Toon posts:

Goed nieuws voor DDR mobo's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je zou het niet verwachten! Ik stond op het punt om op verzenden te drukken om mijn nieuwe MSI KT266 mobo aan te schaffen toen ik dit goede nieuws zag op Tomshardware.

SiS jaja. SiS heeft een nieuwe Chipset uitgebracht voor AMD met DDR Support.. hij verslaat de AMD760!. Ik heb het al gesubmit als nieuws, maar ik vond dit dusdanig belangrijk dat ik da8 ik post het hier ook nog ff.

http://www4.tomshardware.com/mainboard/01q2/010611/index.html

Dus.. nog ff paar daagjes wachten tot de nieuwe mobo's van Asus e.d. op de markt gebracht worden. :( Jammer dat ik alleen me nieuwe pc nu wil bestellen. Maar dat heb ik er wel voor.

Ik weet nog niet of ik hier werkelijk op ga wachten, want ik wil oko weer reviews lezen over de Mobo uitgerust met deze chip. En het reference board ondersteund geen Multiplier en Corevoltage adjustment in de Bios.

Graag meningen hier over!

<nog iets.. SiS heeft geen North of South bridge maar alles in een chip!>

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 18:30

Appie

F1RST Racing

oud nieuws, hierover staan al tig artikelen op tweakers.net

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:33
we zullen zien. kan zo nog niet 123 zeggen dwat mijn gedachten erover zijn. classified :P

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Die review van Ome Tom is vandaag gepost.... Maar heeft iemand een ID wanner die MSI mobo hier van uit komt.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
daar gaan al een paar topics over :Z

Flickr

Verwijderd

Ik heb ook net een review gelezen op M3DZone waar de MSI K7T266 de AMD 76 verslaat. Ook die review is net nieuw. Niet van het niveau van Tom's, maar toch...

Sisft Sandra Alu-int fpu
Via KT266 599MB/s 766
AMD 760 573MB/s 700
Ali Magic1 533MB/s 699

Dus zeg het maar? Toch de MSI KT266?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 12:42
Dacht toch dat die amd-chipset een stukkie beters was als de via en zekers beters als de Ali.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Ja, dat dacht ik ook. Maar ik heb al wel een paar reviews gelexen op tecchannel.de of chip.de waar de KT266 ook beter scoorde. Misschien beginnen ze een beetje uit de kinderziekten te groeien?

• Avenger84
  • Laatst online: 29-08 09:26
wat zijn de oc mogelijkheden van dit mobo?

ziet er verdomt interesant uit, alleen jammer van die pci sloten, dat zijn er een beetje weinig...

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De AMD 760 is zeker wat sneller dan de Kt266, mem scores van de 760 zijn meestal 630/800.

Je kan misschien beter op de nForce wachten, dit lijkt eindelijk weer de sleur in het traag verbeterende memorymanagement te doorbreken.

Niet op voorraad.

• Avenger84
  • Laatst online: 29-08 09:26
wat kan ik verwachten bij de nforce en waneer komt hij uit?

Verwijderd

Ik hoop dat het formaat een beetje meewerkt:

Niet dus, check www.shacknews.com, daar staan wat simpele benches over nforce..
Pagina: 1