| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,45 | € 66,45 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 52,- | € 52,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 591,90 | |
Dit is mijn nieuwe pc die ik heb besteld aan de hand van de BBG en wat ideeën van tweakers. Hij draait als een zonnetje, maar ik heb een probleem.
Toen ik de computer voor het eerst had geïnstalleerd hoorde ik door mijn speakers telkens het 'windows'-geluidje van het aankoppelen van een apparaat. Dit bleken de speakers te zijn.
Snel heb ik toen de drivers geïnstalleerd van de on-board realtek kaart. Ik dacht toen dat het probleem verholpen was, maar op (in mijn ogen) random momenten krijg ik de melding dat er een stekker is aangesloten / losgekoppeld en opent het realtek scherm.
- Ik dacht dat ik misschien een kabelbreuk had en heb een nieuwe kabel geprobeerd, maar dit werkte niet.
- Daarna heb ik het geprobeerd zonder het aankoppelen van mijn boxen en met een headset , maar nog steeds het zelfde probleem.
- Ik heb daarop de bios geupdated,
- Verschillende realtek drivers geprobeerd.
- Zonder realtek drivers
Wanneer ik in mijn realtek mager kijk zie ik enkel dat de boxen zijn ingeplugd en de digitale input. Ik heb het vermoeden dat het iets met de digitale input te maken heeft, omdat ik niet zie dat het plugje bij de boxen knippert. Kan ik dit wellicht uitschakelen of?

niet standaard zo hoort te staan. Dan is er toch echt iets mis met die spdif aansluiting achter.