Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 17:11
Ik(budgetguy) en Zegato hadden een discussie in de reacties over de onafhankelijkheid van tweakers. Dit was eigenlijk compleet off-topic dus dat gaat hier verder. Ik zal de post's hier herposten zodat duidelijk is wie wat postte. Het goede is dat mijn reacties er nog niet uit zijn gehaald dus dat zegt eigenlijk ook wel dat we openlijk op tweakers kunnen praten :*) ;). Ik zeg niet dat tweakers bepaalde dingen doet, maar meer dat tweakers bepaalde dingen kan doen.

Groeten,
budgetguy

TOPIC IS NOG NIET AF, ONS GESPREK KOMT IN DE COMMENTS (anders kan je niet meerdere malen quoten en is het niet duidelijk wie wat zij

[ Voor 12% gewijzigd door Centelte op 13-08-2014 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je het over? :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
-bajo- reageerde:
Wanneer wordt Newegg opgenomen in de pricewatch?

Zegato reageerde het volgende daarop:

Zodra ze bereid zijn daarvoor te betalen, de Pricewatch is een onderdeel van het verdienmodel van Tweakers.net:
De aangesloten webwinkels betalen enkel voor daadwerkelijk 'doorgesluisd' bezoek, waarbij we een vast percentage clicks niet in rekening brengen om eventuele miskliks van bezoekers te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
Ik (budgetguy) reageerde daar het volgende op

''Ik ga vanaf nu niet meer de tweakers pricewatch gebruiken. Hoe commercieel is tweakers. Geweldige community maar de site heeft reclame, de pricewatch is dus ook reclame en kan je alleen in komen tegen betaling, nieuwsberichten en reviews zijn volgens mij niet 100% zuiver. Waar gaat het heen met tweakers? Heeft iemand overigens een goed alternatief voor de pricewatch? (Van de van nl.hardware.info, beslist of kieskeurig word ik ook niet ech blij)

-downmod me gerust als je dat wilt''

Note: de typfouten kwamen door het typen op mijn mobiel en dit gedeelte was nog in de reacties

[ Voor 3% gewijzigd door Centelte op 13-08-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
Zegato reageerde toen dit:

''Als je even de moeite had genomen om de link te klikken die ik erbij had gezet, had je gezien dat Tweakers volledig volgens de journalistieke principes werkt.
Met elke winkel hebben we dezelfde prijsafspraken, waardoor we er ook geen baat bij hebben om bepaalde winkels een hogere positie te geven.
In ruil daarvoor krijg je een mooie website terug, met een fantastische community, goede reviews, een prima prijsvergelijker en een super redactie die al het laatste technieuws op een onafhankelijke manier brengt. Zoiets is niet goedkoop.''

note: dit gedeelte was nog in de reacties

[ Voor 4% gewijzigd door Centelte op 13-08-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je bedoelt dus wat je post in Centelte in 'nieuws: Amerikaanse webwinkel Newegg begint levering aan Nederlanders'? Dat heeft niets in het ASP forum te zoeken. Als je discussies over de Pricewatch wilt voeren dan zijn daar andere forums voor, maar gewoon kopieren en plakken van losse rants en brainfarts gaat daar ook niets opleveren.

Hier heeft het niets te zoeken, en random copy-paste vanuit Nieuws maakt geen topic. Dan moet je een fatsoenlijke openingspost maken zodat de discussie een kans heeft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Zoiets hoort in één van de Feedback topics thuis en niet in ASP.

Overigens is het niet de bedoeling een topic te openen en deze dan maar later in te vullen op een manier als dit. Er kan rechtstreeks naar de comments gelinkt worden en je kan de verschillende posts in quotes zetten en afscheiden met een
code:
1
[hr]
. Een eventuele discussie kan je ook persoonlijk via DM doorzetten.

Overigens, tenzij posts echt zwaar over de schreef gaan, zullen ze niet weggehaald worden.

Ksst, gambieter, terug naar je hoek ik was nog aan het tikken. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 13-08-2014 01:07 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.