Hallo allemaal.
Ik zit helemaal vast!
ik heb een 2de r9 290 sapphire aangechaft en gelijk ook een verse intallatie van windows + driver enzovoort gedaan.
Maar ik krijg nu minder FPS in battlefield 4 dan dat ik met 1 kaart had! ook last van stotteren enzo..
De kaarten heb ik getest werken allebij prima, op benchmarks werken de kaarten ook samen 150+ fps in heaven benchmark en valley benchmark . alleen zie ik wel de gpu usage's vlink tekeer gaan gewoon drops van 100% naar 0% en dan weer op en neer.
weet niet of het daarmee te maken heeft.
Heb ook heel internet afgezocht voor oplossingen.
heb al een heleboel geprobeerd dus nu kom ik maar hier vragen wie weet is er iemand die me kan helpen!
Hier mijn Spec's.
CPU: AMD FX 8320 @ 4ghz
MOBO: Gigabyte 990fxa-UD3 Rev 4
GPU'S: R9 290 sapphire 2x
RAM: 8 gigabyte Crusial ballistixs sports 1600mhz
2x ssds Intel 330
1TB WD blue.
1000W corsair RM
alles watergekoeld. dus zou ook geen temperatuur probleem zijn.
allebij de kaarten in 16x slot mobo.
ik hoor graag!
mvg patrick
Ik zit helemaal vast!
ik heb een 2de r9 290 sapphire aangechaft en gelijk ook een verse intallatie van windows + driver enzovoort gedaan.
Maar ik krijg nu minder FPS in battlefield 4 dan dat ik met 1 kaart had! ook last van stotteren enzo..
De kaarten heb ik getest werken allebij prima, op benchmarks werken de kaarten ook samen 150+ fps in heaven benchmark en valley benchmark . alleen zie ik wel de gpu usage's vlink tekeer gaan gewoon drops van 100% naar 0% en dan weer op en neer.
weet niet of het daarmee te maken heeft.
Heb ook heel internet afgezocht voor oplossingen.
heb al een heleboel geprobeerd dus nu kom ik maar hier vragen wie weet is er iemand die me kan helpen!
Hier mijn Spec's.
CPU: AMD FX 8320 @ 4ghz
MOBO: Gigabyte 990fxa-UD3 Rev 4
GPU'S: R9 290 sapphire 2x
RAM: 8 gigabyte Crusial ballistixs sports 1600mhz
2x ssds Intel 330
1TB WD blue.
1000W corsair RM
alles watergekoeld. dus zou ook geen temperatuur probleem zijn.
allebij de kaarten in 16x slot mobo.
ik hoor graag!
mvg patrick