Computer is voor een vriend van me.En aangezien het om zo'n hoog bedrag gaat en ik al een tijdje uit de running ben op het gebied van game pc's wil ik even zeker weten of dit een goeie build is. voor nu en voor de toekomst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, voornamelijk WoW maar dingen als crysis etc zullen hier ook opgespeeld worden, en alles op high/ultra op full HD is een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000,00 euro een hoog bedrag dus
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten het scherm,geluid, toetsenbord, muis etc moet alles nieuw zijn. Dus hardware (inc kast)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij wil in de toekomst eventueel een 2de kaart erbij plaatsen wanneer dit nodig is. dus hier heb ik wel rekening mee gehouden maar of 850 watt dan voldoende is ? ik vermoed van wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet merk gericht, voorkeur is nog altijd Asus geweest maar mocht er een merk zijn met het betreffende onderdeel alleen dan beter. dan is de stap naar dat merk in mijn ogen logisch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidloos zal het toch niet zijn. maar de hardware die ik in mijn lijstje gebruikt heb zal dit allemaal mee moeten vallen.
Ga je overklokken?
Alles zal standaard blijven, opmerking : ik heb de K versie gepakt omdat deze standaard dus op 4 ghz loopt en het geld er toch voor is.
Overig
Er zal dus voornamelijk op gegamed worden, op de standaard full hd resolutie 1920x1080 ook in de toekomst zal er een 2de kaart bijkomen, of wellicht een compleet nieuwe high end kaart mocht dit nog mogelijk zijn. de processor/geheugen/moederbord moeten dus een tijdje mee.
Snapte niet hoe het in zijn werk moest met de producten van tweakers dus heb het zo gedaan, Naar mijn idee geen reclame van de betreffende website waar ik de onderdelen wil bestellen.
Edit : bedankt lijst verwijderd en de Tweaker lijst gebruikt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, voornamelijk WoW maar dingen als crysis etc zullen hier ook opgespeeld worden, en alles op high/ultra op full HD is een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000,00 euro een hoog bedrag dus
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten het scherm,geluid, toetsenbord, muis etc moet alles nieuw zijn. Dus hardware (inc kast)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij wil in de toekomst eventueel een 2de kaart erbij plaatsen wanneer dit nodig is. dus hier heb ik wel rekening mee gehouden maar of 850 watt dan voldoende is ? ik vermoed van wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet merk gericht, voorkeur is nog altijd Asus geweest maar mocht er een merk zijn met het betreffende onderdeel alleen dan beter. dan is de stap naar dat merk in mijn ogen logisch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidloos zal het toch niet zijn. maar de hardware die ik in mijn lijstje gebruikt heb zal dit allemaal mee moeten vallen.
Ga je overklokken?
Alles zal standaard blijven, opmerking : ik heb de K versie gepakt omdat deze standaard dus op 4 ghz loopt en het geld er toch voor is.
Overig
Er zal dus voornamelijk op gegamed worden, op de standaard full hd resolutie 1920x1080 ook in de toekomst zal er een 2de kaart bijkomen, of wellicht een compleet nieuwe high end kaart mocht dit nog mogelijk zijn. de processor/geheugen/moederbord moeten dus een tijdje mee.
Snapte niet hoe het in zijn werk moest met de producten van tweakers dus heb het zo gedaan, Naar mijn idee geen reclame van de betreffende website waar ik de onderdelen wil bestellen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 299,90 | € 299,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 143,80 | € 143,80 |
| 1 | Asus GeForce GTX 780 Ti 3GB OC | € 569,- | € 569,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-1600C9D-16GXM | € 152,50 | € 152,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 18,36 | € 18,36 |
| 1 | Corsair AX860 | € 151,04 | € 151,04 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 173,- | € 173,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.717,50 | |