Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bulletproof93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-11 13:47
Beste tweakers,

Ik heb een TV op het oog en heb flink gezocht naar de mogelijkheden maar ik had enkele vragen op het gebied van inputlag.

De inputlag is bij de meeste TV's niet te vinden.

Ik zoek een tv die minstens 55 inch is en niet al te duur. Budget is max 1000 euro.

Ik heb deze 2 TV's op het oog:

pricewatch: LG 55LB580V Zilver

pricewatch: LG 55LB561V Zwart

Als ik een tv wil aanschaffen wil ik soms even mijn pc er op aansluiten en wat games spelen.

Vriend van me heeft een tv en daar merk je bij het spelen dat alles flink achterloopt op de controls.

Iemand enig idee wat de inputlag van deze tv's zijn en waar ik dit kan vinden?

Bullet

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Veel tv willen kopen met een (beperkt) budget kan wel eens lastig zijn. Ergens zal het verschil in moeten zitten. Als je een lage input lag belangrijk vind, kun je niet om Sony heen. Misschien is deze iets voor je.

Verwijderd

De meeste inputlag komt ook door gare modi die het beeld vloeiender maken enzo. Ook iets om rekening mee te houden.
Ik heb een Samsung van tig jaar oud en die toen hij nieuw was al een budget TV was en dat ding heeft absoluut geen merkbare inputlag. Ook geen functies overigens, maar dat terzijde.

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 07:51

Isniedood

nee, echt niet!

Wat bijna niemand weet is dat je tv een GAME mode heeft. Men gaat er vanuit dat dan de kleurtjes alleen aangepast worden, maar niets is minder waar. Op mijn LG heb ik massive lag met de standaard setting en loopt alles zonder vertraging op GAME. Praktisch ieder merk heeft die stand naar mijn weten. Vertragende beeldverwerkingen worden dan uitgezet.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heeft je vriend de game/pc mode al wel eens geprobeert ?

Iperf

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Je zou hier even kunnen kijken. Ik zie de modellen die jij noemt zo snel niet staan, maar het zou kunnen komen doordat Amerikaanse model aanduidingen nogal eens verschillen van de Europese.

Die zul je dus zelf even op moeten zoeken ;)
Pagina: 1