[PC] Emergency 5

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Mwa, vooral je videokaart is de bottleneck.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:50
Aardig spel, maar het kan me een stuk minder boeien dan EM4 voorlopig. Wie weet gaan mods daar nog wat verandering in brengen.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 17:51

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik snap nog steeds niet waarom simpele acties zo moeilijk zijn. Ik zou graag bijvoorbeeld willen instellen dat politie eenheden vanaf het ongeluk tot een bepaald punt in een straat elke omstander weghaalt en dan een afzettouw ophangt.. Ik weet dat je dit ook eerst kunt doen door met de megafoon overal heen te lopen en dan snel een touw spannen (al haalt die de afstand meestal niet). Dat soort dingen moeten beter kunnen. Vooral wanneer er brand is heb je eigenlijk geen tijd voor micro managment van politie.

Of zoals de L.A. mod in 911 responders al deed dat je kunt klikken op chase en arrest vanuit een auto..

Het is tot nu toe wel vermakelijk en ziet er goed uit, maar ik heb niet het gevoel dat de makers erg creatief zijn / bijzonder competent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dat filmpje met die kraan die een bom opgraaft, en dat vervolgens die kraanarm draait tov de bovenwagen... :') Het zijn details, maar wtf!

En die blusboot is ook niet zomaar gebugged, dat ding gaat in het brandende object liggen om te blussen.

[ Voor 28% gewijzigd door warhamstr op 29-11-2014 16:55 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:31
Het verkeer is ook een drama, omleiden heeft totaal geen zin. Ze kunnen niet eens normaal omdraaien. 8)7

Gelukkig komt volgende week de eerste patch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Waar ik mij aan erger is het tempo van de freeplay missie`s tussen de grote missies door. Ik was net 2 verschillende branden, een onwel geworden persoon en met een ontplofte bom bezig op het feest... Dat was niet leuk meer... Ik mag toch aannemen dat dit aan te passen is?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 03-06 17:51

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik mis eigenlijk ook de grotere vehicles met vele doctors etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Dutchy88 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:12:
Het verkeer is ook een drama, omleiden heeft totaal geen zin. Ze kunnen niet eens normaal omdraaien. 8)7

Gelukkig komt volgende week de eerste patch uit.
Dat is al sinds de eerste game, ga geen hoop hebben dat een patch dat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38

RedFox

Heb je een OV ofzo?

MetaFrame schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:41:
Waar ik mij aan erger is het tempo van de freeplay missie`s tussen de grote missies door. Ik was net 2 verschillende branden, een onwel geworden persoon en met een ontplofte bom bezig op het feest... Dat was niet leuk meer... Ik mag toch aannemen dat dit aan te passen is?
Is volgens mij niet aan te passen. Heb zelf tot nu toe niet meer dan 2 opdrachten tegelijk open in de freeplay, had ook wel verwacht dat ze zo'n soort limiet zoiets ingebouwd zouden hebben. Zeker voor de wat minder ervaren emergency-spelers.
Heb nu de eerste 3 missies en freeplay's voltooid. Vermaak me goed, maar wel een paar ergernissen:
-Eerste keer opstarten kreeg ik al een zwart scherm, bleek dat de resolutie in de configuratie te hoog stond.
-Crash toen ik de derde missie starte
-Waarom kan er maar 1 brandweerslang per brandkraan bevestigd worden terwijl er 2 aansluitingen zitten?
Ben wel blij dat het branden blussen met brandweermannen voor de rest wat makkelijker is. Je hoeft ze niet zelf op brandkranen aan/los te koppelen, dat regelen ze nu lekker zelf.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 10:40
Hier nog meer mensen last van het niet kunnen inloggen op de client?

Op de website kan ik perfect inloggen, maar binnen de client krijg ik alleen maar login failed, zelfs met een basic password als 1234.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 23-04 22:49
RedFox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 23:30:
[...]

Is volgens mij niet aan te passen. Heb zelf tot nu toe niet meer dan 2 opdrachten tegelijk open in de freeplay, had ook wel verwacht dat ze zo'n soort limiet zoiets ingebouwd zouden hebben. Zeker voor de wat minder ervaren emergency-spelers.
Heb nu de eerste 3 missies en freeplay's voltooid. Vermaak me goed, maar wel een paar ergernissen:
-Eerste keer opstarten kreeg ik al een zwart scherm, bleek dat de resolutie in de configuratie te hoog stond.
-Crash toen ik de derde missie starte
-Waarom kan er maar 1 brandweerslang per brandkraan bevestigd worden terwijl er 2 aansluitingen zitten?
Ben wel blij dat het branden blussen met brandweermannen voor de rest wat makkelijker is. Je hoeft ze niet zelf op brandkranen aan/los te koppelen, dat regelen ze nu lekker zelf.
Dit is wel degelijk aan te passen in

C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Emergency 5\data\em5\gamedata\em5_specs\default

hier staat de file specs.sjon , deze openen en zoeken naar

"MaxEventLimit": "2", // Minimum of active freeplay events //

Er staan ook regels tussen om de snelheid aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2kNLsander
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-05 18:50
Zojuist met een maatje de multiplayer 'getest'. Na 10 minuten hadden een gevallen 'spook' 8)7, dus onbehandelbaar. Omdat ze wel een missieslot in beslag nam was het de volgende 10 minuten erg rustig. De laatste 10 minuten kregen we te maken met een hittegolf. |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.p2f.nl/Brand_em5_klein.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.p2f.nl/Kaartje_em5_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Haha, al brandmeester? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 15:48
1080p, Ultra, GTX770 + 2500k 4,8GHz = :N

Slecht geoptimaliseerd spel. Crasht ook meermaals tijdens het spelen. Niet leuk meer.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

De vorige versies met veel plezier gespeeld, maar als ik dit allemaal zo lees... Hoe kunnen ze zo'n spel uitbrengen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kw4kje schreef op zondag 30 november 2014 @ 01:06:
[...]
Dit is wel degelijk aan te passen in
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Emergency 5\data\em5\gamedata\em5_specs\default
hier staat de file specs.sjon , deze openen en zoeken naar
"MaxEventLimit": "2", // Minimum of active freeplay events //
Er staan ook regels tussen om de snelheid aan te passen.
Dank u vriendelijk, zo word het spel naar mijn mening een stukje leuker aangezien je toch wat beter en netter de events kunt oplossen.

Waar vind het ik het aantal events wat plaats vind in de freeplay?

Het spel is alles behalve geoptimaliseerd overigens. Ik zat net bij de overstroming en dan moet je een aantal wagens uit het water takelen... Wat niet handig is dat die takel dan doodleuk in het water gaat staan en vervolgens niets meer kan... Daarnaast gaan niet altijd alle voertuigen terug naar de basis maar rijden ze zich vast. Is niet leuk als dat een voertuig is waar je er maar 1 van hebt.

Voor de rest een leuk spel maar t is wel veel van het zelfde.

[ Voor 26% gewijzigd door HaterFrame op 30-11-2014 21:24 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
  • Laatst online: 03-06 16:03
Ik ben eens begonnen om de .json bestanden te lezen en te zien wat er zo 123 te 'modden' valt. Zo hebben mijn noodarts voertuigen nu 2 artsen aan boord.

Daarnaast kwam ik het volgende stukje tegen in specs.json:
"UseDynamicHydrants": "true", // Enables Firefighters to connect hoses to the RW (was deactivated because a certain "someone" in charge thought the community would think this was stupid. Made sure you modders could turn this on again.....set to "true" to make extinguishing fires a lot more fun...)
Prachtig commentaar van een van de devs! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-06 23:21

Koenvh

Hier tekenen: ______

DutchJackal schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:00:
Ik ben eens begonnen om de .json bestanden te lezen en te zien wat er zo 123 te 'modden' valt. Zo hebben mijn noodarts voertuigen nu 2 artsen aan boord.

Daarnaast kwam ik het volgende stukje tegen in specs.json:

[...]

Prachtig commentaar van een van de devs! _/-\o_ :D
Is het ook mogelijk de ambulance ook een arts mee te geven á la Emergency 4?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Koenvh schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:22:
[...]

Is het ook mogelijk de ambulance ook een arts mee te geven á la Emergency 4?
Ja, het is mogelijk. Echter heb ik wel ergens gelezen dat je de arts na het uitstappen niet meer terug in de ambu krijgt. Maar dat zal een kwestie van tijd zijn voordat iemand het juiste commando aan de arts kan koppelen lijkt mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
Kijk het gaat dan al de goede kant op met deze "kleine" mods _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 15:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Paar vage dingen die ik vaak zie:
- Bij arresteren van verdachten doe ik met 1 agent pepperspray en met 1 agent handboeien. Echter doet de agent met handboeien pas iets als de pepperspray uitgewerkt is en gaat dan vechten met de verdachte 8)7
- De kraan die na ieder opgepakt dingetje volledig moet "inklappen" om vervolgens het ding er vlak naast op te pakken, en dus weer volledig moet "uitklappen" voordat dat kan. 8)7
- Blusboot die zowat tegen het vuur aan moet voordat hij blust. 8)7
- Pathfinding is drama, verkeersopstoppingen zijn aan de orde van de dag. Ik doe nu vaak maar de artsenauto's een straat verder parkeren zodat ze niet in de weg kunnen staan, maar soms is de AI echt stupide bezig met de routes.
- Soms blijven eenheden ergens halverwege de kaart hangen. Gewoon op de weg.

Maar goed verder is het wel een vermakelijk spel, performance problemen vallen redelijk mee. Tot nu toe alle missies op goud gehaald.
Ook genoeg positieve dingen, zoals eigenlijk alle brandweerwagens die goed functioneren. Ook het lenen van equipment door crew van de Tender bij de HRV is handig en kwam ik pas laat achter :P
Ik gebruik overigens echt nooit politie bij branden/ongevallen. Verkeer regelen schiet voor geen meter op dus kan ik beter zonder doe, scheelt ook weer in de efficientie in de missies :)

Overigens mis ik een beschrijving voor alle icoontjes, volgens mij is er geen mouseover te vinden. Bijv. alle icoontjes bij de politieagenten zijn niet echt even duidelijk.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 17:15
Kw4kje schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 00:33:
Kijk eens bij opties Electro, automate , aan, minimum of helemaal uit te zetten. ;)
Ahhh top! :)
Iemand nog een idee hoe die afzetting van een politie agent werkt? Ik heb echt geen idee hoe ik dat paaltje plaats.

Kijk verder erg uit naar de patch, heb nu al een aantal keer opnieuw op moeten starten omdat ergens een voertuig/persoon vast stond in de map.

[ Voor 38% gewijzigd door Electromonkey op 01-12-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2kNLsander
  • Laatst online: 31-05 18:50
Gewoon gecontroleerd uit laten branden was zelfs geen optie. Gelukkig was de tijd om _/-\o_

Maar wat een drama spel... Tijd om EM4 maar uit de kast te halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Electromonkey schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:05:
[...]

Ahhh top! :)
Iemand nog een idee hoe die afzetting van een politie agent werkt? Ik heb echt geen idee hoe ik dat paaltje plaats.

Kijk verder erg uit naar de patch, heb nu al een aantal keer opnieuw op moeten starten omdat ergens een voertuig/persoon vast stond in de map.
Die plaats je met de rechtermuisknop, daarna 2e paaltje ook met rechtermuisknop. Agent spant een lintje en gaat er vervolgens voor of achter staan om volk tegen te houden. Als je het eenmaal doorhebt werkt het wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-04 20:09
Bijna 3 volle dagen later heb ik ook eindelijk mijn key van Humble Bundle gekregen. Nu maar eens installeren en kijken hoe mijn XPS 15 dit gaat trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Farai schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:10:
Bijna 3 volle dagen later heb ik ook eindelijk mijn key van Humble Bundle gekregen. Nu maar eens installeren en kijken hoe mijn XPS 15 dit gaat trekken...
Nog drie dagen wachten... Maar de verhalen zo te horen moeten er nog wat mods/updates uitkomen. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

GRMBL

Heb de missie met vloed in Hamburg 5x over moeten doen..
1x uitgespeeld maar net geen Goud (blusboten liet ik zelfstandig blussen, maar ze snapten niet dat het olieplatform geblust moest worden). Helaas blijken savegames niet te werken, want je begint vanaf het begin..
3x alles onder controle, totdat de hijskraan besluit om in het water te staan en de autowrakken ook in het water te zetten. Vast dus reload (= restart). 3x dus gebeurd.
1x heel voorzichtig de kraan dirigeren, en toen met dik gold gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Ik heb nu in specs.json ook de wait time voor noodartsen en ambu personeel op 1.0 gezet. Dit betekent dat zodra ik noodartsen uit laat stappen, ze gelijk zelf aan de slag gaan bij het dichtsbijzijnste slachtoffer en zodra de noodarts klaar is pakt het ambu personeel hem op, loopt naar de ambu en rijdt terug. Dan heb je daar dus geen omkijken meer naar. Ideaal!

Nu gebeurt dat ook wel, maar dan wacht de arts 10x zo lang voordat hij eens wat gaat doen. Dat zie je in het echt ook geen enkele arts doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
DutchJackal schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:25:
[...]

Die plaats je met de rechtermuisknop, daarna 2e paaltje ook met rechtermuisknop. Agent spant een lintje en gaat er vervolgens voor of achter staan om volk tegen te houden. Als je het eenmaal doorhebt werkt het wel aardig.
Dankje, werkt inderdaad 'aardig' als de stoep niet te al te smal is... :+
Ik ben erg benieuwd naar de eerste patch, ze hebben nog een hoop te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Electromonkey schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:32:
[...]

Dankje, werkt inderdaad 'aardig' als de stoep niet te al te smal is... :+
Ik ben erg benieuwd naar de eerste patch, ze hebben nog een hoop te fixen.
Inderdaad. Je kunt de paatjes alleen plaatsen op het trotoir. Even een stoepje afzetten is een beetje gepriegel. Daarnaast werkt het lintje 2 kanten op. Mensen die al aan de verkeerde kant van het lintje staan blijven dus ook aan de verkeerde kant van het lintje... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 18:37
Ik heb zojuist bericht gekregen van mmoga.com dat mijn order is gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Liger Zero schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:08:
Ik heb zojuist bericht gekregen van mmoga.com dat mijn order is gecanceld.
Das lullig... En nu? Toch Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
DutchJackal schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:14:
[...]

Das lullig... En nu? Toch Steam?
Effe kijken waar ik nog meer de normale versie kan vinden want die is zelfs geheel verwijdert van de mmoga situ alleen de deluxe staat er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:27

Dark Angel

Corvette LS Power

De mijne is nu ook gecanceld bij mmoga.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper-cast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Dark Angel schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:01:
De mijne is nu ook gecanceld bij mmoga.
Hier ook :(

Order history

28.11.2014 Pending
28.11.2014 Processing
02.12.2014 Canceled

Eerst laten wachten en dan cancelen..... Zullen hem wel te goedkoop hebben verkocht denk ik |:(

Iemand ervaring met Code4Game?Niet dat ik weer bij eentje koop en weer niet geleverd wordt :P

http://www.code4game.com/...deluxe-edition-steam.html

[ Voor 19% gewijzigd door sniper-cast op 02-12-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Hier ook het geld terug naar mijn PayPal-rekening van mmoga. €50 voor een spel dat vol bugs zit vind ik ook weer zo veel...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
Ach ja dat zijn de meeste spellen die je tegenwoordig koopt, zolang het maar opgelost wordt vind ik dat zelf geen probleem.

[ Voor 54% gewijzigd door Dutchy88 op 02-12-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Voor de retail versie is inmiddels ook patch 1.1.1 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Dutchy88 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:03:
Ach ja dat zijn de meeste spellen die je tegenwoordig koopt, zolang het maar opgelost wordt vind ik dat zelf geen probleem.
Mee eens, maar ik wil geen "beloftes" kopen. Dat heb ik met Simcity (2013) al gedaan en dat was geen succes. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Kw4kje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:13:
Voor de retail versie is inmiddels ook patch 1.1.1 uit.
Wat ik alleen steeds mis is een patch-log. :?
Koenvh schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:15:
[...]

Mee eens, maar ik wil geen "beloftes" kopen. Dat heb ik met Simcity (2013) al gedaan en dat was geen succes. ;)
Maar Simcity was dan ook niet te modden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DutchJackal schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:26:
[...]

Is er niet, maar dit belooft niet heel veel:
Update über Steam, keine Performanceverbesserung ersichtlich. Verbesserung des "Ineinanderfahrens" der Fahrzeuge kann ich bestätigen.
Dus geen performanceverbeteringen, enkel wat pathfinding verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
Geef ze daarvoor ook even de tijd, performance problemen los je niet binnen 2 werkdagen op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 15:48
Zou ook wel fijn zijn als je bij het deployen van de motorboat transport vehicle gelijk ook even alle steigers kon zien. Kan nu pas nadat je hem al deployed hebt.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dutchy88 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:48:
Geef ze daarvoor ook even de tijd, performance problemen los je niet binnen 2 werkdagen op ;)
Uhh, daar hebben ze tijd zat voor gehad, namelijk tijdens de ontwikkeling.

Echt te gek voor woorden dat dit niet tijdens het alpha/bèta testen naar voren is gekomen en gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

DutchJackal schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:26:
[...]

[...]

Maar Simcity was dan ook niet te modden. ;)
SimCity is wel degelijk modbaar (niet ideaal, oké), maar als de basis niet goed werkt geldt dat ook voor de mods.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, ook een paar uurtjes aan het spelen geweest.
Kwa spelsituaties weer ouderwets genieten. Maar het geheel doet me wel erg buggy aan.
Performance is inderdaad ruk. Animaties kloppen vaak niet. En on top of it all, moet ik nu nog een bom opruimen die al ontploft is. Kan daardoor de missie niet eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
MikeyMan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:23:
Zo, ook een paar uurtjes aan het spelen geweest.
Kwa spelsituaties weer ouderwets genieten. Maar het geheel doet me wel erg buggy aan.
Performance is inderdaad ruk. Animaties kloppen vaak niet. En on top of it all, moet ik nu nog een bom opruimen die al ontploft is. Kan daardoor de missie niet eindigen.
spoiler:
Tijdens de explosie van de eerste is er nog een bom vrijgekomen, die ontmantelen met het robotje moet lukken.
Vond het ook wel wat raar, vooral omdat het precies dezelfde plek is :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Na opslaan en opnieuw openen, mocht ik het volgende level beginnen.

OVerigens; stukje verder uitzoomen is ook geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Update 1.2.0 planned for the first weekend in December

The satisfaction of our EMERGENCY customers is second to none for us. Therefore we are collecting feedback from the EMERGENCY players and analyse carefully all questions and comments. Until the weekend we will release the update 1.2, which will respond to user feedback. - Have fun playing! We are looking forward to your comments, your praise and your ideas for improvement! Thanks a lot!
Your EMERGENCY Team.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:44
Angeloonie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:47:
[...]

Echt te gek voor woorden dat dit niet tijdens het alpha/bèta testen naar voren is gekomen en gefixed is.
Kan je garanderen dat dit tijdens het testen naar voren gekomen was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Mmore schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:10:
[...]

Kan je garanderen dat dit tijdens het testen naar voren gekomen was. ;)
Dan vind ik het extra jammer dat het dan niet opgelost is ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
Na een tijde rondegekeken toch de knoop doorgehakt een via code4games de deluxe aangeschaft voor 24 euro. Je moet hem wel activeren via een VPN(oekraine) maar dit word in je mail netjes verteld hoe je dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
En eindelijk eens een patchlog!

Steam wil bij ij de game nog niet updaten. Bij jullie wel?

[ Voor 10% gewijzigd door DutchJackal op 06-12-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
Hier ook nog niks te zien op Steam. Ben vooral benieuwd naar de performance patches, het zou wel lekker zijn om hem in iets anders te spelen dan op Low.

Ondertussen ben ik bijna bij de laatste missie, alleen nog wat credits verzamelen voor het laatste voertuig. Over het algemeen ben ik best te spreken over de missies, alhoewel ze eigenlijk allemaal nogal simpel zijn. Ik heb meer moeite met het omzeilen van de bugs dan met het spelen van de missie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Krijg zojuist de update via steam!
171 MB

Jammer dat het nou niet echt de problemen zijn waar ik tegenaan loop die ze gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik een verbetering in performance zie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
En weer een update! Versie 1.2.1 zijn we nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

DutchJackal schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:06:
En weer een update! Versie 1.2.1 zijn we nu.
Ik hoor graag of de prestaties wat beter zijn geworden. Als ik Steam zo doorlees klagen er wel veel mensen over, en een slecht presterend spel kopen voor €40 vind ik ook redelijk veel.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ik merk eigenlijk nog vrij weinig van de patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Kw4kje schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:35:
Ik merk eigenlijk nog vrij weinig van de patches.
Inderdaad. Ik had eigenlijk het idee dat de cutscenes juist wat minder vloeiend gingen na de laatste update. Maar dat weet ik niet zeker.

Ik had gisteren ook een bug bij een van de missies in Hamburg. Mijn ambulance reed over een van de bruggen en stond plots onder de brug op het water en ging nergens meer heen.

Ik neem aan dat Sixteen Tons druk bezig met patchen want als ik het zo lees zijn een hoop functies nog niet geimplementeerd zoals met meerdere mensen aan 1 map werken in de editor of het laden van mods in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

DutchJackal schreef op maandag 01 december 2014 @ 00:00:
Welk stukje code is dit? Zat gisteren te kijken maar zag het zo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Met deze files heb je een doktor in de ambulance (uit het emergency planet forum)

http://forum.emergency-pl...on=attach&attach_id=15486

Heb zelf ook die onnozel berichten vak links bovenin weg gehaald door in

Steam\steamapps\common\Emergency 5\data\em5\local\gui\ingamehud

en dan de file message_window.rml te verwijderen, renamen kan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchJackal
Vos schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:00:
[...]

Welk stukje code is dit? Zat gisteren te kijken maar zag het zo niet...
?:\Steam\steamapps\common\Emergency 5\data\em5\gamedata\em5_order_info\ambulance\ambulance_nef.json

Open dit bestand met kladblok en pas de volgende dingen aan:

1. Zet PersonnelSpace op 2.
2. Zet Doctor (3 regels daaronder) op 2.

Je hebt nu 2 artsen aan boord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Beiden bedankt!

• sniper-cast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
DutchJackal schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:52:
[...]
Ik had gisteren ook een bug bij een van de missies in Hamburg. Mijn ambulance reed over een van de bruggen en stond plots onder de brug op het water en ging nergens meer heen.
Deze had ik ook...

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/545263957604605455/8797807E3F10B723E9E6077E794C5BC3D44973BD/

Maar ze blijven bij mij ook op de brug stilstaan en rijden niet door."Gebeurd steeds bij het ongeluk met 3 auto's en fietser"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Patch 1.2.2 is sinds vandaag uit: http://world-of-emergency...d_with_better_performance

Vanavond maar eens proberen

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Performance is inderdaad wat beter, maar kan nog beter. Gaat de goede kant op laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Kw4kje schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:24:
Performance is inderdaad wat beter, maar kan nog beter. Gaat de goede kant op laten we maar zeggen.
Inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 21:28
Ik meen me te herinneren dat performance van EM4 ook altijd dramatisch was. Het concept is leuk en vrij uniek, maar de uitvoering laat nogal wat te wensen over helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 18:50
Vermakelijk spel.

Kan niet wachten op de mods 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 19:12
Je kan met een tekst editor zelf ook heel veel veranderen in de
?:\Emergency\data\em5\gamedata
.
Heb zelf al geprobeerd om een arts toe te voegen in de ambulance.(stond ergens beschreven hoe dat moest).
Vervolgens aan het prutsen geweest om het voor elkaar te krijgen om een brandweerslang aan de brandweerwagen te koppelen.
Dit is mij gelukt , ik zag in een missie dat ik 2 brandweermannen een slang aan de achterzijde van de standaard brandweerwagen gekoppeld hadden aan de kranen achter het rolluik aan de achterzijde van de wagen.( ergens bij hydra ... " true" toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door makkie op 23-12-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Arrne schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:01:
Ik meen me te herinneren dat performance van EM4 ook altijd dramatisch was. Het concept is leuk en vrij uniek, maar de uitvoering laat nogal wat te wensen over helaas..
Gisteren EM5 toch maar even geprobeerd maar ondanks dat de performance wel redelijk is nu, ben ik toch snel afgehaakt. Ik mis alle features die de EM4 mods hadden (hebben) en alles is zooo traag in EM5 (behalve de onnatuurlijke reacties van voertuigen :F). Het duurt veel te lang om iemand in de boeien te slaan, een slang te koppelen, iemand uit een auto te knippen of iemand op te tillen met een stretcher. Ook de mini map vind ik maar hinderlijk.

Neh, ik wacht nog wel op de volgende patches en mods.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 21:28
Dat is, en was, inderdaad ook het geval: de mods zijn vele malen vermakelijker dan het basisspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJackal
Voor de modders onder ons:
Sixteen Tons heeft een aantal Youtube video's geupload om uit te leggen hoe de editor werkt! :*) :*)

https://www.youtube.com/p...5Th9iPjWyNbrPKZjQgfIxe1Fw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Zojuist zag ik deze video: https://www.youtube.com/watch?v=Npo3iwsDY2g

Nu krijgt hij op het einde "Held der Kampagne"... Nu vroeg ik me af:"
Klopt het dat er maar tien missies zijn? En blijven de missies echt zo makkelijk?
In Emergency 4 werden de missies een stuk groter voor mijn gevoel.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Klopt er zijn maar 10 missies. Tussen door speel je als het ware freeplay mode, als opvulling. En ja die 10 missies zijn niet bepaald moeilijk, heb maar 1 keer een missie opnieuw moeten doen. Dat was bij vorige delen wel anders. Komt grotendeels ook omdat je in dit deel al veel informatie krijgt hoe en wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
Weer een nieuwe patch binnengehaald, performance blijft echter dramatisch. Ik zit regelmatig op 2 fps 8)7

Ze zeggen wel dat er deze maand gratis DLC beschikbaar komt als goedmakertje, ik ben benieuwd of daar ook echte verbeteringen inzitten of enkel een paar extra missies. Als dat laatste het geval is heb ik er namelijk nog steeds weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Farai schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:49:
Weer een nieuwe patch binnengehaald, performance blijft echter dramatisch. Ik zit regelmatig op 2 fps 8)7

Ze zeggen wel dat er deze maand gratis DLC beschikbaar komt als goedmakertje, ik ben benieuwd of daar ook echte verbeteringen inzitten of enkel een paar extra missies. Als dat laatste het geval is heb ik er namelijk nog steeds weinig aan...
Wat ben ik dan blij dat ik dit spel niet gekocht heb.

🠕 This side up

• Koenvh

Koenvh

Nu met 50% korting op Steam.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
Patch 1.3 (incl. gratis DLC is uit). Ik heb het nog niet heel uitgebreid kunnen testen maar in een testsessie van 10 minuten haalde ik stabiel tussen de 25 en de 35 fps. Nog steeds niet perfect dus maar wel een heel stuk beter dan 2 fps! Kan ik eindelijk de campaign op een fatsoenlijke manier af gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 661108

Even een kort vraagje aangezien ik ook nogal last heb van lage fps. Zou mijn GTX 850m videokaart dit spel een beetje normaal aan moeten kunnen? Ik kan wel kijken bij systemrequirementslab maar de helft van de tijd kennen ze mijn grafische kaart niet en vinden ze maar gewoon dat het niet toereikend is terwijl dan vaak blijkt dat ik prima op redelijk hoge settings kan spelen.

Overigens heb ik het spel al geprobeerd op 1920x1080 en op ultra en alle beelden lopen dan supervloeiend. Ik krijg alleen af en toe een lagere fps wanneer ik de camera draai of wanneer ik een voertuig met de rechtermuisknop het commando geef om ergens heen te rijden. Dit heb ik echter ook op lagere settings dus het leek mij een beetje aan spel te liggen en niet zozeer aan mijn systeem.

i7 4710HQ
GTX 850M
8GB RAM geheugen
Windows 8.1 64-bit
Tijdens gaming aan netstroom
Laptop blijft heerlijk koel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Anoniem: 661108 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:09:
Even een kort vraagje aangezien ik ook nogal last heb van lage fps. Zou mijn GTX 850m videokaart dit spel een beetje normaal aan moeten kunnen? Ik kan wel kijken bij systemrequirementslab maar de helft van de tijd kennen ze mijn grafische kaart niet en vinden ze maar gewoon dat het niet toereikend is terwijl dan vaak blijkt dat ik prima op redelijk hoge settings kan spelen.

Overigens heb ik het spel al geprobeerd op 1920x1080 en op ultra en alle beelden lopen dan supervloeiend. Ik krijg alleen af en toe een lagere fps wanneer ik de camera draai of wanneer ik een voertuig met de rechtermuisknop het commando geef om ergens heen te rijden. Dit heb ik echter ook op lagere settings dus het leek mij een beetje aan spel te liggen en niet zozeer aan mijn systeem.

i7 4710HQ
GTX 850M
8GB RAM geheugen
Windows 8.1 64-bit
Tijdens gaming aan netstroom
Laptop blijft heerlijk koel ;)
Volgens meerdere berichten in dit topic en het internet kan de optimalisatie van dit spel nog wel wat werk gebruiken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 661108

Nog behoorlijk wat werk ja ;) Erg jammer omdat het in principe een leuk spel is naar mijn mening. Al moet ik zeggen dat ze een aantal functies best toe hadden kunnen voegen die de meeste van ons kennen uit de LA Mod voor EM4. Ze hebben naar mijn mening helaas niet gekeken naar waarom spelers dat zo'n geweldige mod vonden en daar wat mee gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ik heb de game al heel lang niet meer aangeraakt terwijl ik van begin af aan uitkeek naar deze game. Alle delen helemaal grijs gespeeld. Zeker Emergency 4. Die eerlijk is eerlijk tot de dag vandaag beter is dan Emergency 5. Het is eigenlijk jammer dat met alle respect een ontwikkelaar als Sixteen Tons zich aan deze serie gekoppeld is. Had graag gezien dat een wat grotere studio Emergency gemaakt had. Emergency 5 is naar mijn mening de slechtste uit de serie. Mods blijven voorlopig ook nog uit en mede daardoor is het erg stil rond de game. Zonde.

[ Voor 16% gewijzigd door Kw4kje op 20-03-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Daarnaast waren de missies in EM4 naar mijn mening beter. Veel groter dan in EM5.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
Er is zojuist weer een grote update geweest. Zo te zien zowel er zowel gameplay veranderingen/toevoegingen als performance fixes. Binnenkort toch maar weer eens afstoffen, kijken of het ondertussen eens lekker speelt. https://www.world-of-emer...ansion_pack_available_now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Protest march, die vind ik altijd de leukste om te doen in EM4. Eens kijken hoe ze dat hier aangepakt hebben.

Blijft overigens schandalig dat ze deze game destijds hebben uitgegeven. Het was gewoon een pure beta wat ze verkochten. Echt zo verschrikkelijk veel bugs. Helaas weerspiegeld de activiteit van dit topic dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Electromonkey schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:40:
Protest march, die vind ik altijd de leukste om te doen in EM4. Eens kijken hoe ze dat hier aangepakt hebben.

Blijft overigens schandalig dat ze deze game destijds hebben uitgegeven. Het was gewoon een pure beta wat ze verkochten. Echt zo verschrikkelijk veel bugs. Helaas weerspiegeld de activiteit van dit topic dit ook.
Kun je zeggen in hoeverre het spel speelbaar is nu? Ik vind het spel nog steeds teleurstellend. (De laatste missie is niet echt uitdagend, in tegenstelling tot de laatste missie van EM4 (Die ik overigens nog nooit gehaald heb :X )), maar freeplay kan de moeite waard zijn.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 18:50
Recent is Emergency 2016 uitgekomen.
Is dit een update/patch van deze versie, of een hele nieuwe Emergency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

NLoldebroek schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:46:
Recent is Emergency 2016 uitgekomen.
Is dit een update/patch van deze versie, of een hele nieuwe Emergency?
Nee en nee, het is een update voor Emergency 2015.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pff... 2016 blijft buggy as hell...

Heb net een missie in berlin volbracht, zwart scherm....
Word je toch moe van, terwijl het zo'n geinig spel is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Nog niemand die EMERGENCY 20 heeft gespeeld?

https://store.steampowere...ENCY_20/#app_reviews_hash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 18:10

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

lang geleden. emergency.. laatste deel wel gespeeld toen hij uitkwam. maar erg buggy. autos die vast kwamen te zitten. maar ondanks dat moet ik zeggen dat het een leuke game blijft. ik ken de 1e deel nog dromen. emergency. fighters for life. de allereerste missie met een tractor en motor ongeluk, missie met neerstortende vliegtuig in het bos, voetbal hooligans die je moest tegenhouden.. wat heb ik dat spel veel gespeeld. vroegah op cd-rom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das toch gewoon een bijeenraapsel van oud spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MikeyMan schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:36:
[...]

Das toch gewoon een bijeenraapsel van oud spul?
Kan het toch nog wel de moeite waard zijn, de recensies zijn behoorlijk positief :)
Coldbullet schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:33:
lang geleden. emergency.. laatste deel wel gespeeld toen hij uitkwam. maar erg buggy. autos die vast kwamen te zitten. maar ondanks dat moet ik zeggen dat het een leuke game blijft. ik ken de 1e deel nog dromen. emergency. fighters for life. de allereerste missie met een tractor en motor ongeluk, missie met neerstortende vliegtuig in het bos, voetbal hooligans die je moest tegenhouden.. wat heb ik dat spel veel gespeeld. vroegah op cd-rom
Een maat van me en ik hebben echt ontelbaar veel uur in EM4 multiplayer zitten, geweldig!

Jammer dat de community zo dood is gebloed...

[ Voor 57% gewijzigd door TommyGun op 25-04-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 18:10

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

ja op het moment speel ik company of heroes 2 en sea of thieves. vermaak me nog uitstekend en nog niet opzoek naar een ander spel. en het word weer t zomerseizoen dus pc word vele male minder gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
Goede avond,

Mijn kleinzoon zou graag emergency 5 hebben voor de pc , kan dit gespeeld worden op een pc met windows 10

met dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
51FRANCOIS schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:47:
Goede avond,

Mijn kleinzoon zou graag emergency 5 hebben voor de pc , kan dit gespeeld worden op een pc met windows 10

met dank
ja, de game draait op windows 10, echter raad ik sterk aan voor bv 4 te gaan (geen ervaring met de nieuwere versies) , 5 is een ramp met crashes en frustrerend gedrag van je te besturen voertuigen/mensen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Zojuist een uurtje gespendeerd aan de EMERGENCY die vandaag released is;

https://store.steampowered.com/app/850170/EMERGENCY/

Free to play met in-game purchases, daily login rewards, card system...

Max 5 voertuigen, geen vrije controle over waar je de voertuigen plaatst, gehaast, maffe keuzes.

We kunnen nu denk ik wel officieel stellen dat de reeks dood is, zeker sinds 16T onder een mobile game uitgever valt...

Pagina: 1 2 3 Laatste