Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er op kunnen gamen op 1920x1080 met hoge instellingen. Verschillende games, zoals Skyrim/GTA/Total War etc.
Als dat gaat, lukt de rest ook wel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700/800 euro is mijn richtprijs. Assemblage kan ik zelf wel denk ik.
Ik wil proberen redelijk wat spullen 2e hands te fixen, zodat ik flink wat op de prijs kan inwinnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb al een videokaart kunnen aanschaffen, de XFX R9 280x Black Edition. Deze was €155,- (pricewatch: XFX R9 280X Black Edition)
Windows hoeft er ook niet bij.
Verder heb ik hier nog een harde schijf met al mijn muziek/films etc. een Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB. Zal ik deze gewoon overzetten, of is het handiger een nieuwe te kopen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de computer wil ik ook een monitor. Ik ben geen extreme gamer, dus heb geen 120hz scherm nodig bijv.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen speciale wensen, gewoon een goede computer die een lange tijd meekan en ook wat upgrade opties heeft voor de toekomst.
Hoe het eruit ziet maakt me trouwens niks uit, als die maar functioneel is. De behuizing hoeft dus niet mooi te zijn, gewoon goed.
Ga je overklokken?
Ik ben niet echt bekend met overklokken, dus nee.
Ik heb natuurlijk al wat rondgekeken, vooral hier op het forum naar andere systemen en heb alvast wat in elkaar gezet. Puur gebaseerd op wat lijstjes die ik heb zien langskomen.
De kast heb ik van de BBG, weet niet of ik hier bijv. op kan besparen.
+
pricewatch: XFX R9 280X Black Edition voor €155,-
Ik wil er op kunnen gamen op 1920x1080 met hoge instellingen. Verschillende games, zoals Skyrim/GTA/Total War etc.
Als dat gaat, lukt de rest ook wel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700/800 euro is mijn richtprijs. Assemblage kan ik zelf wel denk ik.
Ik wil proberen redelijk wat spullen 2e hands te fixen, zodat ik flink wat op de prijs kan inwinnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb al een videokaart kunnen aanschaffen, de XFX R9 280x Black Edition. Deze was €155,- (pricewatch: XFX R9 280X Black Edition)
Windows hoeft er ook niet bij.
Verder heb ik hier nog een harde schijf met al mijn muziek/films etc. een Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB. Zal ik deze gewoon overzetten, of is het handiger een nieuwe te kopen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de computer wil ik ook een monitor. Ik ben geen extreme gamer, dus heb geen 120hz scherm nodig bijv.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen speciale wensen, gewoon een goede computer die een lange tijd meekan en ook wat upgrade opties heeft voor de toekomst.
Hoe het eruit ziet maakt me trouwens niks uit, als die maar functioneel is. De behuizing hoeft dus niet mooi te zijn, gewoon goed.
Ga je overklokken?
Ik ben niet echt bekend met overklokken, dus nee.
Ik heb natuurlijk al wat rondgekeken, vooral hier op het forum naar andere systemen en heb alvast wat in elkaar gezet. Puur gebaseerd op wat lijstjes die ik heb zien langskomen.
De kast heb ik van de BBG, weet niet of ik hier bijv. op kan besparen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 188,51 | € 188,51 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-D3H | € 88,54 | € 88,54 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | BenQ GW2450HM Zwart | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 758,75 | |
+
pricewatch: XFX R9 280X Black Edition voor €155,-