Microsoft store op pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:06

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Topicstarter
Ik vind het erg jammer dat je nooit prijzen van Microsoft artikelen, die allemaal netjes op de site van Microsoft store vermeld staan, niet terug kunt vinden op de site van Tweakers.

Binnenkort komt de Microsoft Surface 3 PRO in de verkoop maar het lukt Tweakers maar niet de prijzen te vermelden. Je vindt alleen de i5 uitvoering terwijl de prijzen van alle types Surface 3 PRO -i3, i5 en i7 al maanden bekend zijn.

Ook staat de ARC touch mouse | Surface edition nergens in prijswatch terwijl ik die muis al maanden in huis heb. (besteld in de MS store).

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zie in de import log dat we een heleboel producten 'missen', ik ga hier straks mee aan de slag. In het geval van de Surface 3 Pro, kan het zijn dat we straks alsnog bij bepaalde uitvoeringen een koppeling missen. Bij de Surface 2 was het namelijk zo dat ze maar 1 model (vaak het goedkoopste model) in de feed vermelden. Maar dat zal ik straks even moeten onderzoeken. Ik kom er nog op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Topicstarter
Dat klinkt prima, Glaanie. Ik zou dus ook graag de Microsoft store in de lijst van leveranciers zien omdat ik veel goede recensies over de store lees. Uitstekende service.

[ Voor 73% gewijzigd door GerCor op 12-08-2014 11:51 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

GerCor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:43:
Ik zou dus ook graag de Microsoft store in de lijst van leveranciers zien omdat ik veel goede recensies over de store lees.
:? Bedoel je dit? http://tweakers.net/shopr...rosoft-store/shopreviews/ Of bedoel je dat je de shop met prijzen bij de producten wilt zien, zoals hier pricewatch: Microsoft Surface 2 32GB Zwart (staan onderaan omdat ze geen iDeal ondersteunen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Topicstarter
Oja, nu zie ik het. Maar opsturen doen ze natuurlijk wel. Betalen met CC of PayPal. Nou ja, jullie filter. Niks mis mee. Maar dat bedoelde ik inderdaad, shop met de prijzen bij de producten.

Kwam de store hier niet tegen: pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 4GB, 128GB Zilver en hier niet: pricewatch: Nokia Lumia 930 Oranje

[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 12-08-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Helaas blijkt de informatie die wij uit de feed meekrijgen van Microsoft Store dusdanig beperkt te zijn, dat deze voor veel producten niet te gebruiken is. Juist voor producten met meerdere uitvoeringen (zoals de Surface Pro 3 met verschillende CPU's, geheugen en opslag en de Nokia's met verschillende kleuren) gaat het mis, doordat ze dezelfde SKU-codes gebruiken. Als er alleen een kleurverschil is, maakt het niet zoveel uit omdat de prijs hetzelfde is (hooguit gaat de directe deeplink naar de verkeerde kleur), maar als je bij de Surface Pro 3 met Ci7, 8GB en 512GB SSD kijkt en je ziet de prijs (en koppeling) voor de Ci3 variant, is dat natuurlijk niet goed te praten.

Lang verhaal kort, wij gaan de partij die ons van hun feed voorziet aanschrijven en vragen of de feed duidelijker kan. Als ze alleen al de EAN-codes toevoegen, zou het al een stuk schelen :) Voorlopig zul je dus geen prijzen zien van de MS Store bij de meeste producten, helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Topicstarter
Oké, duidelijk. Bedankt voor jullie inzet.

• Glaanie

Glaanie

Het is bekend bij Microsoft en hopelijk/misschien/wellicht/misschien-ook-niet gaan ze er wat mee doen. Bijzonder jammer, voor alle partijen :( Maar dan weet je in ieder geval dat het nog een tijdje kan duren, of nooit :p

[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 18-09-2014 16:57 ]

Pagina: 1