asus 68** probleem

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Een vriend van mij heeft zo'n asus geval. Nu heeft hij alleen in ieder spel allemaal flikkerende vlakken in de graphics (lijkt een voodoo wel als die aan het opbouwen is). Heb de nieuwste detonator eropgezet en directx 8.0 geherinstalleerd. Maar het baatte niet. Wat moet ik eraan doen om het weg te krijgen?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:47

Klippy

Still Game

Ten eerste is ASUS niet een 'geval', ASUS roelt :)
En waar gaat 't over? V6800?
Enne, is dit altijd zo geweest of pas, of is kaart nieuw?

Evt. oplossing: AGPbus snelheid ff aanpassen ofzo?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Asus roelt alleen als je hun cheat drivers gebruikt >:) Moet je de 3D bril van Asus eens proberen, krijg je gewoon koppijn van :P Elsa is dan toch veel beter >:)

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS

GambitRS

w00t

gebeurt het met OpenGL based spellen (Quake3 bv) of DirectX spellen? In het laatste geval zou ik de refreshrate van Direct3D ff handmatig zetten op 100Hz (program file/directx/setup/ en dan op dat programmatje klikken, laatste tab zit een override functie voor refresrates )

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 19:33 schreef GambitRS het volgende:
gebeurt het met OpenGL based spellen (Quake3 bv) of DirectX spellen? In het laatste geval zou ik de refreshrate van Direct3D ff handmatig zetten op 100Hz (program file/directx/setup/ en dan op dat programmatje klikken, laatste tab zit een override functie voor refresrates )
Volgens mij in bijna alle spellen. In ieder geval in Flight sim 2000 en Project IGI. Maar weer niet in RA2. Volgens mij was het de 6800 ja, maar dat weet ik niet voor 100% zeker. Zal het nog weer ff vragen.

• GambitRS

GambitRS

w00t

Dat zijn dus DirectX spellen, ik zou ff kijken wat er gebeurt in OpenGl spellen. Quake3 is daar een goed voorbeeld van, maar bv Unreal, Unreal Tournament of een spel erop gebaseerd zoals Deus Ex hebben ook allemaal OpenGl ondersteuning (moet je dan wel kiezen ipv de DirectX). Oh ja, Halflife ook, was ik ff vergeten :)

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
ik zal eens ff proberen. En wat zijn BTW goeie drivers voor die kaart? (de detonators of de officiele asus drivers?)

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Ik heb dus ook een 6800, nooit een probleem mee gehad totdat ik IGI ging spelen. Alleen maar flikkeren dat ding. Wat bleek mijn asusdriver was te oud, ik heb nu nvidia Detonator3 v12.41 geinstalleert en alles werkt perfect. Maar voordat je deze installeert moet DirectX 8.0 aanwezig zijn en je oude asus driver moet je verwijderen.
Daar kwam ik later achter nadat ik veel meer problemen had met mijn asus dan eerst maar nu is alles OK.

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Nou, dan gaan we dat nog maar eens proberen. Ik zie die jongen de eerste paar dagen denk ik niet (tentamens) , maar ik nog ff laten horen of het gelukt is.

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Ik heb de nieuwste asusdrivers geinstalleerd bij hem, het is in alle spellen weg behalve IGI. Daar is het overigens wel verminderd.
Pagina: 1