Toon posts:

wat vinden jullie van mijn systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
een amd k7 700
128 mb 133mhz
abit ka7-100
asus 6800 ddr
maxtor 30.7 7200rmp
soundblaster live

Verwijderd

ik heb lekker een cdrom speler, een writer, een monitor, een muis, een kast, een toetsenbord en een dvdrom speler......

Verwijderd

Topicstarter
sooo jij bent echt slim heb je niets beters te doen of zo motherF*(&^$&*^)(*#

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Zeg meneer newbie, wil jij ruud niet zo uitschelden jah!!

Anders laat ik een paar Ads of Mods bij je komen ja!!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-09 07:39
sooo jij bent echt slim heb je niets beters te doen of zo motherF*(&^$&*^)(*#
1. beetje dimmen je bent nieuwd hiero
2. je plaats een nutteloos topic ( over een zielige pc met echte tweakers vergeleken ) en daar kan je dan dit soort reacties verwchten !

.

Verwijderd

Topicstarter
wat ben jij nou weer voor flip zit daar stoer te doen dit en dat bla bla bla
je kunt niet eens verwachten typen enz

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Yo Method Mietje, chill dumb f*ck. Else I'll be lettin' some G's roll, get me some g*ns and sh**t your f*cking ass boy ... WORD!

(Zo snapt ie het wel denk ik >:) >:)). In het nederlands, taal zoals dat van newbies wordt hier niet op prijs gesteld, zo relax wil je ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
je moet toch wat he

Verwijderd

Ok, leuk systeem, veel plezier ermee.

Gooi deze topic maar dicht...

Verwijderd

Als ik vanuit de toekomst praat, achterhaald, langzaam.

Ik bedoel? wat wil je horen!?

Het lijkt mij voor dit moment een redelijk modaal systeem, als je het net hebt gekocht.

Succes er mee zou ik zeggen!

Verwijderd

Topicstarter
heeft er 10 minuten over gedaan om dat zinnetje te typen

• Bomberman
Sooo ... zoveel reacties binnen zo weinig tijd ... ben je hier alleen om te stoken ofzo :(?

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
nee ik vroeg gewoon wat jullie van mijn systeempje vonden

• Goingin
  • Laatst online: 07-09 13:19
Het is een leuk systeem

Maar in principe een onzinnige topic want zulke dingen zijn niet belangerijk.

En van redelijk snelle pc's kijken we al niet meer op behalve als je rond de 1 Ghz komt.

Dus ik zou zeggen, clock hem eens over, zie eens hoever je dan komt.

De meeste mensen die hier posten hebben een flink snelle pc thuis dus nieuw is het niet meer.

Greetz Goingin

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-09 07:39
Ok ik zal je antwoord geven maar denk ff logisch na voordat je dit soort vragen hier gaat stellen ? o pdit forum posten heel veel computer freaks en als die allemaal dit soort vragen gaan stellen ben je nergens meer en zie je ieneens in dat dat gewoonweg niet werkt !
Omdat je newbie bent en ik ook hoop dat je het niet fout bedoeld ( alhoewel je reactie wel een beetje TE was )
zal ik dan toch maar antwoorden :

een amd k7 700 - leuke proc en nog betaalbaar ook !
128 mb 133mhz - te weinig doe dan meteen 256
abit ka7-100 - waarom geen asus k7v ?? veel stabieler
asus 6800 ddr - och iedereen zijn keus he ligt er maar aan waarvoor je je systeem gebruikt
maxtor 30.7 7200rmp - voorlopig genoeg en snel zat tenmnste als ie udma66 is >:)
soundblaster live - gewoon een klotegeluidskaart alhoewel ik hem zelf ook nog steeds heb helaas ben al druk zoekende naar een betere !

.

• Bomberman
Nou OK om maar weer op de vriendelijke toer te gaan >:) ... redelijk snel systeem, waarmee je alle games van dit moment goed en snel kan spelen. Maar je zit hier inderdaad op [i]tweakers[/i].net, dus echt onder de indruk zijn we niet ... en volgende keer een beetje normaal reageren aub en niet meer van dit soort rare vragen stellen. Wat heb je nou aan onze antwoorden? Als iemand zegt flut ga je dan upgraden ofzo? Daarom, sluiten maar die zooi.

PC Specs

Verwijderd

Ik vindt dat gelul van newbie zijn of niet echt helemaal nergens over gaan. Mag je als niet newbie meer of zo? Maakt volgens mij niks uit. Maar als ik het verkeerd begrepen heb mag het wel uitgelegd worden.
En uiteraard je moet je een beetje normaal gedragen.

• Bomberman
Hey Harley,

128MB is toch niet te weinig??? Misschien loopt alles (vooral Win2K) iets soepeler met 256MB geheugen, maar ik vindt het nu nog niet bijna fl.400,- waard. Ik gebruik WinME, en 128MB doet het nog prima hoor ...

En Da Turtle, natuurlijk moet je dit soort dingen ook niet flikken al ben je hier al sinds het begin en heb je 4000 posts geplaats, maar als 'newbie' moet je zoiets helemaal niet proberen.

PC Specs

Verwijderd

van een nieuwbie word verwacht dat hij/zij zich op de achtergrond houd, observeerd, het forum leerd kennen en langzamerhand naar vorentreed, uitzonderingen op deze regel zijn niet zeldzaam, er is tegenwoordig een groot aantal profesionele nieuwbies... deze personen zijn veteranen op andere forums en hebben wat meer gevoel voor forum style comunicatie en kunnen zich sneller op de voorgrond begeven zonder aangevallen te worden.

kulere zeg hey :)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

hoelang blijf je eigenlijk newbie op dit forum ? zit er toch al een klein tijdje te posten...zeker tot 100 postings of een maand of zo ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Bomberman
Nou tOcoOl32, met deze post ben je dus geen Junior Member ('newbie' ... kom op zeg) meer :)! Het antwoord weet je nu dus ;).

PC Specs

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Haha ToCool, dat was idd net je 100ste posting! :D

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

hahahaha.... :) :)

dat noem ik nou echt stom toeval gewoon !!

grinnik

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-09 21:37
method man (Junior Member) zegt genoeg denk ik...

Ruud heeft groot gelijk dat ie dat zegt... want als je je pc opnoemt zeg je toch ook hoeveel " monitor enzo... lijkt me niet echt logisch om dan alleen die 6 dingen van jou te noemen. En dan gaat meneer ook nog ff Ruud zitten uitschelden... triest heet zoiets.

Verwijderd

Junior Member wil nix zeggen. Ik lees hier de forums zo vaak, post alleen als het echt nodig is...

En sukkels die hier gaan flashen met hun systeem horen hier niet thuis.

Verwijderd

Nee........laat maar!

Verwijderd

op zich zegt het aantal post niet erg veel ik ben nu aan me 2e account bezig en heb nu bijna 100posts terwijl ik op die andere al ruim over de 100 was. maar dit topic kan dicht hij heeft niks te vragen niks te melden enz.

thavinny

Verwijderd

Nouja het is ook the Method man, hij ken alleen maar stoer doen net alsof ie zo uit de Wu-tang clan komt.
Hallo RESPECT AUB, we proberen elkaar hier allemaal te helpen DUS METHOD als je iets vraagt en iemand maakt een geintje(erg goeie trouwens hehehe lol) dan lach je erom en dan krijg je je reacties die je oooozooo graag wilt horen

oo method wat heb jij een mooi systeem kwijlkwijl slijmslijm.

hoi, en hou het rustig he

Verwijderd

damm ok afgang shit muis, jaja dubbele post

Verwijderd

BenchMarc,
Waar slaat dat op,

(junior member) zegt al genoeg.

Je bent wel behoorlijk triest al je van die statements gaat maken. Maar omdat jij geen junior member meer bent mag dat wel denk ik, of heb ik het weer verkeerd begrepen.

Oja zoals je zult zien ben ik ook junior member en volgens mij maakt dat niets uit.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 21:51

FFF

serieuze tips : koop een athlon 750 deze zijn verbetert ten opzichte van de3 500-700
al weten veel dit niet maar deze cpu's zijn toch sneleer als een 700 waarvan de multiplier is aangepast naar 750 ofzo, is echt zo, ook al zullen sommige het wel wer beter weten, ten tweede, koop een geforce annihilator pro van creative, deze zijn beter als die kaart, en je wordt niet onnodig veel afgezet :)
mvg FFF

Verwijderd

Jongens jongens... jullie dwalen af !!!

ps ik zou dat systeempje best willen hebben... maarja cashflow he... en die brute taal laten we maar bij de homeboys ok ???

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Het is pas echt stoer als je kunt zeggen dat je die 700MHz Athlon stabiel op 1GHz hebt gekregen! :D

Verwijderd

Jezus ter paard zeg! Wat zijn jullie toch allemaal verschrikkelijk flink aan het doen en oh zo geschokt als iemand iets niet zint. Laat die jongen toch! Hij vraagt om een normaal antwoord, niet om een "ik heb een beter systeem" discussie te beginnen. "Newbie!" schreeuwen jullie allemaal om het hardst. Nou nou nou jammer dat we niet allemaal zo goed en zo heilig als jullie kunnen zijn zeg! En om ff op die 4e reactie te reageren: "goingin", slaat dat op going in the arse of Ruud????
Mzzl
[NewBie]ReXomniuM

Verwijderd

tja........

• TGEN
  • Laatst online: 13:48

TGEN

Hmmmx_

Huh? Moet je nu als tweaker weer een supersysteem hebben? Flauwekul zeg... ik zit (nu) nog met een p166mmx... (okee vanavond een Ath.700). Het is echt niet zo dat je als tweaker minstens een willamette ofsow moet kunne kopen... het gaat om de kick om die proc net wat MHzjes extra te laten lopen, het is toch verdorie geen patserij geworden, dat tweaken?? Verder: mooi systeem, kan ik niet betalen... je reactie op Ruud had moeten bestaan uit 3 of 4 letters: LOL of ROFL :)

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Hiro Shima:

Geld ervaring op 'gewoon' tweakers.net ook?

Ik wil maar ff zeggen dat ik maanden terug ofzo 1 keer hier iets gepost heb, en nu al 3 op een dag :)

benchMarc:
Tegen mij roep je toch ook niet "junior member zegt genoeg"... als je dat wel zou doen, weet ik je te vinden @ #tweakers.net :)

TGEN

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb de beste, een Pentium 133! Hij gaat hard man! En met wel 1,2Gb harde schijf!!

Please...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 15:27
LOL :) :) :) :) :) :)

• Daan
  • Laatst online: 06-09 21:06
Behoorlijk zielige reacties van jullie allemaal zeg... Laat method man het ff leren, en dat heeft hij nu ook wel gedaan.

Mzzl

Verwijderd

Ik ben het met preak helemaal eens.
Dat gezeik hier altijd :(

• Bomberman
Oh oh wat zijn we toch weer braaf ...

PC Specs

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:22

ChUcKiE

Dus........

Toch blijf ik dit soort postings erg zielig vinden....wrom hebben mensen die dit posten altijd:
1. dikke processor
2. ruime harddisk
3. best videokaart
4. etc. zonder extra zaken al op een 4000,--

Wrom ppost nooit iemand iets als, cxeleron 400 + tnt2 + 13,5GB oid....altijd hetzelfde, en maar uitlokken, wie nu het duurste systeem van zijn vader gekregen heeft....

Als we toch doen opscheppen:
Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~chuckie/Pictures/PIC00004.jpg

Dees van mij, en daarom had ik weinig geld meer voor een systeem, drom heb ik dit kutsysteem:
BP6 + dual 366@550, 128MB, TNT2 en nog wat knoei! (oude troep van een jaar oud)...

Dus, hou aub op met (vaak) dat opschepperige gedoe, of wil je graag horen dat iedereen staat te kwijlen op jouw configuratie??

Ow, wat heb jij een enorme configuratie zeg, wauw :P :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Animal_X
  • Laatst online: 01:54

Animal_X

Rodin

Sluiten maar!!!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Beaves
  • Laatst online: 16:56

Beaves

Usque ad Finem

Ik wou dat mijn pappie een pc voor me gekocht had, nu moest ik zelf ff 7000 piek ophoesten (4000 voor pc en 3000 piek aan uitbreidingen etc.)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Daan
  • Laatst online: 06-09 21:06
ChuCkie.. mooi bakkie maar je screwed wel de layout up van Tweakers. Met mijn reso 1280x1024 past hij er nog niet op!

Ruud, Goingin, Bijl en Tweaking Vinny heersen!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Een VTR ? En daarmee opscheppen ?
Wat moet je daar nou mee ? Daar kan je niet eens normaal in ztten man ! :+

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Leuke auto ChUcKiE, Jammer dat het een Citroën is (saxo is voor vrouwen). hehe Peugeot roelz.

Dat systeempje ziet er goed uit. Maar inderdaad ook ik zou zeggen: 256 Mb intern nu het nog betaalbaar is.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Ik zit hier pas net, maar wat me wel opvalt is dat de twiekers die zeggen de "mindere" systemen te hebbn, deze wel waanzinnig hebben geconfigd (RESPECT!). Iedereen kan bij de Wehkamp een P3-700 bestellen, maar niet iedereen kan een C400 op 550 laten sprinten. Of op een P75/8/540mb fantastisch linux draaien.... Misschien dat meneer MethodMan (haha! gejat!) dat ook kan? Enniewee, zoals al eerder gezegd:
van een nieuwbie word verwacht dat hij/zij zich op de achtergrond houdt, observeert, het forum leert kennen en langzamerhand naar voorentreedt
(Hiro Shima)

Om maar gelijk m'n hele ei kwijt te raken: ik moet altijd een beetje lachen om die advertenties van systemen met een P3-600 op een mobo met zo'n onboard vga- en geluidskaartje, over oplichting gesproken....

Dat lucht op zeg!

Verwijderd

hehehe ik moet zeggen dat deze topic het humorgehalte wel enigzins opkrikt :)
Heb er een hoop LOL aan beleefd :)

Zo, ik zal nu maar weer naar de achtergrond verdwijnen :( En naar mijn mening ben niet een newbie als je minder dan 100 posts op je naam hebt, maar wel als je niet weet hoe je je hier moet gedragen...

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Ben je zo trots ofzo op je systeem dat je hem wilt showen nou hier is de mijne

Athlon 600 > 750
256MB RAM, 133MHz
Maxtor 40,9GB HD 7200, 2MB cache
Asus V6800 DDR
17" iiyama Monitor
Big Tower
Logitech I-Touch set
Microsoft Soundsystem 80 Boxen en Trust 300W
Soundblaster Live
Sony 8x 4x 32x CD-Writer
Aopen 48x CD-ROM speler

Als het goed is was dat alles

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Moederbord vergeten Asus K7V

Verwijderd

Chuckie,
Eindelijk een verstandig iemand die niet alleen zijn geld op maakt aan hardware.

En wat is nou leuker Need for speed met 120 FPS of NFS met 45 FPS en een echte auto voor de deur hebben staan? Ik weet het wel.

Je gaat je auto toch wel tweaken he? Haal zo wie zo een ander luchtfilter kost bijna niks en geeft een leuk geluid. Ander chippie kan ook geen kwaad.

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Wat een grap zeg.... dit gaat dus helemaal nergens over... mzzls

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:22

ChUcKiE

Dus........

Haha, ik heb er al een Green Cotton open air intake filter inzitten, lekker veel herrie als je het gas open trekt...

En je hebt helemaal gelijk, en dat wilde ik hier ook een beetje mee aantonen.....
veelal van die soort postings, waarvan de bedoeling zou moeten zijn, dat iedereen gaat zeggen dat je een geweldig systeem van pappie hebt gekregen (meestal ook van die pubertjes die het posten)...
Sorry dak het zeg, maar je hoeft echt hier niet te gaan melden waar je al je geld aan uit geeft...en helemaal niet in deze rubriek (overclocking), want op dat gebied stelt die PC helemaal niets voor!

Dus de volgende keer beetje nadenken :) ;)

Tsja en dat van die FPS heb ik al zovaak gemeld hiero, mensen die nieuwe systemen gaan kopen en dan een geforce DDR + Athlon@900 gaan halen, vaak met 17" omdat het geld niet verder toereikend was en dan lekker Quake3 spelen op 1024*786*32 bits op 150 FPS, nou das geweldig!!! Leuk om tegen je vriendje te zeggen, maar je merkt weinig verschil met spelen op 80FPS, maja....

Oja hier (ik kan het toch niet laten) mijn vorige getweakte (uitgebouwde) auto :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~chuckie/Pictures/Nissanachterzijde.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1