Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Extern IIS & Extern MySQL Workbench

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond!

Ik zit met 2 dingen in me hoofd die na mijn mening wel zouden moeten werken maar het helaas niet doen;

Ding 1: Extern IIS
IIS wil ik extern van een server openen zonder een remote control gewoon simpelweg met een soort van RSAT idee,

Opmerking:
IIS draait op een Windows 7 machine die ik heb ingericht tot server met IIS7 erop.

Ding 2: Extern MySQL Workbench
Ik wil bij dezelfde server waar ik enkele databanken heb draaien, ook extern Workbench kunnen uitvoeren heb het programma geïnstalleerd wou dit configureren na mijn mening was dit goed maar toch werkt het op een of andere manier niet.

Opmerking:
Het draait op dezelfde Windows 7 machine met IIS7, ik wil dit intern oplossen de server met IP 192.168.2.6 en de client met IP 192.168.2.2.

Wie kan mij met deze 2 dingen helpen?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Waar loopt je precies tegenaan, welke foutmeldingen krijg je en wat je heb je geprobeerd om deze foutmeldingen te verhelpen?

Het lijkt me verstandig als je eerst je topicstart aanvult met bovenstaande vragen. Nu lijkt het erop dat je simpelweg je vraag hier plaatst en dat tweakers maar met oplossingen moeten komen.

In het algemeen beleid staat ook duidelijk uitgelegd wat allemaal verwacht wordt van een goede topicstart. Jouw topicstart voldoet hier niet aan op deze wijze. Vul deze dus even aan.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 15:37
Ding 1: http://www.iis.net/downloads/microsoft/iis-manager
Ding 2: heb je MySQL wel zo ingesteld vwb rechten dat je er op afstand bij mag
Overigens, wat is afstand: vanaf Internet of vanaf een andere PC in hetzelfde netwerk?

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is