Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Linksys EA6700 defect, advies voor een nieuwe

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-11 22:17
All,

Ik was eerst goed te spreken opver Linksys routers.
Nadat er 1 defect was geraakt (na iets meer dan 2 jaar) besloten om toch weer een Linksys te kopen.
Deze raakte binnen 1 jaar defect en de winkel biedt mij een tegoedbon van hetzelfde bedrag als wat ik voor de router heb betaald, aangezien dit type niet meer leverbaar is.
(De discussie over de tegoedbon wil ik niet voeren)

Wat nu?
Ander merk of toch weer Linksys?

Graag ontvang ik adviezen over betaalbare (max 150 euro) routers.
Wat ik minimaal wil is:
- NAT Router
- Wifi
- WAN en LAN poorten GBit

Ik ben dus niet veeleisend, maar wil nu wel een keer een goed product in de meterkast hebben.

Wie kan mij wat advies geven of vertellen waarom ik beter toch iets meer geld kan uitgeven?

Gr,
ASS-Ware.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:45

lier

MikroTik nerd

Welke routers heb je al in de pricewatch gevonden?
Over welke routers twijfel je (dit is een hint ;)).

Het zou goed zijn om je eisen uit te breiden, je huidige eisen voldoen voor praktisch elke router.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• ASS-Ware
Ik twijfel over geen enkele router, ik vraag anderen hun mening.
Ik wil gewoon een goed merk en met Linksys lijk ik nu 2 keer verkeerd te hebben gekozen.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:45

lier

MikroTik nerd

In de pricewatch kan je precies de mening van anderen terug vinden, dat noemen ze "reviews". Met behulp van filters kan je een subselectie maken en zien hoe deze beoordeeld worden. Dit door op populariteit te sorteren.

Van alle recente modellen is wel een eigen topic te vinden met gebruikerservaring, daar kan je je relevante informatie (de "mening van anderen") terug vinden.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• ASS-Ware
Dat wist ik niet, ik ga ff kijken, thnx.

• ASS-Ware
Ik heb een hoop reviews gelezen en ik lees positieve verhalen over een TP-Link TL-WR1043ND van 4 tientjes en ook over een Linksys EA6500 van 140 euro.
Ik snap dat prijsverschil niet.
Is TP-Link nou een echt goed merk, is Linksys veel te duur?
Bomen ... bos ... je kent het spreekwoord wel.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op deze manier word het een opsomtopic, daar is NT niet voor bedoeld. Kijk eerst eens rond in de pricewatch wat er op dit moment te koop is volgens je eigen wensen en eisen, dan kun je altijd nog een topic starten in Componenten Aankoopadvies

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.