Mac loopt vast op Google maps online

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Zoals mijn topic titel al zegt loopt mijn Mac OSX 10.9.4 met een 3.06 GHz Intel core 2 Duo processor en 4gb 1067 Mhz DDR3 geheugen vast op google maps.

Open gaat wel maar zodra ik full screen door de kaart wil wandelen kost dat mijn Mac enorm veel. Regelmatig zo veel dat mijn hele Mac vast loopt. Nou ja vast loopt, het scherm wordt grijs en als ik het sleceteer krijg je langzaam aan je bureaublad weer terug en opzich openen programma's wel. Zo ook de Activiteitenweergave maar dat zegt mij dan verder niets.
Na veel klikken start hij dan eindelijk opnieuw op en dan loopt het weer prima maar geen maps.

Beetje vreemd lijkt mij? Ik heb wel shopos anti virus is dat nog noodzakelijk of een boosdoener

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Met welke browsers ondervind je dit euvel?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Firefox!
Ik ga chrome en safari ook eens proberen!
Bedankt voor de tip, had het daar nog niet in gezocht.

Nog tips hoe je je Mac kan opschonen ala defragmentatie? Of doe ik dat al juist in schijfhulpprogramma's schijf herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 11:55

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Defragmentatie is niet nodig op een Mac, dat doet HFS+ (file system) al automatisch. Je kan disk permissions nog eens testen en repareren. Met programma's als Grand Perspective kan je zien wat er veel ruimte inneemt. Als je wat gevorderder bent kan je met Onyx ook nog een hoop schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:14

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Diskwave is ook een handig programma om inzicht te krijgen van je hardeschijf, en nog gratis ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 21:52
Google-maps is een drama de laatste tijd, behoorlijk resource intensief geworden.
Pagina: 1