Logitech g35 vs Logitech G930

Pagina: 1
Acties:

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Zoals in de titel beschreven staat ben ik aan het twijfelen tussen deze headsets:

pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset

pricewatch: Logitech Wireless Gaming Headset G930

Beide headsets zijn in principe identiek, alleen bevat de g930 geen kabel. Bij beide headsets zijn de reviews in het algemeen erg goed.

Nu zou ik graag van jullie de keuze willen weten die jullie zouden nemen. Aangezien jullie wat meer verstand hebben omdat jullie natuurlijk al veel langer met verschillende componenten zitten. Ik heb voige week mijn eerste game pc gebouwd en ben dus nu bezig met de rand apparatuur.

Ik hoef in principe mijn eisen niet te vermelden, aangezien beide headsets toch identiek zijn dus daar zal het verschil niet op gemaakt worden.

Ik zou graag van jullie als gamers horen welke versie ik het beste kan pakken, puur om te gamen!
Ik vind een kabel niet heel irritant ofzo ,maarja zonder is altijd beter!

verder wordt er op de site van logitech vermeld dat de g930 een headset is met geen kabel en ook geen vertraging.

Ik hoop dat jullie de knoop kunnen door hakken.

Groetjes,

Verwijderd

Ikzelf heb een g35. Robuuste headset moet ik zeggen heb hem al jaren. Enige nadeel is dat de kabel vrij stug is dus je moet er wel beetje op letten dat je niet 10000 rondjes met dat ding wandelt anders gaat hij behoorlijk in de knoop. Ikzelf prefereer nu eenmaal een kabel voor gamen. Zal toch altijd minder vertraging in zitten dan wireless.
Een vriend van mij heeft de 930 en is daar ook erg tevreden mee maar is ook niet zo een intensieve gamer als ik.
Is misschien gewoon conservatief gamer folklore, maar ik word zenuwachtig van het woord wireless. Geluidskwaliteit van beide headset is inderdaad gewoon hetzelfde heb die 930 ook wel eens opgehad, dus daar hoef je niet over na te denken.
Zou voor mij makkelijke keuze zijn g35. Dan weet je zeker dat je geen vertraging, storing en dat soort onzin hebt.

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ty!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-12 10:42
De G35 is een geweldige headset, zeker 2.5 jaar plezier van gehad, op de PS3 gebruikte ik toen ook nog een pricewatch: Logitech Wireless Headset F540 . Beetje te vergelijken met een G930.

Nu heb ik de overstap gemaakt naar de : pricewatch: Astro A50 Wireless
En dat is toch wel een stapje hoger, maar daar is de prijs ook zeker na. Goedkope draadloze headsets vind ik altijd een beetje risk. Een lage batterij duur bijvoorbeeld of slechte connectie op +5m?