Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 16:15
Ik zoek een?
Modem die op 3g/4g werkt die ik als mijn kabel internet er uit ligt kan aansluiten op mijn cisco router.

Wat is je budget?
300-400 euro max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil dat ie iig een WAN adres doorgeeft zodat ik mijn andere site 2 site vpn's actief kan laten worden weer. vandaar ook de eis van RJ45 zodat die direct in mijn cisco router kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gezocht maar kom veelal usb dongles tegen en als ik ze met rj45 tegen kom zijn het vaak al routers wat er voor zal zorgen dat mijn site 2 site vpn's niet meer goed werken ivm routeringen die niet kloppen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Heeft je Cisco router niet een slot vrij om een uitbreiding erin te kopen om 3g fall back erin te stoppen?

Alternatief, bijvoorbeeld de Frirtz!box routers van Xs4all de laatste jaren hebben een USB poort waar een 3g dongle in kan, je kan ook de Cisco router vervangen voor zoiets.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ooit een week een SBS server laten draaien op een Option GlobeSurfer III.
Er staat er teovallig eentje in V&A:
V&A aangeboden: Option GlobeSurfer III (UMTS router)

specs: pricewatch: Option GlobeSurfer III
Zou voor jou voldoende zijn gok ik

[ Voor 17% gewijzigd door arjants op 13-08-2014 19:41 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Kapt. Floppy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-11 09:07
Wij gebruiken een Huawei B593s-22.
Ondersteund ook lte.
Bovenstaande globesurfer werkt ook goed maar bij dagelijks gebruik gingen ze bij ons maar een jaar mee.
Deze draait nog geen jaar dus over de levensduur kan ik nog niet veel zeggen.
Google

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 16:15
top ga eens kijken naar die globesurfer III en de huawei! bedankt voor het mee denken en de reacties! :)