Ik heb onlangs een Sony KDL-50W805B gekocht bij de MediaMarkt. Ik vind de menu opvallen traag, ook het zappen gaat erg traag. Als ik bijvoorbeeld de zender op kanaal 1 heb en ik druk 3x omhoog, dan zou hij naar kanaal 4 moeten schakelen, maar hij schakelt naar kanaal 2. Om naar kanaal 4 te gaan moet ik dus eerst naar 2, dan naar 3 en dan naar 4.
Een ander probleem is, als je de volume omhoog/omlaag doet bijvoorbeeld, zie je volume balkje op je scherm, dat is normaal. Maar waneer ik de TV pas heb opgestart, en binnen de zeg 10-30 seconde de volume wil wijzigen, dan hoor je wel dat de volume harder/zachter wordt, maar dat balkje verschijnt echt heel laat en gaat dan ineens heel snel omlaag/omhoog.
Is het normaal dat je de TV de eerste 30sec / 1 min niet normaal kan gebruiken?
Laatste updates zijn trouwens geinstalleerd.
Een ander probleem is, als je de volume omhoog/omlaag doet bijvoorbeeld, zie je volume balkje op je scherm, dat is normaal. Maar waneer ik de TV pas heb opgestart, en binnen de zeg 10-30 seconde de volume wil wijzigen, dan hoor je wel dat de volume harder/zachter wordt, maar dat balkje verschijnt echt heel laat en gaat dan ineens heel snel omlaag/omhoog.
Is het normaal dat je de TV de eerste 30sec / 1 min niet normaal kan gebruiken?
Laatste updates zijn trouwens geinstalleerd.
EU DNS: 86.54.11.100