hier is geen water bij in de buurt gekomen!

Wellicht dat er een raar soort data is verstuurd waardoor de audio raar doet???

Iemand die mij kan helpen, dat zou ik zeer waarderen, anders gaat windows er opnieuw op. Voor de 6e keer deze maand -.- (andere gevallen dan de audio hoor )

Mvg. Mirno

我的名字是Mirno

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mirno schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:51:

Er gebeurde allemaal rare dingen, zoals dat ik boekmarks in chrome alleen kon openen als ik nieuw tabblad selecteerde, en alle links waarik op klikte werd gedownload als .htm file, wat ik nogal vreemd vond.
Na een keer opnieuw opstarten was dit weg.
Dit komt/kwam doordat er toets(en) werd ingedrukt, kortsluiting door het water. Al eens de driver helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ik zou het toetsenbord niet aansluiten.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Jaa, denk dat door deze kortsluiting een vreemd signaal iets in de software verstoord heeft. Zal drivers even verwijderen van de Audio en opnieuw installeren ;).

我的名字是Mirno