Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xseasy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 22:59
Twee weken terug de nieuwe Samsung s5 besteld. Overal waar je kijkt maakt samsung reclame voor de gratis s view cover en sd card.
Op basis daarvan bij verschillende aanbieders gekeken via pricewatch. Topprice24 had de beste aanbieding en keurig daar besteld. Bon opgestuurd en streepjes code zoals de Actie van Samsung aangeeft. En wat denk je? Na twee weken krijg ik een email dat deze aanbieder niet mee doet met de Actie. Nergens wordt er bij de reclame gerefereerd dat de Actie alleen geld bij speciale aanbieders. Kan ik nu beter deze telefoon retourneren naar de aanbieder? Goedkoop blijkt dus duur koop of heb ik daarbij geen schijn van kans? En kan Samsung zomaar deze misleidende reclame maken zonder dat een consument dit opmerkt en achteraf hier op gewezen wordt ?

Graag jullie mening.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Uit de voorwaarden;
Deze Actie geldt alleen
indien de Deelnemer het Samsung product heeft gekocht bij
één van de deelnemende winkels
. Een lijst met deelnemende winkels is te vinden op de GALAXY S5 SD Card en Cover promotiepagina via
www.samsung.com/nl/promotions/.
Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de Actiemodellen bij de deelnemende winkels
heb je die lijst er op nageslagen?

[ Voor 3% gewijzigd door Switchie op 13-08-2014 20:56 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
xseasy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:50:
En kan Samsung zomaar deze misleidende reclame maken zonder dat een consument dit opmerkt en achteraf hier op gewezen wordt ?
Come again? ? ? http://www.topprice24.nl/t/Cashback-acties
raag jullie mening.
Voortaan bij een normale winkel kopen. Misleidend :X

Nickname does not reflect reality

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
xseasy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:50:
Twee weken terug de nieuwe Samsung s5 besteld. Overal waar je kijkt maakt samsung reclame voor de gratis s view cover en sd card.
Op basis daarvan bij verschillende aanbieders gekeken via pricewatch. Topprice24 had de beste aanbieding en keurig daar besteld. Bon opgestuurd en streepjes code zoals de Actie van Samsung aangeeft. En wat denk je? Na twee weken krijg ik een email dat deze aanbieder niet mee doet met de Actie. Nergens wordt er bij de reclame gerefereerd dat de Actie alleen geld bij speciale aanbieders. Kan ik nu beter deze telefoon retourneren naar de aanbieder? Goedkoop blijkt dus duur koop of heb ik daarbij geen schijn van kans? En kan Samsung zomaar deze misleidende reclame maken zonder dat een consument dit opmerkt en achteraf hier op gewezen wordt ?

Graag jullie mening.
De volgende keer even de voorwaarden goed doorlezen ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Dit heeft weinig te maken met Samsung en des te meer met de verkoper. Jij wou zo goedkoop mogelijk een product en soms (vaak) gaat dan ten koste van iets anders.

The devil is in the details.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kortom, dit had je op kunnen zoeken.

Verder is dit forum niet bedoeld voor aanbiedingen en dergelijke. Kijk daarvoor in de desbetreffende fora in General Chat. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.