Goedemorgen,
Ik kon geen ander topic vinden waar ik mijn vraag kwijt kan, dus ik heb maar een nieuwe aangemaakt.
Ik sta op het punt een nieuwe next-gen console te kopen, en nadat ik gisteravond mijn PS3 heb verkocht komt dit nu wel heel dichtbij.
De afgelopen weken heb ik me al redelijk ingelezen, maar nadat ik van de week een mooie aanbieding van Microsoft in mijn mailbox (€ 399,- met Fifa 15 en Forza 5) kreeg ben ik gaan twijfelen.
Ik wil met mijn nieuwe console alleen sport (Fifa / UFC / Tekken) en racegames gaan spelen, de rest speel ik op de pc.
PS4:
Mijn beste vrienden hebben allemaal een PS4 (samenspelen)
Meer verkocht in de wereld, dus betere toekomstige titels?
Xbox One:
Ziet er qua design mooier uit
Forza (is deze game niet veel beter dan Driveclub?)
Media functies
Nu vraag ik me af, aan de hand van welke zaken jullie je keuze hebben gemaakt.
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren in mijn keuze!
Ik kon geen ander topic vinden waar ik mijn vraag kwijt kan, dus ik heb maar een nieuwe aangemaakt.
Ik sta op het punt een nieuwe next-gen console te kopen, en nadat ik gisteravond mijn PS3 heb verkocht komt dit nu wel heel dichtbij.
De afgelopen weken heb ik me al redelijk ingelezen, maar nadat ik van de week een mooie aanbieding van Microsoft in mijn mailbox (€ 399,- met Fifa 15 en Forza 5) kreeg ben ik gaan twijfelen.
Ik wil met mijn nieuwe console alleen sport (Fifa / UFC / Tekken) en racegames gaan spelen, de rest speel ik op de pc.
PS4:
Mijn beste vrienden hebben allemaal een PS4 (samenspelen)
Meer verkocht in de wereld, dus betere toekomstige titels?
Xbox One:
Ziet er qua design mooier uit
Forza (is deze game niet veel beter dan Driveclub?)
Media functies
Nu vraag ik me af, aan de hand van welke zaken jullie je keuze hebben gemaakt.
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren in mijn keuze!