Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Advies nodig wat betreft nieuwe boxen inclusief subwoofer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik ben op zoek naar goede boxen inclusief een subwoofer. Denk hierbij aan een prijsklasse van 50-150 euro. Ik heb vooral de intentie om er veel muziek mee af te spelen, en dan vooral met veel bastonen. Het zou ook handig zijn als ze geschikt zijn om op mijn tv aan te sluiten, maar dit heeft niet mijn prioriteit.
Ikzelf ben hier niet echt in thuis, dus ik weet ook niet welke merken over het algemeen beter zijn dan andere, vandaar dat ik hierbij om advies vraag.
Het liefst heb ik een geluidssysteem met 2 boxen en 1 subwoofer. Alle tips/adviezen zijn welkom, alvast bedankt!

Groetjes,

Gino Engelen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is dat het budget per stuk of voor het geheel? In het laatste geval zou ik even doorsparen. Waar je mee eindigt is of een PC setje, of een blikkerig klinkend alles in 1 setje.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Wat heb je zelf al gevonden?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel