Opmerkelijke prijs ontwikkeling samsung evo ssd 1tb en 750gb

Pagina: 1
Acties:
  • 578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
Samsung 840 EVO 1TB € 354,-

Samsung 840 EVO 750GB € 361,-

Opmerkelijk dat de 750 GB SSD duurder is geworden dan de 1TB versie..... hoe vreemd is dat? 8)7

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:32
Voornamelijk doordat de laagste prijs van de 750GB variant plotseling een flinke prijsstijging heeft gehad. Of dat echt heel vreemd is betwijfel ik. Komt vast vaker voor dat producten, om de meest uiteenlopende redenen, plots van prijs veranderen. Veel van die webshops hebben ongetwijfeld dezelfde leveranciers. Als daar de prijs aangepast wordt gaan ze allemaal tegelijk mee gok ik.

Maakt het kiezen wel makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
The Realone schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:14:
Voornamelijk doordat de laagste prijs van de 750GB variant plotseling een flinke prijsstijging heeft gehad. Of dat echt heel vreemd is betwijfel ik. Komt vast vaker voor dat producten, om de meest uiteenlopende redenen, plots van prijs veranderen. Veel van die webshops hebben ongetwijfeld dezelfde leveranciers. Als daar de prijs aangepast wordt gaan ze allemaal tegelijk mee gok ik.

Maakt het kiezen wel makkelijker...
Het gekke is dat over de hele linie bij alle leveranciers de prijs omhoog is geschoten!!!
8)7

Chaos is a higher form of arranging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43
Productie van de 750GB zal wel gestopt zijn, of de voorraden schaarser.

Sowieso denk ik dat ze zullen dalen, gisteren al een 250GB EVO gekocht voor € 91,90 inclusief verzenden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, als je gaat zoeken vind je vast wel andere voorbeelden van dergelijke prijzen. Maar ik zie hier geen zinvolle discussie uitkomen, vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.