Komt er een Mac Mini 2014?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zelf ben ik in de markt voor een Mac Mini (als media player/server) voor in de woonkamer. Aangezien de laatste update voor de Mac Mini al een lange tijd geleden is uitgebracht (late 2012), vraag ik me af of Apple de mini dit jaar nog zal voorzien van een update.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik denk van wel. Maar als je er nu toch een wilt zou ik op Marktplaats kijken, anders betaal je de hoofdprijs voor een product van twee jaar oud. Als je geen haast hebt zou ik rustig wachten, komt vanzelf :)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
thomaskroon schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
Ik denk van wel. Maar als je er nu toch een wilt zou ik op Marktplaats kijken, anders betaal je de hoofdprijs voor een product van twee jaar oud. Als je geen haast hebt zou ik rustig wachten, komt vanzelf :)
Ja precies. Het valt me op dat Apple stelselmatig de prijzen van zijn oude producten hoog houdt. 600 euro voor het basismodel mac mini is op dit moment natuurlijk veel te prijzig, gezien de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 20:40

NVD

Je kan hier een hoop informatie vinden over de nieuwe versie van de Mac Mini; http://www.macrumors.com/roundup/mac-mini/

Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig naar de opvolger, om dezelfde redenen als jij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:38
Mm, eigenlijk wil ik ook graag een mini erbij, maar zie dat ze nog steeds verwachten dat het een gewone hd, of in het beste geval met een beetje flash (fushion drive) zal zijn. Erg jammer... vooral nu Apple het zelf vervangen aan het ontmoedigen is de laatste tijd.
Pagina: 1