Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:38

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd steeds vaker klanten die na hun bruiloft het album door mij willen laten maken. Niet ongebruikelijk, maar gebeurt steeds vaker.
Nou ben ik op zoek naar een simpele proof-oplossing. De enige functionaliteit die ik nodig heb is dat de klant in een gallery aanvinkt wat hij wil, en ik krijg daar een lijstje van. Ik hoef niets te verkopen of andere dingen er omheen.
Nou zijn er genoeg online oplossingen waar je eenmalig of per commissie voor betaalt, maar die hebben veel meer functionaliteit dan nodig, ik zoek dus eigenlijk een gratis oplossing die ik zelf kan hosten. Iemand enig idee wat voor mij handig is?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:42
Website hosten met daarop je galerijen en op basis van de aangevinkte foto's een mailtje met de foto nummers erin naar jezelf sturen?

Dat is toch prima te maken?

Of nog simpeler. Website hosten met je galerijen en onderaan elke foto een nummer. De klant kan je dan mailen welke nummers ze willen hebben. Simpeler dan dit kan niet.

[ Voor 34% gewijzigd door PdeBie op 12-08-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb in het verleden gewerkt met Photoshoot (van hotscripts.com), geen idee of die ooit nog is bijgewerkt, maar heeft zo'n soort systeem (al is het meer voor portfolios)

Wel erg basic, maar was wel duidelijk werkend.

edit,
http://www.hotscripts.com/listing/photoshoot/
Lijkt sinds die tijd weinig meer mee gedaan te zijn, maar misschien werkt hij nog.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 16:21

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Een kennis van mij maakt gebruik van zenfolio.com (http://photos.beontheroad.com/ alleen... dat muziekje... maar dat kun je zelf instellen ;) ) Je kunt heel makkelijk foto's liken en dan bestellen of een set van maken (weet niet of dat ook met de goedkoopste versie kan)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:38

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
pdebie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:47:
Website hosten met daarop je galerijen en op basis van de aangevinkte foto's een mailtje met de foto nummers erin naar jezelf sturen?

Dat is toch prima te maken?

Of nog simpeler. Website hosten met je galerijen en onderaan elke foto een nummer. De klant kan je dan mailen welke nummers ze willen hebben. Simpeler dan dit kan niet.
Dat is juist wat ik niet wil, want zo deed ik het voorheen. Ik wil gewoon dat de klant een foto kan aanvinken/liken/favoriten waarna ik in een backend (of hoe dan ook) kan zien welke dat zijn. De klant moet er verder geen moeite voor hoeven doen.
SinergyX schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:53:
Ik heb in het verleden gewerkt met Photoshoot (van hotscripts.com), geen idee of die ooit nog is bijgewerkt, maar heeft zo'n soort systeem (al is het meer voor portfolios)

Wel erg basic, maar was wel duidelijk werkend.

edit,
http://www.hotscripts.com/listing/photoshoot/
Lijkt sinds die tijd weinig meer mee gedaan te zijn, maar misschien werkt hij nog.
Zal ik eens naar kijken. Thanks.
letatcest schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:45:
Een kennis van mij maakt gebruik van zenfolio.com (http://photos.beontheroad.com/ alleen... dat muziekje... maar dat kun je zelf instellen ;) ) Je kunt heel makkelijk foto's liken en dan bestellen of een set van maken (weet niet of dat ook met de goedkoopste versie kan)
Had ik al naar gekeken, maar is niet mijn eerste keus. Alle extra opties interesseren me niet zo en ik host het liever zelf. Maar mocht ik niets vinden dat wordt het denk ik inderdaad Zenfolio.

This too shall pass