Toon posts:

DUAL = 2x zo snel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik d8 dat dual egt gewoon geen om de stoerheidswaarde, maar nu zei een knakker dat je pc gewoon 2x zo snel loopt, want als je eerste cpu alzijn kracht gebruikt dat de tweede dan ook begint... dus bijv. inrarren van dingen gaat op 2x 1gh?

WAT is nouy preciez het voordeel van dual?

Verwijderd

Is alleen als je programma's hebt die dual-cpu's ondersteunen.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gaat niet 2x zo snel. Als je een programma draait zal die maar 1 CPU gebruiken, behalve als het programma daar speciaal voor is geschreven. En niet alle windows ondersteunt 't. NT wel, 9x niet. Linux uiteraard wel. :)
Oh ja, als je 2 programma's draait dan gebruikt ieder prog zijn eigen CPU onder NT/Linux. Dus bij multi-tasking. :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Ik zie dat je jezelf vandaag gereged hebt (newbie ;) ). Ik kan je de search aanbevelen; 'dual' levert een hele hoop posts op waar je naar hartelust in kunt neuzen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 19:18 schreef MREn het volgende:
Is alleen als je programma's hebt die dual-cpu's ondersteunen.
Dat is niet geheel waar >:), naja volledig dan. Als je gewoon een heleboel proggies gebruikt wordt het werk ook verdeeld over de 2 procs, maar er zijn dus ook proggies die van 2 procs tegelijk gebruik maken.

Verwijderd

De }:O ondersteund dual in win2000 >:)

Verwijderd

Topicstarter
oh wat gaaf dak mijzelf meerdere keren kan reggen.

en jah, misschien heb ik de Search GOT wel gebruikt? hoe kom ik anderz aan Stoerheidswaarde? Ik moest het hier ff allemaal nog vragen want ik werd er niet echt veel slimmer van de search.

IIG tnx Mensen!! En zoals ik al d8 het heeft zin op mijn systeem, win2k :D

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

1 tip, doe het niet
heb hier zelf een dual systeempje staan, niet doen.
tenzij, tenzij je er een hele goede reden voor hebt, grafisch geneuzel, cad/cam applicaties enzo.
ow ja, had ik het al afgeraden?

hmm, quake 3 draait wel lekker evenals een koeitje (:

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:21
het is lekker met kultitasken, onder een flinke load voelt het systeem veel minder traag aan, maar dat is alleen met veel dingen tegelijk uiteraard. voor een standaard user helpt het geen ruk. ik wil daarentegen niks anders meer.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 07:53

rudyfb

the Mentor

Als je een beetje zoekt op SMP (symmetric multi-processing) dan weet je of het zin heeft voor jou*D

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 19:23 schreef abbadon het volgende:
Ik zie dat je jezelf vandaag gereged hebt (newbie ;) ). Ik kan je de search aanbevelen; 'dual' levert een hele hoop posts op waar je naar hartelust in kunt neuzen.
Ik wil niet zeuren, maar we leven in 2001... hij is geregged op 11 juni 2000... ;)
Pagina: 1