Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:38
Beste mede tweakers.

Ik heb sinds een update op mijn Nexus 5 met stock android een probleem. Situatie doet zich voor na een ota update. Fabrieksreset geprobeerd en de cache opnieuw geflashed.

Het probleem is het volgende;
Als ik vanuit een app op de terug knop druk om naar het homescreen te gaan krijg ik ongeveer de helft van de keren kortstondig een willekeurige eerder gebruikte app te zien. Deze verdwijnt weer en ik kom ook wel op de homescreen, maar toch het hoort niet.
Wat extra info; ook als je alle apps wegswiped uit je taskmanager zie je ze ooit terug. Het gebeurt niet bij bepaalde apps, maar kan zich bij allemaal voordoen (zowel die je ziet als vanwaaruit je op de terug knop drukt).

Iemand hier bekend mee? Ik vind het nogal storend en heb het idee dat het niet klopt. En voor ik naar de Mediamarkt terug moet en het toestel 4 weken kwijt ben dacht ik jullie eerst te raadplegen.

Thanks

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36
Volgens mij een bug, aangezien ik dit probleem ook soms heb op mijn Samsung S3 Mini met KitKat 4.4.4

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |