Zoals mijn screenshot laat zien is het bovenste deel van de tweakers site niet uitgelijnd met de rest van de pagina. Dit heb ik sinds ik een scherm van 2560x1080 heb.
Momenteel draai ik Chrome 36.0.1985.125 m
In IE11 heb ik dit probleem niet.
Commandline FTW | Tweakt met mate
ik denk niet dat het te maken heeft met customCSS, ik denk dat de pagina gewoon zo harduitgerokken is dat hij de elementen op een verkeerde plaats zet en zo gewoon de kleur van de parent overneemtHero of Time schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:35:
Heb je nog iets van CustomCSS? Want die header hoort niet zwart te zijn. Zelf heb ik ook een scherm van 2560 breed, al maximaliseer ik m'n browser nooit, heb ik dit nog niet gezien, ook als ik m'n custom css uitschakel. Echter, zoals je zegt, heb je 't alleen in Chrome en ik gebruik geen Chrome.
never mindBasekid schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:49:
[...]
Ah ja, ik heb inderdaad een custom stylesheet aanstaan. Ik zit momenteel op mijn werk (waar ik het probleem niet heb) maar zal vanavond thuis even kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door PiernozYe op 15-08-2014 14:10 ]
Ah ja, ik heb inderdaad een custom stylesheet aanstaan. Ik zit momenteel op mijn werk (waar ik het probleem niet heb) maar zal vanavond thuis even kijken.Hero of Time schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:35:
Heb je nog iets van CustomCSS? Want die header hoort niet zwart te zijn. Zelf heb ik ook een scherm van 2560 breed, al maximaliseer ik m'n browser nooit, heb ik dit nog niet gezien, ook als ik m'n custom css uitschakel. Echter, zoals je zegt, heb je 't alleen in Chrome en ik gebruik geen Chrome.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq