Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alternatief op Outlook.com voor eigen domeinnamen?

Pagina: 1
Acties:

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
Hi all,

Gmail ondersteunt al een poosje geen (nieuwe) eigen domeinnamen meer, daarop was Outlook.com hèt alternatief. Helaas is Outlook.com er onlangs ook geen gestopt (v.w.b. het koppelen van eigen domeinnamen voor de gratis versie) en verwijst tegenwoordig naar de betaalde grote broer; Office 365.

Wie heeft ervaringen met een degelijk alternatief, gratis uiteraard, waar eigen domeinnamen zijn toegestaan?

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:54
Ik zou je toch aanraden om Office 365 Exchange Online aan te schaffen. Kost je € 3.10 per maand (€ 37.20 per jaar!) en je kunt bijna onbeperkt domeinen toevoegen.
Voor die relatief lage prijs heb je een volledig eigen stukje exchange server ter beschikking!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:21
Is dat de reden waarom ik sinds kort geen e-mail meer ontvang van mensen? Ik heb een domein geregistreerd en doorstuurservice naar live.nl maar ik ontvang geen mail meer. Het lijkt erop dat het voornamelijk bedrijven zijn die niet doorkomen, want als ik een mailtje stuur vanaf mijn provider's e-mailadres, doet ie het wel?

Verwijderd

chim0 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:17:
Is dat de reden waarom ik sinds kort geen e-mail meer ontvang van mensen? Ik heb een domein geregistreerd en doorstuurservice naar live.nl maar ik ontvang geen mail meer. Het lijkt erop dat het voornamelijk bedrijven zijn die niet doorkomen, want als ik een mailtje stuur vanaf mijn provider's e-mailadres, doet ie het wel?
Je kunt alleen geen nieuwe domeinnamen toevoegen. Bestaande emailadressen blijven gewoon werken.
leendertveenbri schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:55:
Ik zou je toch aanraden om Office 365 Exchange Online aan te schaffen. Kost je € 3.10 per maand (€ 37.20 per jaar!) en je kunt bijna onbeperkt domeinen toevoegen.
Voor die relatief lage prijs heb je een volledig eigen stukje exchange server ter beschikking!
Ik zie eigenlijk niets wat 'exchange' nou precies voor meerwaarde biedt ten opzichte van Live. Ja behalve nieuwe domeinnamen kunnen toevoegen nu dus. Maar gelukkig werkt mijn oude nog dus ik blijf gewoon zitten...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 12:23 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

Je kunt alleen geen nieuwe domeinnamen toevoegen. Bestaande emailadressen blijven gewoon werken.
Waarom krijg ik dan sommige mails wel en andere niet? Gisteren en vanochtend heeft iemand me twee mailtjes gestuurd, maar beide niet aangekomen. Maar zelf een testmailtje vanaf eigen emailadres werkt wel?

Heb even "Wachtwoord vergeten" gedaan bij een willekeurig bedrijf en die komt gewoon binnen. Snap er niks van..

[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 13-08-2014 12:44 ]