Nieuwsfotootjes op de FP

Pagina: 1
Acties:

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:32

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Eén van de redenen dat ik altijd nog de app gebruikte was dat er icoontjes bij de nieuwsartikelen stonden. Hierdoor kon ik vrij snel interessante artikelen herkennen, en het maakt de lijst duidelijker en overzichtelijker. Ik heb meerdere keren gepoogd het RD te gebruiken, maar ik sloeg te veel over omdat het niet opviel.

Nu de app ontmanteld wordt zou ik graag zien dat die icoontjes ook op de FP verschijnen. Het maakt het echt enorm overzichtelijk en ik vind het eigenlijk een must-have.

Kan dat?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 21:01
Dit is nu typische zo'n feature waarin we het nooit iedereen naar wens kunnen maken. Regelmatig passeert deze vraag de revue maar ook vaak genoeg is er geluid dat de nieuwslisting voor vele perfect is op deze manier. Femme heeft wel plannen om de frontpage aan te pakken en dan met name de presentatie van nieuws maar dat is voorlopig toekomstmuziek. Wellicht kun je tot die tijd het nieuws archief gebruiken: http://tweakers.net/nieuws/zoeken/

Deze toont het nieuws exact zoals in de app met thumb en al. Werkt ook prima op responsive en bevat al het laatste nieuws :)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:32

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Dat is iig een goed alternatief ja!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI