Hallo,
Ik ben dus van plan om een game pc in elkaar te gaan zetten, echter weet ik niet heel veel van onderdelen af buiten hun functie. Ik hoop dat jullie mij daar een beetje bij kunnen helpen door advies te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, voornamelijk World of Warcraft maar ook Assassin's Creed en Battlefield o.a..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, nog helemaal niets, alhoewel ik muis, toetsenbord, headset en monitor apart uit ga zoeken en die moeten dus ook niet bij mijn prijs geteld worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan staat mijn lijstje met reeds uitgezochte onderdelen, ik wil o.a. SSD+HDD, en verder het standaard spul. En eventueel ook een geluidskaart, mits dit voldoende toevoegt. De geluidskaart staat nog niet op mijn lijstje dat is de rede waarom ik nog wat ruimte over heb gelaten in het budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren wat merken betreft, zolang het maar de beste kwaliteit is binnen mijn budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Videokaart heeft de hoogste prioriteit wat prijs betreft, gevolgd door SSD. (Mag dus relatief het meeste geld in zitten)
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet.
Hier mijn lijstje:
Ik sta open voor opmerkingen en advies, anders had ik het natuurlijk niet gevraagd
.
Ik ben dus van plan om een game pc in elkaar te gaan zetten, echter weet ik niet heel veel van onderdelen af buiten hun functie. Ik hoop dat jullie mij daar een beetje bij kunnen helpen door advies te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, voornamelijk World of Warcraft maar ook Assassin's Creed en Battlefield o.a..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, nog helemaal niets, alhoewel ik muis, toetsenbord, headset en monitor apart uit ga zoeken en die moeten dus ook niet bij mijn prijs geteld worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan staat mijn lijstje met reeds uitgezochte onderdelen, ik wil o.a. SSD+HDD, en verder het standaard spul. En eventueel ook een geluidskaart, mits dit voldoende toevoegt. De geluidskaart staat nog niet op mijn lijstje dat is de rede waarom ik nog wat ruimte over heb gelaten in het budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren wat merken betreft, zolang het maar de beste kwaliteit is binnen mijn budget.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Videokaart heeft de hoogste prioriteit wat prijs betreft, gevolgd door SSD. (Mag dus relatief het meeste geld in zitten)
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet.
Hier mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 85,- | € 85,- |
| 1 | ASRock Extreme3 standaard | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,05 | € 272,05 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,53 | € 31,53 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,45 | € 52,45 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 741,82 | |
Ik sta open voor opmerkingen en advies, anders had ik het natuurlijk niet gevraagd