Verwijderd
Anders laat ik een paar Ads of Mods bij je komen ja!!
1. beetje dimmen je bent nieuwd hierosooo jij bent echt slim heb je niets beters te doen of zo motherF*(&^$&*^)(*#
2. je plaats een nutteloos topic ( over een zielige pc met echte tweakers vergeleken ) en daar kan je dan dit soort reacties verwchten !
.
je kunt niet eens verwachten typen enz
(Zo snapt ie het wel denk ik
Verwijderd
Ik bedoel? wat wil je horen!?
Het lijkt mij voor dit moment een redelijk modaal systeem, als je het net hebt gekocht.
Succes er mee zou ik zeggen!
Maar in principe een onzinnige topic want zulke dingen zijn niet belangerijk.
En van redelijk snelle pc's kijken we al niet meer op behalve als je rond de 1 Ghz komt.
Dus ik zou zeggen, clock hem eens over, zie eens hoever je dan komt.
De meeste mensen die hier posten hebben een flink snelle pc thuis dus nieuw is het niet meer.
Greetz Goingin
Omdat je newbie bent en ik ook hoop dat je het niet fout bedoeld ( alhoewel je reactie wel een beetje TE was )
zal ik dan toch maar antwoorden :
een amd k7 700 - leuke proc en nog betaalbaar ook !
128 mb 133mhz - te weinig doe dan meteen 256
abit ka7-100 - waarom geen asus k7v ?? veel stabieler
asus 6800 ddr - och iedereen zijn keus he ligt er maar aan waarvoor je je systeem gebruikt
maxtor 30.7 7200rmp - voorlopig genoeg en snel zat tenmnste als ie udma66 is
soundblaster live - gewoon een klotegeluidskaart alhoewel ik hem zelf ook nog steeds heb helaas ben al druk zoekende naar een betere !
.
Verwijderd
En uiteraard je moet je een beetje normaal gedragen.
128MB is toch niet te weinig??? Misschien loopt alles (vooral Win2K) iets soepeler met 256MB geheugen, maar ik vindt het nu nog niet bijna fl.400,- waard. Ik gebruik WinME, en 128MB doet het nog prima hoor ...
En Da Turtle, natuurlijk moet je dit soort dingen ook niet flikken al ben je hier al sinds het begin en heb je 4000 posts geplaats, maar als 'newbie' moet je zoiets helemaal niet proberen.
Verwijderd
kulere zeg hey
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
dat noem ik nou echt stom toeval gewoon !!
grinnik
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ruud heeft groot gelijk dat ie dat zegt... want als je je pc opnoemt zeg je toch ook hoeveel " monitor enzo... lijkt me niet echt logisch om dan alleen die 6 dingen van jou te noemen. En dan gaat meneer ook nog ff Ruud zitten uitschelden... triest heet zoiets.
Verwijderd
En sukkels die hier gaan flashen met hun systeem horen hier niet thuis.
Verwijderd
thavinny
Verwijderd
Hallo RESPECT AUB, we proberen elkaar hier allemaal te helpen DUS METHOD als je iets vraagt en iemand maakt een geintje(erg goeie trouwens hehehe lol) dan lach je erom en dan krijg je je reacties die je oooozooo graag wilt horen
oo method wat heb jij een mooi systeem kwijlkwijl slijmslijm.
hoi, en hou het rustig he
Verwijderd
Waar slaat dat op,
(junior member) zegt al genoeg.
Je bent wel behoorlijk triest al je van die statements gaat maken. Maar omdat jij geen junior member meer bent mag dat wel denk ik, of heb ik het weer verkeerd begrepen.
Oja zoals je zult zien ben ik ook junior member en volgens mij maakt dat niets uit.
al weten veel dit niet maar deze cpu's zijn toch sneleer als een 700 waarvan de multiplier is aangepast naar 750 ofzo, is echt zo, ook al zullen sommige het wel wer beter weten, ten tweede, koop een geforce annihilator pro van creative, deze zijn beter als die kaart, en je wordt niet onnodig veel afgezet
mvg FFF
Verwijderd
ps ik zou dat systeempje best willen hebben... maarja cashflow he... en die brute taal laten we maar bij de homeboys ok ???
Verwijderd
Mzzl
[NewBie]ReXomniuM
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Geld ervaring op 'gewoon' tweakers.net ook?
Ik wil maar ff zeggen dat ik maanden terug ofzo 1 keer hier iets gepost heb, en nu al 3 op een dag
benchMarc:
Tegen mij roep je toch ook niet "junior member zegt genoeg"... als je dat wel zou doen, weet ik je te vinden @ #tweakers.net
TGEN
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Please...
Mzzl
1. dikke processor
2. ruime harddisk
3. best videokaart
4. etc. zonder extra zaken al op een 4000,--
Wrom ppost nooit iemand iets als, cxeleron 400 + tnt2 + 13,5GB oid....altijd hetzelfde, en maar uitlokken, wie nu het duurste systeem van zijn vader gekregen heeft....
Als we toch doen opscheppen:
Dees van mij, en daarom had ik weinig geld meer voor een systeem, drom heb ik dit kutsysteem:
BP6 + dual 366@550, 128MB, TNT2 en nog wat knoei! (oude troep van een jaar oud)...
Dus, hou aub op met (vaak) dat opschepperige gedoe, of wil je graag horen dat iedereen staat te kwijlen op jouw configuratie??
Ow, wat heb jij een enorme configuratie zeg, wauw
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ruud, Goingin, Bijl en Tweaking Vinny heersen!
Wat moet je daar nou mee ? Daar kan je niet eens normaal in ztten man !
Dat systeempje ziet er goed uit. Maar inderdaad ook ik zou zeggen: 256 Mb intern nu het nog betaalbaar is.
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
(Hiro Shima)van een nieuwbie word verwacht dat hij/zij zich op de achtergrond houdt, observeert, het forum leert kennen en langzamerhand naar voorentreedt
Om maar gelijk m'n hele ei kwijt te raken: ik moet altijd een beetje lachen om die advertenties van systemen met een P3-600 op een mobo met zo'n onboard vga- en geluidskaartje, over oplichting gesproken....
Dat lucht op zeg!
Verwijderd
Heb er een hoop LOL aan beleefd
Zo, ik zal nu maar weer naar de achtergrond verdwijnen
Athlon 600 > 750
256MB RAM, 133MHz
Maxtor 40,9GB HD 7200, 2MB cache
Asus V6800 DDR
17" iiyama Monitor
Big Tower
Logitech I-Touch set
Microsoft Soundsystem 80 Boxen en Trust 300W
Soundblaster Live
Sony 8x 4x 32x CD-Writer
Aopen 48x CD-ROM speler
Als het goed is was dat alles
Verwijderd
Eindelijk een verstandig iemand die niet alleen zijn geld op maakt aan hardware.
En wat is nou leuker Need for speed met 120 FPS of NFS met 45 FPS en een echte auto voor de deur hebben staan? Ik weet het wel.
Je gaat je auto toch wel tweaken he? Haal zo wie zo een ander luchtfilter kost bijna niks en geeft een leuk geluid. Ander chippie kan ook geen kwaad.
Pixilated NetphreaX
DragonFly
En je hebt helemaal gelijk, en dat wilde ik hier ook een beetje mee aantonen.....
veelal van die soort postings, waarvan de bedoeling zou moeten zijn, dat iedereen gaat zeggen dat je een geweldig systeem van pappie hebt gekregen (meestal ook van die pubertjes die het posten)...
Sorry dak het zeg, maar je hoeft echt hier niet te gaan melden waar je al je geld aan uit geeft...en helemaal niet in deze rubriek (overclocking), want op dat gebied stelt die PC helemaal niets voor!
Dus de volgende keer beetje nadenken
Tsja en dat van die FPS heb ik al zovaak gemeld hiero, mensen die nieuwe systemen gaan kopen en dan een geforce DDR + Athlon@900 gaan halen, vaak met 17" omdat het geld niet verder toereikend was en dan lekker Quake3 spelen op 1024*786*32 bits op 150 FPS, nou das geweldig!!! Leuk om tegen je vriendje te zeggen, maar je merkt weinig verschil met spelen op 80FPS, maja....
Oja hier (ik kan het toch niet laten) mijn vorige getweakte (uitgebouwde) auto