Namezero domein kopen

Pagina: 1
Acties:

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden een domeinnaam geregistreerd bij namezero alleen nu wil ik dat domein ergens anders onderbrengen. Ik wil het domeinnaam kopen zodat het een first-domein wordt van mij zelf. Maar hoe doe ik dit etc...
Iedereen bedankt want ik zit hier al best lang mee :P

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
helemaal niemand die hier iets van af weet :?

Verwijderd

ff w8en kan ook he...

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 19:17 schreef SickBastard het volgende:
ff w8en kan ook he...
Kan maar er is nog geen reply >:)

Defunctus Deo Juvente

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 15:47
Als je er een plus domain van maakt, wordt het je eerste domain. Kost alleen wel 24,95 USD. Daarna kun je het (laten) verhuizen.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb mijn domaintje gekocht... ik heb gewoon creditcard gegevens ingevuld, ik ben $25 lichter, en heb mijn domain. Daarna kun je het evt. verhuizen naar een andere provider als je wil.... ik denk dat ik dat ook ga doen. Je moet dan de verhuizing via je nieuwe provider regelen, en de verhuiskosten betaal je ook aan hen, niet aan namezero.

Ze zijn wel errug traag met afhandelen, waarschijnlijk omdat ze zo vreselijk veel domains hebben/hadden... heeft bij mij ruim 2 maanden geduurt voordat de DNS gegevens op mijn naam stonden, terwijl ze zeggen dat het 2 weken duurt ofzo.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 15:35

BitByter

Prutst dit forum

ik moet de mijne ook zo snel mogelijk reggen :( toch maar ff credit card aanvragen ofzo, heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. moet ik weer langs de bank, mooooeeeeiiiilllliiiijjjjjkkkkkk :((((

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 07:36

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 12 juni 2001 10:34 schreef maartena het volgende:
Ik heb mijn domaintje gekocht... ik heb gewoon creditcard gegevens ingevuld, ik ben $25 lichter, en heb mijn domain. Daarna kun je het evt. verhuizen naar een andere provider als je wil....
Damn dan was je te vroeg. ;( Kreeg gisteren een mailtje van ze dat ik mijn domein voor $9,95 kon kopen. :9~ Gelijk gedaan natuurlijk.

rm -r *

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 12 juni 2001 10:41 schreef bitbyter_ het volgende:
ik moet de mijne ook zo snel mogelijk reggen :( toch maar ff credit card aanvragen ofzo, heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. moet ik weer langs de bank, mooooeeeeiiiilllliiiijjjjjkkkkkk :((((
Als je bij de postbank zit kun je er online eentje aanvragen. Krijg je gelijk een nummertje die je kunt gebruiken om je domeintje te registeren. Postbank, makkelijk *D

rm -r *

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wil precies het zelfde doen met m'n +domain , dus mailthje gestuurd naar Namezero met de vraag hoe ik dat moet afhandelen.
Tot nu toe nog geen reply (ze zijn niet zo snel met antwoorden van e-mail daar ).

Denk dat het het makkelijkste is om alles ff na te vragen.
Beetje lullig als je via een andere toko alles regeld en blijkt dat Nemzero zo niet werkt ..

Tijd voor een nieuwe sig..

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 12 juni 2001 10:51 schreef ralfbosz het volgende:

[..]

Damn dan was je te vroeg. ;( Kreeg gisteren een mailtje van ze dat ik mijn domein voor $9,95 kon kopen. :9~ Gelijk gedaan natuurlijk.
Het was $19,95 trouwens heb ik even nageken... maar ja ik was inderdaad te vroeg lees ik :) Ze worden wat meer wanhopig denk ik... en 9,95 is helemaal 3 keer niks,.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 12 juni 2001 10:34 schreef maartena het volgende:
Ze zijn wel errug traag met afhandelen, waarschijnlijk omdat ze zo vreselijk veel domains hebben/hadden... heeft bij mij ruim 2 maanden geduurt voordat de DNS gegevens op mijn naam stonden, terwijl ze zeggen dat het 2 weken duurt ofzo.
Bij mij binnen een week (zie ik net). Volgens mij is het probleem onze postcode's (die van mij is dan ook niet goed). Het programma van Namezero pakt geen letters hierin (omdat ze die in Amerika niet hebben). Gewoon de letters weggehaald en voila twee dagen later stond het op mijn naampie :P

rm -r *

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En intussen is het dus $4,95 geworden :)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 12:25
Op woensdag 10 oktober 2001 11:26 schreef AlvaK het volgende:
En intussen is het dus $4,95 geworden :)
Moest je daarvoor nou echt een oud topic omhoog trekken?

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:51 schreef MikeN het volgende:

[..]

AlvaK kan zich idd beter even weer op z'n .xm'etjes storten ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nog even een tip aangaande namezero.

1) Je hebt een gratis domein bij namezero
2) Je maakt er een plus service van
3) geef door aan Namezero dat je de 2 DNS servers voor dat domein wilt wijzigen.
Het meest snelle is om dat TELEFONISCH te doen (0018885493252). Let op, dit kan pas 60 dagen nadat je het domein gekocht hebt, c.q. wijziging op de whois (toch ?).
Uit ervaring weet ik dat het telefonisch METEEN geregeld word. Via e-mail kun je heel lang wachten (vrijdag's gebeld, zaterdags was het geregeld).

Op deze manier blijf je de kosten voor het domein (jaarlijkse verlenging) via namezero betalen, maar kun je het DNS gebeuren bij iedereen regelen die je wilt.

Ik heb dus een domain via namezero, maar doorgegeven dat ik 2 DNSen van ZoneEdit wilde gebruiken.
Binnen een dag was mijn domein van namezero servers verhuisnaar mijn servertje thuis :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 11:51 schreef MikeN het volgende:

[..]

Waarom niet? Op deze manier is het weer eens onder de aand8. Nieuw topic openen is ook niet alles lijkt me...

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 11:58 schreef sproggle het volgende:
AlvaK kan zich idd beter even weer op z'n .xm'etjes storten ;)
Ken ik jou?.. Ken jij mij? :)

Met xm'mmetjes hou ik me trouwens eigenlijk niet meer bezig. Laatst voor de gein nog een beetje zitten tracken, maar dat was dan ook alles. Maar bedoelde je ermee dat er nog werk aan de winkel is, of dat je ze wel aardig vind? :)
Pagina: 1