Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Handig om te vermelden welke firmware versie je nu gebruikt? ;-)
U+
Sure.Jeroen_ae92 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:57:
Handig om te vermelden welke firmware versie je nu gebruikt? ;-)
Dit staat in mijn menu:
Boot Code Version : 1.1
Runtime Code Version : 1.1
Ik kan me niet heugen dat ik 'm ooit geupgrade heb.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Firmware van Sitecom zelf kan ik niet vinden, maar er schijnt wel DD WRT support voor te zijn
.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Is dat de moeite? Ik ben niet zo bekend met niet-officiele firmware. Loop ik risico's? Of is dat een walk in the park?D4NG3R schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:08:
Firmware van Sitecom zelf kan ik niet vinden, maar er schijnt wel DD WRT support voor te zijn.
Openwrt zou ook kunnen. Wat ik zo snel las moet je dan wel met seriële interface in de weer wat niet standaard is.
Grappig, de 300n gaming router XR zou type nummer WL-309 hebben. De WL-351 is de 300n X3 versie. Qua uiterlijk zijn ze wel hetzelfde. Ik zou even heel voorzichtig zijn met flashen. Voor hetzelfde geld heb je net de verkeerde en flash je hem aan vellen.
U+
Hmm... of moet ik misschien maar gewoon een nieuwe router kopen?
D'r ìs geen nieuwe(re) firmware voor en dat zal wel niet voor niets zijn.
Doe jezelf en eventuele huisgenoten een plezier en flikker 't ding bij het KCA.
Loop vervolgens door de pricewatch heen en besluit hoeveel geld je uit wil geven voor een goede router.
Dat begint ergens bij 4 of 5 tientjes
Loop vervolgens door de pricewatch heen en besluit hoeveel geld je uit wil geven voor een goede router.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Just my thoughts...Brahiewahiewa schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:21:
Verwijderd
Zo heel slecht is deze niet, het wifi signaal is beter dan van bijv. een Speedtouch. Qua instellingen kan je niet veel, maar bij schoonzus draait deze en werkt prima en wifi wachtwoord staat eronder met een sticker zodat ik altijd makkelijk even kan helpen zonder dat ze dat wachtwoord vergeten isBrahiewahiewa schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:21:
Ik heb hem zelf weggedaan omdat je geen dsn kan aanpassen in dit ding, maar voor een willekeurige zus/vriendin met niet al te veel wensen is dit prima en zoals gezegd: de wifi sterkte is echt goed bij dit ding, heel apart.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 19:26 ]
Pagina: 1