iPhone 4s geluid kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613901

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone laten vallen in bad en heb hem in rijst gelegd een dag later heb hem weer eruitgepakt na 24u en hij werkte weer helemaal top. Het enigste is dat mijn geluid heel vreemd doet, soms staat er zoals normaal belsignaal als ik op de volumeknopjes druk maar na een tijdje komt er koptelefoon te staan terwijl ze er niet in zitten. Ook gebeurd dit als ik mijn koptelefoon hierin steek en daarna weer uit haal. Soms gebeurd dit ook niet. In ieder geval ik vind het heel vreemd, ik heb mijn oortjes al meerdere keren achter elkaar erin en er uitgedaan maar geen zin. En heb mijn instellingen ookal gereset en mijn iphone 2 opties van de zachte reset gegeven maar zonder prijs. Voor de rest werkt hij wel helemaal perfect! Zou dit probleem misschien verdwijnen met iOS 8?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 20:41
Het probleem wat jij gaat ondervinden is dat er corrosie ontstaat in je iPhone, de kans op grotere schade is zeker aanwezig. Enkel in rijst leggen na waterschade ontneemt het grootste deel van het vocht, maar verwijderd natuurlijk geen corrosie. Wat jouw iPhone nodig heeft is een waterschade behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je info!

Wat ik dan wel vreemd vind is dat mijn koptelefoon perfect werkt en wanneer ik iemand bel horen ze mij wel ik hun niet maar wel als ik het op luidspreker zet. Ook hoor ik mijn ringtones als ik erop klik.
Hoe komt het dan dat dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:07

FreakNL

Well do ya punk?

"Denkt" hij dat in dock modus zit?

Dat kun je zien door ff dat schermpje naar boven te trekken (waar ook je bluetooth) enzo zit en dan airplay aan te tikken...

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 12-08-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, er staat nergens niets van airplay jammer genoeg, toch bedankt!

Kan iemand me toch verderhelpen want heb momenteel het geld niet voor te laten repareren..

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 613901 op 12-08-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 20:41
Anoniem: 613901 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:24:
Nee, er staat nergens niets van airplay jammer genoeg, toch bedankt!

Kan iemand me toch verderhelpen want heb momenteel het geld niet voor te laten repareren..
Hoe langer jij wacht met repareren, en hoe meer jij hem gebruikt, hoe erger de schade zal worden, en dus hoe duurder de uiteindelijke reparatie wordt.
Pagina: 1