Visuele bug met 21:9 scherm (hele site)

Pagina: 1
Acties:

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:10
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/873J8IE.png

Zoals mijn screenshot laat zien is het bovenste deel van de tweakers site niet uitgelijnd met de rest van de pagina. Dit heb ik sinds ik een scherm van 2560x1080 heb.

Momenteel draai ik Chrome 36.0.1985.125 m

In IE11 heb ik dit probleem niet.

Verwijderd

Al zonder plug-ins in chrome geprobeerd?

• Basekid
Net even geprobeerd, maakt geen verschil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 19:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je nog iets van CustomCSS? Want die header hoort niet zwart te zijn. Zelf heb ik ook een scherm van 2560 breed, al maximaliseer ik m'n browser nooit, heb ik dit nog niet gezien, ook als ik m'n custom css uitschakel. Echter, zoals je zegt, heb je 't alleen in Chrome en ik gebruik geen Chrome.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiernozYe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-07 13:35
Hero of Time schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:35:
Heb je nog iets van CustomCSS? Want die header hoort niet zwart te zijn. Zelf heb ik ook een scherm van 2560 breed, al maximaliseer ik m'n browser nooit, heb ik dit nog niet gezien, ook als ik m'n custom css uitschakel. Echter, zoals je zegt, heb je 't alleen in Chrome en ik gebruik geen Chrome.
ik denk niet dat het te maken heeft met customCSS, ik denk dat de pagina gewoon zo harduitgerokken is dat hij de elementen op een verkeerde plaats zet en zo gewoon de kleur van de parent overneemt

Edit:
Basekid schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

Ah ja, ik heb inderdaad een custom stylesheet aanstaan. Ik zit momenteel op mijn werk (waar ik het probleem niet heb) maar zal vanavond thuis even kijken.
never mind :p

[ Voor 18% gewijzigd door PiernozYe op 15-08-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hero of Time schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:35:
Ah ja, ik heb inderdaad een custom stylesheet aanstaan. Ik zit momenteel op mijn werk (waar ik het probleem niet heb) maar zal vanavond thuis even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Probleem lijkt inderdaad opgelost door mijn custom stylesheet aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:53

rob_erwt

What does this button do?

Mooi, kan deze naar het archief. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1