Bekijk later

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Het gebeurd af en toe wel eens dat ik een leuke review tegen kom, maar dat ik simpelweg niet de tijd heb om deze op die moment volledig door te nemen. Op momenten als deze zou het fijn zijn dat je deze in een soort van wachtlijst zou kunnen zetten zodat je deze later weer kunt oppakken.

Ik zou hem ook in mijn bookmarks kunnen zetten, maar niet alle media die ik gebruik is gesynct met elkaar.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

T.net heeft toch bookmarks ingebakken? Of werkt die alleen met topics?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

In het verleden is dit ook wel eens gevraagd en toen was het antwoord iedere keer 'nee, want voldoende andere diensten daarvoor...'

Als de bookmarks van je browser niet cross-device gesynced worden, zijn er ook nog diensten/apps als Pocket of Evernote of zelfs good old RSS readers zoals Feedly. Wat ik zelf zelfs nog wel eens doe is een url naar mijzelf emailen. :)

Voordeel van zo'n externe dienst is ook nog eens dat ze niet alleen met Tweakers werken, maar ook met andere sites die je bezoekt.

Het kan zijn dat product ondertussen een andere mening is toegedaan, maar ik zou er niet teveel op rekenen. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Raven schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:21:
T.net heeft toch bookmarks ingebakken? Of werkt die alleen met topics?
Voor zo ver ik kan zien is dit enkel van toepassing op het forum.
rob_erwt schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:38:
In het verleden is dit ook wel eens gevraagd en toen was het antwoord iedere keer 'nee, want voldoende andere diensten daarvoor...'

Als de bookmarks van je browser niet cross-device gesynced worden, zijn er ook nog diensten/apps als Pocket of Evernote of zelfs good old RSS readers zoals Feedly. Wat ik zelf zelfs nog wel eens doe is een url naar mijzelf emailen. :)

Voordeel van zo'n externe dienst is ook nog eens dat ze niet alleen met Tweakers werken, maar ook met andere sites die je bezoekt.

Het kan zijn dat product ondertussen een andere mening is toegedaan, maar ik zou er niet teveel op rekenen. :)
Ik weet dat deze diensten bestaan, maar werk er niet zo graag mee. Ik hou er namelijk niet van om tientallen applicaties te hebben open liggen. En volgens mij is het implementeren van een 'watch later' lijstje niet zo heel moeilijk, anderzijds wil ik ook wel inzien dat er belangrijkere dingen te implementeren vallen.

RTFM!