Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop 400 a 500 euro gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 7.719 views

• lolieking
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-08-2020
Ik zoek een laptop omdat mijn oude laptop kapot is. Ik wil met de laptop gamen hoeft niet op high settings te zijn en ik wil wat muziek luisteren op youtube en voor school wat documentjes maken. Ik wil ook een beetje kunnen internetten.
Mijn budget is van 0 euro tot 500 euro.
Ik hoef mijn laptop niet mee te nemen dus hij hoeft niet een bepaald gewicht hebben. of een bepaalde accuduur te hebben. de groote is minimaal 15 inc. Het liefst wil ik een bekend merk maar als er betere alternatieven zijn kan dat natuurlijk ook.

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Aan wat voor soort games denk je?
Het verschil tussen bijvoorbeeld minecraft en BTFD 4 is groot qua grafische kaart.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:42
Lees even het LAA beleid door, we zijn geen klantenservice hier. Daarnaast wordt een laptop waarop je kunt gamen voor 500 euro niet echt makkelijk.
Je zegt dat je hem niet vervoert; waarom geen desktop? meer value for money.

• lolieking
YDeciever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:58:
Aan wat voor soort games denk je?
Het verschil tussen bijvoorbeeld minecraft en BTFD 4 is groot qua grafische kaart.
Ik speel vooral league of legend en minecraft. maar heel soms speel ik ook black ops 2. Maar nog niet echt van de next gen games.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:42
Ga je nou selectief antwoorden geven? We willen best helpen, maar je moet ook zelf even wat inzet tonen.
Als je een desktop neemt kun je er echt nog aardig op gamen, op een laptop wordt het echt karig voor dit bedrag..

• lolieking
WWAS schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:50:
Ga je nou selectief antwoorden geven? We willen best helpen, maar je moet ook zelf even wat inzet tonen.
Als je een desktop neemt kun je er echt nog aardig op gamen, op een laptop wordt het echt karig voor dit bedrag..
Als ik een desktop neem moet ik ook een toetsenbord en beeldscherm bij nemen. Niet dat een toetsenbord duur is maar een scherm kom je wel tegen de 150 euro aan. En als ik een desktop zo nemen zou ik dan een custom build nemen of gewoon een desktop die hp of andere merken aanbied?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een goed scherm heb je nieuw al voor 120 euro, de GW2265M, anders idd al snel 150 euro. Echter, lang leve tweedehands!

Al wordt het toch wel lichtelijk lastig om een leuk systeem met randmeuk te vinden voor 500 euro, echter, je hebt dan sowieso betere performance dan met een laptop.

People as things, that’s where it starts.

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Ik zou hier eens naar kijken: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014, neem je het budget systeem, spaar je nog 100 euro, voor een monitor (pricewatch: BenQ DL2215 Zwart), hou je nog 60 euro over voor een muis en toetsenbord.

[ Voor 85% gewijzigd door Elaynegalad op 11-08-2014 21:28 ]

• lolieking
Elaynegalad schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:25:
Ik zou hier eens naar kijken: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014, neem je het budget systeem, spaar je nog 100 euro, voor een monitor (pricewatch: BenQ DL2215 Zwart), hou je nog 60 euro over voor een muis en toetsenbord.
Ik heb geluk dat ik nog een beeldscherm heb. maar er is wel een probleem bij deze computer. Je moet namelijk wel een besturingssysteem hebben en die heb ik helaas niet omdat ik altijd een laptop gebruikte. Is er misschien iets om een goedkoop besturingssysteem te krijgen (legaal) win 7 of 8 of is het misschien verstandig om een computer uit de winkel te kopen daar zit namelijk meestal een besturingssysteem in. Zoja welke raad je me dan aan kwa mijn prijsklassen en wat ik er mee wil doen

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:19

Dennis de Vries

Redacteur
Voor 500 piek ga je geen laptop kunnen kopen waarmee je een beetje fatsoenlijk Black Ops 2 kan spelen, helaas.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:24

D4NG3R

kiwi

:)

lolieking schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:21:
[...]

Ik heb geluk dat ik nog een beeldscherm heb. maar er is wel een probleem bij deze computer. Je moet namelijk wel een besturingssysteem hebben en die heb ik helaas niet omdat ik altijd een laptop gebruikte. Is er misschien iets om een goedkoop besturingssysteem te krijgen (legaal) win 7 of 8 of is het misschien verstandig om een computer uit de winkel te kopen daar zit namelijk meestal een besturingssysteem in. Zoja welke raad je me dan aan kwa mijn prijsklassen en wat ik er mee wil doen
Gebruik de key die op de achterkant van je vorige laptop staat? OEM DVD'tje downloaden, installeren en telefonisch activeren.

Als je wilt gaan gamen spaar dan nog 200 euro door, zoals aangegeven gaat dit gewoon niet met dit bedrag.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 12-08-2014 17:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
lolieking schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:21:
[...]

Windows 8.1 Pro heb je voor 60 euro: pricewatch: Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod. (Neem aan dat je een student bent)

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
League of Legends kan je spelen op Intel HD Graphics, dat is het probleem niet, maar Black Ops 2 op een €500 gaat niet lukken zoals hierboven al aangegeven.

Als je echt wat wilt gamen voor rond de €500 zou een desktop wel meer soelaas bieden.

• lolieking
is de HP Pavilion 15-p054nd niet een goeie laptop voor de prijs en kan je daar miss black ops 2 op very low spelen? en lol en minecraft? En voor bijv voor school en gwn te surfen op het net. Ik heb er niet zo veel verstand van maar ik denk dat het met deze toch wel kan lukken kan iemand me helpen die er iets meer verstand van heeft?

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
lolieking schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:28:
is de HP Pavilion 15-p054nd niet een goeie laptop voor de prijs en kan je daar miss black ops 2 op very low spelen? en lol en minecraft? En voor bijv voor school en gwn te surfen op het net. Ik heb er niet zo veel verstand van maar ik denk dat het met deze toch wel kan lukken kan iemand me helpen die er iets meer verstand van heeft?
Voor school zal het allemaal in orde zijn, maar gamen, nee.. Wel de simpele speletjes, maar black ops gaat 'm niet worden.

Is een tweedehands laptop geen optie?
Deze misschien?

[ Voor 11% gewijzigd door MysticX op 12-08-2014 23:43 ]

hi!

• lolieking
rwk95 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:40:
[...]

Voor school zal het allemaal in orde zijn, maar gamen, nee.. Wel de simpele speletjes, maar black ops gaat 'm niet worden.

Is een tweedehands laptop geen optie?
Deze misschien?
Het is een beetje ver weg van mijn. 112 km dus ik denk niet dat t em word

• MysticX
  • Niet online
lolieking schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:12:
[...]

Het is een beetje ver weg van mijn. 112 km dus ik denk niet dat t em word
Kijk even bij V&A, zet je woonplaats erbij en kijk wat je vinden kan in de buurt.
Succes ;)

hi!

• lolieking
rwk95 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:29:
[...]

Kijk even bij V&A, zet je woonplaats erbij en kijk wat je vinden kan in de buurt.
Succes ;)
kan ik niet mijn ip aderes is nu in potugal en als ik terug kom heb ik al een nieuwe nodig

• MysticX
  • Niet online
lolieking schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 01:14:
[...]

kan ik niet mijn ip aderes is nu in potugal en als ik terug kom heb ik al een nieuwe nodig
Whut? :/

hi!

• lolieking
ik ben nu in portugal en kan dus volgens tweakers niet reageren op v&a ik weet ook niet waarom maar het is zo. :P

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:00
Ga nou niet lopen kloten met een laptop als dat niet nodig is.
Een desktop is degelijker, geeft veel betere prestaties, is volledig op maat samen te stellen en is beter te upgraden.
En nu is een desktop met randapparatuur in aanschaf nog even duur als een laptop, maar op de lange duur is een desktop veel goedkoper.
Over 4 jaar koop je voor de desktop een nieuwe cpu, moederbord, ram en videokaart en je hebt voor €320,- (als ik de componenten uit de bbg aan hou) weer compleet nieuwe pc, waarmee je alle games op hoge instellingen kan spelen.
Of €180,- als je de videokaart niet upgrade.

De budgetgamedesktop uit de bbg levert btw dezelfde prestaties als een gamelaptop van €1500,-
http://www.3dmark.com/sea...=AMD%20Athlon%20X4%20760K
http://www.3dmark.com/sea...IA%20GeForce%20GTX%20870M

[ Voor 29% gewijzigd door wappiewappie op 15-08-2014 10:20 ]

Verwijderd

Hallo allemaal zou ik jullie wat kunnen vragen welke laptop is goed voor minecraft onder de 500 euro :)

Verwijderd

allemaal al vast bedankt voor het helpen

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:51:
allemaal al vast bedankt voor het helpen
Maak liever een eigen topic aan ipv een ruim 1 jaar oud topic te kicken.
Daarnaast geldt de boven gegeven feedback ook voor jou.
Ik adviseer je om het LAA-beleid even goed door te nemen en het in een nieuw (eigen) topic nog een keer te proberen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

wat is het LAA beleid srry ik ben maar 14 jaar

Verwijderd

Switchie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:54:
[...]

Maak liever een eigen topic aan ipv een ruim 1 jaar oud topic te kicken.
Daarnaast geldt de boven gegeven feedback ook voor jou.
Ik adviseer je om het LAA-beleid even goed door te nemen en het in een nieuw (eigen) topic nog een keer te proberen.
wat is dat sorry dat ik het vraag

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo omarowk,

Dat je 14 jaar bent zegt niet iets over of je wel of niet kunt lezen.

Lees deze maar eens goed door en start dan een eigen topic. LAA beleid

Ow, en als je daarmee klaar bent kun je deze lezen: Het algemeen beleid

[ Voor 20% gewijzigd door sypie op 19-08-2015 21:59 ]

Verwijderd

maar welke laptop is daar dan goed voor want ik denk dat jullie daar verstand van hebben wat heb je op je laptop nodig om minecraft zonder lagg te spelen

• sypie
  • Niet online
Welk stukje van het LAA beleid heb je niet begrepen? We leggen het je met alle plezier nog een keer uit.

Maar eerst slapen, het is al kwart over 10. Dan hoor je al lang op bed te liggen. Morgen weer een nieuwe dag waar mensen je met alle plezier willen helpen, nadat je het LAA beleid en Het algemeen beleid hebt gelezen.

Verwijderd

hjb kkr sukkel

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Beste Omarowk,
Ondanks de "afkortingen" zijn dit soort verwensingen alles behalve wenselijk.
Sypie probeert je (wellicht op een wat ongelukkige manier) wegwijs te maken op dit forum.
Aan jou om hier wat mee te doen of zijn advies links te laten liggen.
Dergelijke uitspattingen zijn in ieder geval niet de gewenste reactie!

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• sypie
  • Niet online
@Omarowk. Ik neem je het gebruik van dergelijke afkortingen bijzonder kwalijk. Ik hoop niet dat je in je leven ooit te maken hebt met datgene wat je hier zo even neerzet.

Ik probeer je een weg te wijzen, waarvan de beheerders van dit forum vinden dat je die moet weten. Het kan gebeuren dat je daar zelf niet aan gedacht hebt of dat je niet wist dat die regels er waren. Ik wijs je er op en ik krijg zo'n reactie...? Jammer, zeker voor iemand van 14 jaar die op zich al aardig wat geleerd zou moeten hebben op school.

Er is vast een moderator die je een herkansing wil geven.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo gaat het dus niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.