Op GroupActie.nl hebben ze gratis 10 LED ballonnen. Leuk voor een feestje maar gratis (excl. verzendkosten)?! Is dat betrouwbaar? En hoe kan het.
Heeft iemand hier wel eens wat besteld?
Heeft iemand hier wel eens wat besteld?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 14-08-2014 09:56 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt! laatst een kabeltje besteld daar (of soortgelijke website)..saidddd93 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:46:
Tip gratis is nooit gratis. Zoals is vermeld kan je beter rechtstreeks via china inkopen. Doen ze zelf ook en ze maken er zware winst mee.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Niet iedereen is daarvan op de hoogte. Misschien is een LED-ballontje een eenvoudig voorbeeld maar er worden ook wel eens zaken aangeboden waarvan ik toch echt niet begrijp hoe het kan.Snoop schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:24:
Waarom moet hier een apart topic voor geopend worden? Dit is helemaal geen aanbieding maar een verkapte vorm van oplichterij.
Al die rommel kopen ze in bulk aantallen op vanuit China/Hong Kong waar de export wordt gesubsidieerd door de overheid en het verzenden naar het buitenland dus gratis is. Deze producten zijn voor hen dus ook letterlijk gratis.
Het feit dat ze die 6 euro claimen als zijnde de verzendkosten is natuurlijk een leugen van jewelste.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq