Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-11 23:35
Ik ben opzoek naar een leuke en goede headset.

ik zat te denken aan de Logitech G35, alleen zag ik tussen de reviews dat hij door de software soms irritante piep had met de microfoon, is dit al opgelost?

Ik heb al de steelseries siberia V2 gehad, alleen vond ik te zweterig op mijn hoofd zitten. het materiaal vond ik erg zweterig aanvoelen en dus niet lekker zitten. De Logitech G430 heb ik ook gehad, zat heerlijk alleen vond ik het geluid van de siberia wel weer beter.

eisen voor headsets zijn:

Surround sound (software of hardware)
Maximale budget: €100,00 (exclusief verzendkosten)
en dat de headset natuurlijk lekker op je hoofd en je oren zit. graag dus over je oren heen en niet op me oren.

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 01:08
G930 hier, de draadloze variant van de G35. Ik weet niks van pieptonen.

• lolieking
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-08-2020
ik zou de razer electra aanraden hij is echt heel fijn alleen heeft hij geen mic en geen surround. ik heb hem zelf ook en de g430 en de siberia heeft mijn broertje. maar ik vind nogsteeds de razer electra beter. hij is 80 euro zag ik laatst. ik zou hem zeker aanraden

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Komt bij dat headsets niet eens computerhardware zijn, maar gewoon consumentenelectronica. Dat hoort hier: Consumentenelektronica Aankoopadvies

Move OH -> CEA

Oslik blyat! Oslik!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Deze twee al bekeken?

reviews: Vijf goedkope gameheadsets getest
reviews: Vijf midrange gameheadsets - Op zoek naar de beste set tussen 100 en 200

Zie ook de commentaren bij die round ups voor goede suggesties.