Toon posts:

SIM geblokkeert

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

M'n zusje is een week op vakantie geweest en nou heeft dr vriendin 3x het verkeerde pincode ingevuld, dus vroeg hij om een puk code, nou heeft m'n zusje die ingevuld, maar nou zegt ie sim geblokkeerd. Wat houd dit precies in. Kun je dit verhelpen dmv datakabel? of moet ze hem weg brengen?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 15:57

Gerco

Professional Newbie

Je moet de PUK code invoeren, die kreeg je bij je mobiel. Zo niet moet je even je provider bellen en erom vragen. 5 minuten werk, niks aan de hand.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Die pukcode fase is momenteel al gepaseerd, hij zegt knetterhard SIM GEBLOK.

Verwijderd

gewoon naar de dealer brengen en vragen of die er iets aan kunnen doen.. voor praktijken met de datakabel ben je hier verkeerd mag namelijk niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een toestel van de KPN. En ik denk dat iedereen natuurlijk wel snapt dat ik de KPN in deze drukke dagen niet wil belasten met zo'n onbelangrijke vraag om ff die blokkering er af te halen. Er is vast wel een oplossing voor te vinden op inet, zodat de KPN zich bezig kan houden met belangrijkere dingen (ZOALS HET OPLEVEREN VAN M'N IAS VERBINDING WAAR IK AL 4 MAAND OP ZIT TE WACHTEN) dus iemand hints/tips/tricks?

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 20:28 schreef arjo_kamp het volgende:
Het is een toestel van de KPN. En ik denk dat iedereen natuurlijk wel snapt dat ik de KPN in deze drukke dagen niet wil belasten met zo'n onbelangrijke vraag om ff die blokkering er af te halen. Er is vast wel een oplossing voor te vinden op inet, zodat de KPN zich bezig kan houden met belangrijkere dingen (ZOALS HET OPLEVEREN VAN M'N IAS VERBINDING WAAR IK AL 4 MAAND OP ZIT TE WACHTEN) dus iemand hints/tips/tricks?
blabla stoor ze maar gewoon ook al hebben ze het druk daarvoor heeft kpn een klantenservice of wil jij dat die mensen hun geld ontvangen met niks doen... :?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 21:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Erm,
Ja, de KPN heeft niets beters te doen :)
En de manier die jij wilt zul je hier niet vinden aangezien dat hier niet mag.
Tip : Op de rest van het internet vind je vast wel iets, dus ga maar ff verder zoeken

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 11 juni 2001 20:48 schreef CV_SmileY het volgende:
Erm,
Ja, de KPN heeft niets beters te doen :)
En de manier die jij wilt zul je hier niet vinden aangezien dat hier niet mag.
Tip : Op de rest van het internet vind je vast wel iets, dus ga maar ff verder zoeken
Ik denk dat je weinig zult vinden om een puk code te kraken en eveneens is dat niet strafbaar hoor een code uitlezen met een datakabel.

het enigste wat niet mag is software aanpassen of kopieren. net microshit die gsm bizz.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 20:54 schreef Padje het volgende:

[..]

Ik denk dat je weinig zult vinden om een puk code te kraken en eveneens is dat niet strafbaar hoor een code uitlezen met een datakabel.

het enigste wat niet mag is software aanpassen of kopieren. net microshit die gsm bizz.
nogmaals (3e x) het gaat hier niet over een puk code, maar de sim kaart is geblokeerd g e b l o k e e r d. Dus geen puk code. Maar ik ga wel ff kijken op de welbekende sites mobile.box.nogwat je weet wel..... toch iedereen bedankt....

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
**05* :?

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37
Weet je zeker dat er geen SIM geblokkeerd staat :? |:(

Sorry, no flame intended :)

Verwijderd

als je sim geblokkeerd is, dan betekent dat dat je 10x de verkeerde puk hebt ingetoetst.
in dat geval houdt het op, en moet je bij je provider een nieuwe sim aanvragen.
de procedure hiervoor verschilt per provider, dus bel ze even, en het wordt voor je opgelost. ik dacht wel dat KPN daar kosten voor berekende, maar dat weet ik niet zeker...

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Sim geblokkeerd BETEKENT juist dat je 3x verkeerde pin hebt ingevoerd.

Probeer nog eens het volgende:
**05*<puk-code><ok><nieuwe pin><ok><nogmaals nieuwe pin><ok>

Als bovenstaande niet werkt, dan kun je de sim helaas in de prullenbak knikkeren...
Pagina: 1