Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe simlockvrije telefoon werkt alleen met nanosim

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe HTC One mini 2 gekocht om mijn oude kapotte telefoon te vervangen. Ik wilde mijn simkaart erin doen, maar toen bleek dat hij alleen nanosimkaarten kan gebruiken. Ik heb nog een lopend abonnement op mijn oude simkaart staan.

Is het mogelijk om je abonnement over te zetten op een nieuwe (nano)simkaart? en zo ja waar kan ik dat doen?

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Provider bellen en even een nano kaartje aanvragen, vaak is die dan met 2-3 dagen in huis.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:37

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Of als je provider ook nog fysieke winkels heeft, daar even langs lopen. Zij knippen hem dan wel even voor je.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Zoals Fable zegt, of als het een provider is die ook fysieke shops heeft, kun je ook daar vaak terecht.
Misschien wel een ID-bewijs meenenen?

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

DrivinUCrazy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:01:
Of als je provider ook nog fysieke winkels heeft, daar even langs lopen. Zij knippen hem dan wel even voor je.
Twee zielen, een gedachte.

Alleen dacht (of typte) jij sneller.

:-)

edit: spelfoutje

[ Voor 3% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 14-08-2014 16:03 . Reden: spelfoutje ]

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://www.simkaartknipper.nl/simkaart-knippers.html en voor het geval je ooit een toestel met ouder formaat tegen komt: http://www.simkaartknippe...in-1-sim-adapter-set.html

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Of de klantenservice van je provider bellen... doen ze een vervangend exemplaar toekomen

[ Voor 70% gewijzigd door reyals op 14-08-2014 16:28 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:48
DrivinUCrazy schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:01:
Sterker nog, willekeurige telefoonshop binnenlopen. Grote kans dat ze 'm ter plekke even voor je knippen (deden ze voor mij in ieder geval wel, 'n jaartje geleden)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Dit is niet een topic voor op GoT maar voor de klantenservice van je provider. Gooi deze dus dicht

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.