Ik heb een kaartje over voor de tweaker - express.
Degene die mee zou gaan kan wegens werk toch op het laatste moment niet.
Omdat ik denk dat de groep merendeels uit mannen zal bestaan lijkt het me leuk het kaartje weg te geven aan een vrouw.
Dus voldoe je aan het regelement van de T-E, ben je tweakerlid, vrouw én kan je zaterdag de hele dag, PM me dan waarom jij mee zou moeten en waar je op gaat stappen.
Ik ga niet eindeloos wachten om te beslissen wie mee mag of er moeilijk over doen, uit de eerste 30 á 50 reacties komt de gelukkige.
Ik ga ook niet alle reacties beantwoorden, heb je morgen(ochtend) nog geen bericht dan is het helaas een ander geworden.
De gelukkige kan zich vervoegen bij de controleur van Tweakers wanneer zij opstapt, ik zal diegene op de hoogte stellen.
Wat krijg je;
-een treinkaartje/polsbandje
-toegang tot de Gamescom
-goodiebag
-kortingbon phillipstv
waarschijnlijk dus een hele leuke dag
Wat krijg je niet;
-het lotnummer voor eventuele prijzen op de terugreis
Reageren in dit topic heeft geen zin.
PM-en hierover kan tot morgenochtend 9 uur, om 10 uur weet je of je het bent of niet.
Degene die mee zou gaan kan wegens werk toch op het laatste moment niet.
Omdat ik denk dat de groep merendeels uit mannen zal bestaan lijkt het me leuk het kaartje weg te geven aan een vrouw.
Dus voldoe je aan het regelement van de T-E, ben je tweakerlid, vrouw én kan je zaterdag de hele dag, PM me dan waarom jij mee zou moeten en waar je op gaat stappen.
Ik ga niet eindeloos wachten om te beslissen wie mee mag of er moeilijk over doen, uit de eerste 30 á 50 reacties komt de gelukkige.
Ik ga ook niet alle reacties beantwoorden, heb je morgen(ochtend) nog geen bericht dan is het helaas een ander geworden.
De gelukkige kan zich vervoegen bij de controleur van Tweakers wanneer zij opstapt, ik zal diegene op de hoogte stellen.
Wat krijg je;
-een treinkaartje/polsbandje
-toegang tot de Gamescom
-goodiebag
-kortingbon phillipstv
waarschijnlijk dus een hele leuke dag
Wat krijg je niet;
-het lotnummer voor eventuele prijzen op de terugreis
Reageren in dit topic heeft geen zin.
PM-en hierover kan tot morgenochtend 9 uur, om 10 uur weet je of je het bent of niet.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.