Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweede aline kopie van inleiding

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Het valt me op dat het kennelijk aan fantasie ontbreekt om de inleidende tekst iets af te laten wijken van de rest. Gebruik tenminste andere woorden of verspreid het over de resterende alinea's.

Voorbeeld:
nieuws: Atari brengt begin volgend jaar nieuwe Rollercoaster Tycoon uit
Begin volgend jaar komt de eerder al aangekondigde nieuwe Rollercoaster Tycoon-game voor de pc uit, heeft uitgever Atari bekendgemaakt. In tegenstelling tot de slecht ontvangen iOS-versie van de pretparksimulator heeft de pc-versie geen microtransacties.
Het is niet bekend wanneer Rollercoaster Tycoon World, zoals de game gaat heten, precies uitkomt; in de aankondigingstrailer houdt Atari het op 'begin 2015'. Het is dan ruim tien jaar sinds de laatste nieuwe game in de Rollercoaster Tycoon-serie, met uitzondering van de slecht ontvangen iOS-versie van de game. In tegenstelling tot de iOS-versie is Rollercoaster Tycoon World geheel vrij van microtransacties.
Hier gaat het wel goed: nieuws: Samsung presenteert 'metalen' smartphone Galaxy Alpha

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 13-08-2014 11:28 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
De lead is bedoeld als inleiding; in de broodtekst gaan we verder in op wat in de lead is besproken. Daarbij proberen we zo min mogelijk dubbelingen te hebben. Soms is er echter niet zo heel veel informatie voorhanden, en is het niet te voorkomen.

Ik zal wel even naar de woordkeuze kijken, want het komt inderdaad wel wat overeen.

[ Voor 14% gewijzigd door Joost op 13-08-2014 13:05 ]

Ik ben helemaal geen stagiair