• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op GroupActie.nl hebben ze gratis 10 LED ballonnen. Leuk voor een feestje maar gratis (excl. verzendkosten)?! Is dat betrouwbaar? En hoe kan het.

Heeft iemand hier wel eens wat besteld?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:13
Nu bestellen!
Spaar je adem en bestel nu! Voor deze gratis deal betaal je alleen de verzendkosten á € 5,95 per set. Zo hou je geld over voor andere leuke dingen, want de feestdagen zijn al duur genoeg.

Staat gewoon op de pagina dus?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Omdat die dingen geen kont kosten en ze in een envelop verstuurd worden wat in werkelijkheid slechts een euro of 2 kost?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zo'n ding kost inderdaad hooguit een paar euro (bijv. op Amazon 2.5eur incl verzendkosten), dus ook met 6eur is er genoeg winst..

Edit: oeps, ik keek naar de watertemperatuur-LED "van 40 voor 0". Maar hetzelfde principe geldt bij beide, lijkt me..

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 14-08-2014 09:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:06
Die Led kraan doen ze ook voor €0 :P

If it aint broke, fix it till it is!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:14
Ze verdienen aan de verzendkosten. Zoals veel dagkoopjes site doen ze gewoon dropshipping van Chinese webshops. Je kunt het waarschijnlijk beter zelf van een Chinese webshop halen.

• iAR
  • Niet online
Hmm, ik zal toch eens even verder kijken ja.
Waar sommigen wellicht denken "koopje" denk ik bij dit soort dingen altijd na over addertjes.

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zou dit niet echt een addertje onder het gras noemen. Eerder een adderbeet recht in het gezicht.

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:10
Simpel toch ? Ze verkopen leuke chinese rommel, maar bieden het aan voor 0,-. Ze verdienen op de verzendkosten die in werkelijkheid wat lager liggen. Gezien de waarde van het product (0,-) gaat niemand iets terug sturen.

Verwijderd

Dit soort troep aanbiedingen bestaan volgens mij al 10 jaar en nog trappen mensen erin.
Je betaalt gewoon 6 euro voor troep. En nee, ze verzenden het niet met PostNL pakketservice met track en trace nummer, je krijgt het in een armoedige envelop :')
Bestel het gewoon van een chinese webshop, want daar komt het allemaal vandaan, en kost je nul euro aan verzendkosten.

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Voorbeeld vanuit de koopjessite gezien:

Uitgaven:

Kosten product + drop shipping = €2

Inkomsten:

Verzendkosten klant = €5,95

Winst: €3,95

Jij denkt dat je iets gratis hebt gehad (goede deal!), terwijl je eigenlijk teveel hebt betaald.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als je leuke led spullen wilt of gadgets kijk gewoon op een site zoals dx. Kost geen drol, wel 1-2 weken aan verzending.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Bij deze aanbieding hanteren ze dan ook een levertijd van 14 werkdagen, dus zelf in China bestellen is in sommige gevallen nog sneller ook.

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

Als nu de verzendkosten hetzelfde zouden blijven als je er 1000 besteld :>

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Waarom moet hier een apart topic voor geopend worden? Dit is helemaal geen aanbieding maar een verkapte vorm van oplichterij.
Al die rommel kopen ze in bulk aantallen op vanuit China/Hong Kong waar de export wordt gesubsidieerd door de overheid en het verzenden naar het buitenland dus gratis is. Deze producten zijn voor hen dus ook letterlijk gratis.
Het feit dat ze die 6 euro claimen als zijnde de verzendkosten is natuurlijk een leugen van jewelste.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die heb maandje terug nog gekocht bij DX voor net 2,50 dollar, 5 stuks... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Tip gratis is nooit gratis. Zoals is vermeld kan je beter rechtstreeks via china inkopen. Doen ze zelf ook en ze maken er zware winst mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
saidddd93 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:46:
Tip gratis is nooit gratis. Zoals is vermeld kan je beter rechtstreeks via china inkopen. Doen ze zelf ook en ze maken er zware winst mee.
Klopt! laatst een kabeltje besteld daar (of soortgelijke website)..
Was redelijk goedkoop (betaalde je ook alleen verzendkosten) en gezien ik niet veel zin had om te bestellen bij dealextreme toch maar daar gedaan.. en raad eens.. kwam inderdaad uit china =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Ja, maar dat geldt toch voor heel veel artikelen die aangeboden worden via "Dagaanbiedingen" sites of e-mail?
De gemiddelde Speurders e-mail met "aanbiedingen" bevat vrijwel altijd een product dat gratis is maar waarbij je de verzendkosten moet betalen. En deze kosten maken het product - bij producten waarbij ik dat heb gecheckt - altijd duurder dan deze rechtstreeks aan te schaffen bij een Chinese website.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ja. Je kunt er van uit gaan dat er wordt verdiend aan iedere dergelijke actie. Anders doen ze het niet :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Snoop schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:24:
Waarom moet hier een apart topic voor geopend worden? Dit is helemaal geen aanbieding maar een verkapte vorm van oplichterij.
Al die rommel kopen ze in bulk aantallen op vanuit China/Hong Kong waar de export wordt gesubsidieerd door de overheid en het verzenden naar het buitenland dus gratis is. Deze producten zijn voor hen dus ook letterlijk gratis.
Het feit dat ze die 6 euro claimen als zijnde de verzendkosten is natuurlijk een leugen van jewelste.
Niet iedereen is daarvan op de hoogte. Misschien is een LED-ballontje een eenvoudig voorbeeld maar er worden ook wel eens zaken aangeboden waarvan ik toch echt niet begrijp hoe het kan.

Daarnaast wist ik ook niet dat de export gesubsidieerd wordt, thanks voor die info :)
Pagina: 1